Het grote slowchat topic

Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Naar aanleiding van deze post:

Ik ga beginnen stoppen met veel topics te lezen hier. Het is hier meer en meer gewoon een Slowchat tussen 5-10 dezelfde personen. Het erge is dat het niet tot 1 of 2 topics blijft, maar alles gaat gewoon door over ontelbaar veel topics. Een afknapper meer en meer op dit forum te bezoeken.


Misschien is het een idee op een slowchat topic te maken zoals op tweakers ,aar het meubilair elkaar kan versieren, over eirfriers of kakken kunnen praten, want het begint er gewoon los over te gaan.


Ah nee, das zwam, maar blijkbaar kan het daar niet contained blijven...

Een topic waar er gewoon wat gepraat kan worden. Of eens een opmerking over iets geven dat eigenlijk geen ergernis of glimlach is. Waar discussies uit die topics kunnen verder gaan zonder die topics nodeloos te blijven vervuilen.
 
Tampons tot daar aan toe. Maar een halve thermos erin duwen om dan uit te gieten is 2 much information. Want in de mannenwereld hebben vrouwen geen maandstonden, boeren ze niet, laten ze geen scheten en kakken ze niet.

Maw er komt niets uit, enkel maar erin.
492687b7f2863daee726e6816ebd59f0


Nog steeds jouw ideale vrouw dus! 👌
 
alright, i'm in :D

En wat is het verschil tussen zwam en dit topic? :unsure:

Zwam resulteert vaak in absurde berichten, in dit topic kan je echt gewoon es over iets babbelen dat niet direct met een glimlach of een ergernis te maken heeft. Ik zie er wel een meerwaarde in. Gewoon es goeiemorgen komen zeggen bv, moet perfect kunnen in dit topic.

bij deze: Allemaal ne goeien!
 
alright, i'm in :D



Zwam resulteert vaak in absurde berichten, in dit topic kan je echt gewoon es over iets babbelen dat niet direct met een glimlach of een ergernis te maken heeft. Ik zie er wel een meerwaarde in. Gewoon es goeiemorgen komen zeggen bv, moet perfect kunnen in dit topic.

bij deze: Allemaal ne goeien!
Maar is het voor jou werkelijk “ne goeien”? M.a.w. zijt ge vandaag “in uwe kook”?
 
Terug
Bovenaan