Hier mogen geen pmd zakken op het containerpark.
Bij ons moogt ge ze leegkappen in de pmd bakken, en dan de zakken in een aparte bak steken (als ge da zou willen)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier mogen geen pmd zakken op het containerpark.
Bij ons moogt ge ze leegkappen in de pmd bakken, en dan de zakken in een aparte bak steken (als ge da zou willen)

Voor 98% akkoord, maar hangt imo ook wat van de situatie af. Als je al een hele avond met 2 aan het flirten bent en de ene partij maakt "een move", tgoh om dat dan meteen als grensoverschrijdend gedrag te bestempelen is ook wat zot. Er is een verschil natuurlijk wanneer iemand dan subtiel uw schouders eens probeert aan te raken of meteen naar de private delen gaat grijpen. Ik ken er zo eentje die continu flirtend doet, maar als dan iemand nog maar probeert haar schouder of hand aan te raken kan ze ineens niet feministisch genoeg zijn. Ze is dan net niet verkracht.
Het is wel tekenend dat dergelijke acties in de media steeds vanuit het standpunt van de vrouw komen. Ik kan er gerust inkomen dat vrouwen daar sneller last van kunnen hebben. Maar ik denk dat er genoeg jonge gasten zijn die op café wel eens te maken hebben gehad met zo'n cougar van 40 jaar die op zoek is naar wat aandacht van een jong blaadje.
Want omdat ik een man ben heb ik geen recht om daar mijn mening over te geven? Ik zeg toch dat ik vrijwel over de hele lijn akkoord ga? Dat jij zin hebt om enkel zwart of wit te zien is uw probleem. En telkens zo'n onderwerp aan bod komt? Het onderwerp is de laatste jaren niet meer verdwenen.Dit is dan mijn ergernis. Telkens zo'n onderwerp aan bod komt is er toch altijd wel minstens één man met de *ween ween* wij zijn ook soms slachtoffer en het minimaliseren van ervaringen en zeggen dat het allemaal toch wel overdreven is.
Wat is daar dan het voordeel aan om pmd naar het containerpark te brengen?yep, zo doe ik het nu ook
Om nog maar te zwijgen natuurlijk dat iedere vrouw wel perfect weet waarover het gaat natuurlijk, gezien ze allemaal slachtoffer zijn die dekselse perverten van mannen, allemaal gelijk zijn zeDit is dan mijn ergernis. Telkens zo'n onderwerp aan bod komt is er toch altijd wel minstens één man met de *ween ween* wij zijn ook soms slachtoffer en het minimaliseren van ervaringen en zeggen dat het allemaal toch wel overdreven is.

Wat is daar dan het voordeel aan om pmd naar het containerpark te brengen?
Komen ze die bij jullie niet wekelijks of tweewekelijks ophalen?
PMD-zakken worden hier elke 2 weken opgehaald en kosten 12,5 eurocent/stuk.
Vorige week gehoord dat ze de huisbaas gebeld heeft van de huurder die naast haar woont om te klagen over het feit dat haar buurman om 5u 's ochtends douchet. Kerel werkt met de vroege.

Je gaat 98% akkoord maar gaat toch onmiddellijk aanhalen dat je er eentje kent die overdrijft. Dus je gaat wel onmiddellijk redenen aanhalen waarom het toch allemaal zo dramatisch niet is. Wat is daar het nut van? Want je voegt onmiddellijk toe dat vrouwen toch wel wat overreageren blijkbaar.Want omdat ik een man ben heb ik geen recht om daar mijn mening over te geven? Ik zeg toch dat ik vrijwel over de hele lijn akkoord ga? Dat jij zin hebt om enkel zwart of wit te zien is uw probleem. En telkens zo'n onderwerp aan bod komt? Het onderwerp is de laatste jaren niet meer verdwenen.
Of moet ik nu ook zeggen dat het probleem bij mannen weer geminimaliseerd wordt want "Och, zo erg is dat niet voor een man". Of zeg ik ergens iets dat niet waard is? Of ga je ontkennen dat dergelijke problematiek vrijwel exclusief vanuit het standpunt van de vrouw bekeken wordt? Iets wat ik grotendeels wel kan begrijpen omdat, zoals ik al zei, vrouwen hier sneller last van zullen ondervinden.
Wil je praten of posten zonder een reactie of discussie: twitter.com
Om nog maar te zwijgen natuurlijk dat iedere vrouw wel perfect weet waarover het gaat natuurlijk, gezien ze allemaal slachtoffer zijn die dekselse perverten van mannen, allemaal gelijk zijn ze![]()
Dus omdat ik 1 voorbeeld aanhaal zeg ik volgens u dat het allemaal niet zo dramatisch is? Want daarmee zeg ik dat vrouwen overdrijven? Jawadde, straf dat je die link kan leggen. Ik had ze zelf zelfs niet gezien. Je maakt zelf duidelijk waarom discussie niet mogelijk is met sommige mensen, want zodra je zelfs maar 1 anekdotisch voorbeeld aanhaalt keur je gewoonweg alles goed.Je gaat 98% akkoord maar gaat toch onmiddellijk aanhalen dat je er eentje kent die overdrijft. Dus je gaat wel onmiddellijk redenen aanhalen waarom het toch allemaal zo dramatisch niet is. Wat is daar het nut van? Want je voegt onmiddellijk toe dat vrouwen toch wel wat overreageren blijkbaar.
Dat mannen daar ook mee in aanraking komen is gewoon zo'n dooddoener, weer om te minimaliseren. Want het enige dat je daar weer zegt is, dat vrouwen weer niet zo dramatisch moeten doen, want dat sommige mannen dat ook al eens meemaken.
Dat dat niet erg is voor een man, zeg ik nergens. Dat het niet voorkomt zeg ik nergens. Wat mij stoort is dat het telkens weer door bepaalde mannen allemaal geminimaliseerd wordt met die argumenten. En ja, ik heb het recht om mij daaraan te ergeren. En nee, ik wil daar verder niet over praten met jou, want als dat jouw argumenten zijn leidt dat toch nergens naar.
Ach, de feministen-sensor gaat weer af op BG.Ik ben zelf een vrouw van eind de 30 gemiddeld uiterlijk, nooit grote uitgaander geweest, discotheken zeggen mij niets. Mijn kledingsstijl is doorgaans jeans en sneakers, dus niet overdreven sexy, niet het flirterige type. Ik ga daar dus omwille van uiterlijk en gedragspatroon normaal gezien minder mee in aanraking komen dan vele anderen. Dit is mijn lijstje:
- ongewenst in kont genepen of borsten aanraken in passeren op café of feestjes: niet op 10 vingers te tellen
- Vroeger vertrokken tijdens avondje weg omdat na een nee een man constant blijft aandringen en dat de hele avond beheerst: 3 keer
- in werkcontext aangesproken als poepke, schatje, bezeke.... door oudere mannen waar een strikt professionele relatie zou moeten zijn, meestal aangevuld met een of andere vorm van mansplaining: 7 keer
- Poging tot verkrachting met fysiek geweld: 2 keer
Dus ja, ik ga er van uit dat ik niet super uniek ben.
Ach, de feministen-sensor gaat weer af op BG.
Ik vind het heel erg dat dat je persoonlijke ervaringen zijn, en keur dat voor alle duidelijkheid volledig af. Maar, wat doet dat ertoe binnen deze discussie? Dus omdat je zelf enkele nare ervaringen hebt generaliseer je het hele onderwerp?
Ik volg @Carrion in zijn discours als het procentueel waarschijnlijk hoger ligt bij vrouwen, maar om de mannelijke kant te demoniseren op basis van je eigen ervaringen... Biased much?
Trouwens, ik ben zelf als man zelf meerdere keren lastig gevallen door vrouwen op evenementen. Dat gaat van aan uw lijf hangen, in uw kont knijpen, mij half binnen doen, maar... Ik kan er tegen want ik ben een man zeker?
Deze topic gaat heel duidelijk over 1 persoon die een proces ondergaat over grensoverschrijdend gedrag van man richting vrouw, daarbovenop in een machtsrelatie.Ach, de feministen-sensor gaat weer af op BG.
Ik vind het heel erg dat dat je persoonlijke ervaringen zijn, en keur dat voor alle duidelijkheid volledig af. Maar, wat doet dat ertoe binnen deze discussie? Dus omdat je zelf enkele nare ervaringen hebt generaliseer je het hele onderwerp?
Ik volg @Carrion in zijn discours als het procentueel waarschijnlijk hoger ligt bij vrouwen, maar om de mannelijke kant te demoniseren op basis van je eigen ervaringen... Biased much?
Trouwens, ik ben zelf als man zelf meerdere keren lastig gevallen door vrouwen op evenementen. Dat gaat van aan uw lijf hangen, in uw kont knijpen, mij half binnen doen, maar... Ik kan er tegen want ik ben een man zeker?
Je gaat 98% akkoord maar gaat toch onmiddellijk aanhalen dat je er eentje kent die overdrijft. Dus je gaat wel onmiddellijk redenen aanhalen waarom het toch allemaal zo dramatisch niet is. Wat is daar het nut van? Want je voegt onmiddellijk toe dat vrouwen toch wel wat overreageren blijkbaar.
Dat mannen daar ook mee in aanraking komen is gewoon zo'n dooddoener, weer om te minimaliseren. Want het enige dat je daar weer zegt is, dat vrouwen weer niet zo dramatisch moeten doen, want dat sommige mannen dat ook al eens meemaken.
Dat dat niet erg is voor een man, zeg ik nergens. Dat het niet voorkomt zeg ik nergens. Wat mij stoort is dat het telkens weer door bepaalde mannen allemaal geminimaliseerd wordt met die argumenten. En ja, ik heb het recht om mij daaraan te ergeren. En nee, ik wil daar verder niet over praten met jou, want als dat jouw argumenten zijn leidt dat toch nergens naar.
Dit is dan mijn ergernis. Telkens zo'n onderwerp aan bod komt is er toch altijd wel minstens één man met de *ween ween* wij zijn ook soms slachtoffer en het minimaliseren van ervaringen en zeggen dat het allemaal toch wel overdreven is.