Tonerider
Well-known member
Jullie zijn computer gegenereerde personages voor me.Hoe, en ik dat dacht wij uw maten waren?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie zijn computer gegenereerde personages voor me.Hoe, en ik dat dacht wij uw maten waren?![]()
Perso vind ik dan wel da ge mijne sim echt klote speelt.Jullie zijn computer gegenereerde personages voor me.
Merci he! Stond just soep te maken en there is no spoon!Jullie zijn computer gegenereerde personages voor me.
Als ik kon gebruike ik een cheat code en gaf je oneindig gelukPerso vind ik dan wel da ge mijne sim echt klote speelt.
zie maar dat uw fornuis niet in de fik vliegtMerci he! Stond just soep te maken en there is no spoon!
Ik heb dat vorige maand ook voor gehad. In myminfin niets te zien de moment dat ik mail en bericht krijg. tegen de avond nog eens alles opengedaan en dan was hij toegekomen.Doccle en Ebox die er ferm naast slaan.
Mailtje van Doccle, bericht in eBox.
In eBox, bericht van FOD Financiën, aanslagbiljet.
Eénmaal aangekomen via myminfin, niks te vinden van aanslagbiljet.
Gebeld naar FOD, aanslagbiljet is nog onderweg.
Ik woon er ook juist langs on boerengat waar nog minder te beleven is.Ah cool, vier provinciepunt enal. Met nen aldi en een frietkot of 2 en huizen.
Nee, daar is geen klote te beleven. Ik woon er vlak tegen maar in de andere provincie.
Als je ergens “live” uw verbruik kan volgen (mocht dat bestaan?) toestel per toestel eens uitzetten?Sinds een dag of 5 is ons idle verbruik gestegen van ongeveer 300W naar 1000W. En ik vind de oorzaak niet.
Zekeringen 1 voor 1 afleggen en kijken welke kring het isSinds een dag of 5 is ons idle verbruik gestegen van ongeveer 300W naar 1000W. En ik vind de oorzaak niet.
't is allemaal ook hopeloos verouderd, natuurlijk.De pomp voor het water die niet werkt misschien?voor zover mijn geluk: ik krijg mijn verwarming hier niet aan. De bulex springt op, ge ziet de temperatuur omhoog gaan, dan een hoop gebubbel-geluid in de bulex en dan niets meer. Geen doorstroming van water en de leidingen onder de bulex blijven ook koud. Voor gewoon warm water werkt hij wel, (anders zou ik het wel al eerder gemerkt hebben natuurlijk).
Alle chauffages al eens ontlucht en buiten dat er eerst zwart water uit kwam, is de lucht er in elk geval wel uit, denk ik. Wel raar, dat die aftappunten onderaan de chauffages zitten. ge zou toch verwachten dat voor de lucht er uit te laten dit bovenaan zou zijn. Maar, net als van elentriek, ken ik hier ook niets van't is allemaal ook hopeloos verouderd, natuurlijk.
kan zijn. ik ken er niets van en weet ook niet hoe ik het moet controleren. Is nochtans gecontroleerd geweest voor verhuur...De pomp voor het water die niet werkt misschien?
De brander heeft geen instelling voor enkel warm water (zomer) die je moet aanpassen naar warm water + CV toevallig? Nuja, ook geen verdere kennis van.kan zijn. ik ken er niets van en weet ook niet hoe ik het moet controleren. Is nochtans gecontroleerd geweest voor verhuur...
ja, maar die staat goed.De brander heeft geen instelling voor enkel warm water (zomer) die je moet aanpassen naar warm water + CV toevallig? Nuja, ook geen verdere kennis van.
Bel gewoon uwen huisbaas en laat hem zijn stront oplossen. Zeker als er zo'n prutswerken zijn als zekeringen die ontbreken etc.Moest er hier iemand iets van kennen:
leidingen staan zo
![]()
wat ik wel gemerkt heb is dat bij de zekering er een open positie is.
![]()
ik kan natuurlijk eens achter een zekering gaan en deze er in ploffen, maar zonder te weten wat dit doet, lijkt me dat ook geen veilige tactiek.