Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al eens warm water genomen en aan de radiatoren gevoeld? Als die warm worden kan het probleem de driewegkoppeling zijn.

Kan ook zijn dat de pomp niet meer genoeg draait. Die kan je normaal helpen in gang schieten met een schroevendraaier. Gewoon eens googlen

Moest er hier iemand iets van kennen:
leidingen staan zo
IMG20211016115331.jpg
draai eens aan de linkse 2 hendels en zie of ze warm worden.

*edit*

ge moet ook niet express een plong gaan halen, draai daar gewoon een stuk draad in (enkel om te testen)

ps: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele branden of exploderende boilers :unsure:

Laatst bewerkt:
ben ik wel van plan, maar het zou dom zijn als ik gewoon een kraantje over het hoofd heb gezien natuurlijk.
Als huurder ben je verplicht om alle herstellingen te melden. Wanneer de oorzaak van de herstelling slijtage of overmacht is, dan zijn de kosten voor de verhuurder, anders voor de huurder.

Doe je de herstelling toch ben je hiervoor zelf verantwoordelijk, alsook voor de eventuele vervolgschade die zou ontstaan, indien je de herstelling niet volgens de regels van de kunst laat uitvoeren.

Al eens warm water genomen en aan de radiatoren gevoeld? Als die warm worden kan het probleem de driewegkoppeling zijn.

Kan ook zijn dat de pomp niet meer genoeg draait. Die kan je normaal helpen in gang schieten met een schroevendraaier. Gewoon eens googlen
nope, geen effect, buiten dat ik nu ook maar ineens mijne afwas heb gedaan :unsure:
draai eens aan de linkse 2 hendels en zie of ze warm worden.

*edit*

ge moet ook niet express een plong gaan halen, draai daar gewoon een stuk draad in (enkel om te testen)

ps: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele branden of exploderende boilers :unsure:
ik denk dat ik uw raad ga negeren. :p

Zucht. Een baan waar je 70 mocht rijden is hier nu ook gewijzigd naar volledig 50. Het fietspad is volledig afgescheiden. Aan de ene kant bijna allemaal fabrieken en bedrijven, de andere enkele woonhuizen in het begin en voor de rest velden en akkers.
Tis overal zo aan het worden. Ik passeer een stuk weg waar gedurende 1.5 km enkel weiden en bossen liggen, met langs beide kanten een fietspad met berm tussen de autoweg. Tot vorig jaar 70, nu ineens 50 EN met zo twee paddestoelen halverwege.

Is zo bizar om daar smorgens om 6 uur aan 50/uur in kollonne te rijden.

De reden is wellicht vanwege het heel drukke verkeer, want is de weg die iedereen neemt om richting R4 gent te gaan.
Maar welk nut dit heeft geen idee, want door het vele verkeer kon je daar sowieso al zelden te snel rijden.

Veel geluk gehad. Net op de éne avond dat die van mij denkt ‘kzal den auto buiten laten staan’ is er bij de autohandel naast ons bij een tiental auto’s de katalysators uit gestolen. Rond 3u vannacht, 2 camionetten en hupla. Onze auto gerust gelaten maar echt net die éne avond… Ik zeg altijd aan mijn man ‘wat met die auto gebeurt, gebeurt met u ook’ en ik zou begot die zijn katalysator niet weten zitten…

Tis overal zo aan het worden. Ik passeer een stuk weg waar gedurende 1.5 km enkel weiden en bossen liggen, met langs beide kanten een fietspad met berm tussen de autoweg. Tot vorig jaar 70, nu ineens 50 EN met zo twee paddestoelen halverwege.

Is zo bizar om daar smorgens om 6 uur aan 50/uur in kollonne te rijden.

De reden is wellicht vanwege het heel drukke verkeer, want is de weg die iedereen neemt om richting R4 gent te gaan.
Maar welk nut dit heeft geen idee, want door het vele verkeer kon je daar sowieso al zelden te snel rijden.
Die baan hier is de laatste weken als omleiding gebruikt. Zal wel redelijk wat extra verkeer met zich hebben meegebracht en daar zullen er natuurlijk wel tussen zitten die hun tijd willen inhalen. Maar toch. Eens dat gedaan is eind deze maand zal dat voorbij zijn en in normale tijden is dat echt geen superdrukke baan.

ja, maar die staat goed.

filmke (geluid op voor de volle belevenis)

Pomp staat vast. Die 2 vijzen in het voorpaneel lossen, dan naar voor klappen. Links onderaan zit de pomp. Vooraan de pomp zit een dekseltje, daar achter zit een vijs met een veer achter. Als je die vijs induwt en dan draait, kan je de pomp los maken.

We hebben een huisje gevonden 25km van schoonmoeder vandaan. Ze is nu volop op de dochter aan het inpraten dat ze nu onze hond niet kan komen bezoeken wanneer ze wil... Beest is 1 jaar oud en ze is hem nog nooit komen bezoeken. En als er kleinkinderen zijn kan ze die niet van school halen. Mafketel heeft geen rijbewijs... ja not my problem he.

Ze wil ook altijd alles volgens haar willetje. Op zondag vraagt ze steeds om te komen eten, maar dan wel stipt 17h aan tafel willen zitten.. Uhu, ben geen 70 jaar he.

Pomp staat vast. Die 2 vijzen in het voorpaneel lossen, dan naar voor klappen. Links onderaan zit de pomp. Vooraan de pomp zit een dekseltje, daar achter zit een vijs met een veer achter. Als je die vijs induwt en dan draait, kan je de pomp los maken.
ik probeer het morgen eens. bedankt alvast.

Niet mijn ergernis maar spaar een gedachte voor mijn oudste. Zijn broertje heeft de Emoji Movie ontdekt en wil perse het einde zien… maar is al drie keer het afgebold voor het zelfs halfweg was en eist dat ze van het begin opnieuw beginnen. Kind is zijn eerste tic nerveux aan het ontwikkelen… 😬

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan