Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar zou er niets op tegen hebben eerlijk gezegd, moest het enkel gaan voor onze gezinsleden.

Echter worden de wc's ook gebruikt daar personen buiten het gezin. Dat schoonmaken ben ik minder fan van.

Collega heeft dat voorzien.
Ik was dat aan het overwegen, maar met de stoma heeft dat noegabollen zin.

Kost dat niet veel?

Mja, veel is relatief hé. Het is niet goedkoop. Maar dat is met alles zo hé. Je kunt gesteld zijn vanaf 700€ maar je kunt er ook 5k aan spenderen (of meer).

Met het gemiddelde dan ook 2 - 3k. Wat mijn collega heeft laten zetten.
Hij ging elk jaar op reis. En heeft zich gewoon voorgenomen om 2 jaar niet te gaan, en met dat geld heeft hij dat toen ook laten plaatsen.

Damn. Dat kent prijzen tot quasi 5000€... Voor een WC :D
Is niet anders dan met een bad hé.

Onnozeligheid van mijn menselijk brein maar: vandaag veel Shatner in het nieuws door zijn ruimtereisje en al heb ik het dus via Twitter et al al twintig keer gelezen vandaag, elke keer ik zie ‘William Shatner, 90’ mijn brein ‘oh shit, he dead’

Mja, veel is relatief hé. Het is niet goedkoop. Maar dat is met alles zo hé. Je kunt gesteld zijn vanaf 700€ maar je kunt er ook 5k aan spenderen (of meer).

Hij ging elk jaar op reis. En heeft zich gewoon voorgenomen om 2 jaar niet te gaan, en met dat geld heeft hij dat toen ook laten plaatsen.

Een gewoon bad is wel wat goedkoper dan een bubbelbad hè :D Dan verkies ik wel een gewoon bad en een gewone WC.
Maar hey, ieder zijn ding en zijn middelen uiteraard. Als ik het kon betalen, zou ik het ook overwegen. Allé, dat bubbelbad toch zeker :D

Een gewoon bad is wel wat goedkoper dan een bubbelbad hè :D Dan verkies ik wel een gewoon bad en een gewone WC.
Maar hey, ieder zijn ding en zijn middelen uiteraard. Als ik het kon betalen, zou ik het ook overwegen. Allé, dat bubbelbad toch zeker :D
Voorbeeld van een gewoon bad ;)

of :

Maar ik weet wat je bedoelt. Mijn toilet heeft ook maar 350€ gekost geplaatst. Dat voldoet ook voor naar het toilet te gaan.

Voor die prijs hebt ge al veel wasbare doekskes gemaakt en uitgewassen.

22u en mijn transport is hier nog ni. En sebiet moeten ze het afladen met een kraan die hier ook nog ni is. Ik stress..en sebiet wss de flikken aan de deur voor nachtlawaai. Grmbl.

22u en mijn transport is hier nog ni. En sebiet moeten ze het afladen met een kraan die hier ook nog ni is. Ik stress..en sebiet wss de flikken aan de deur voor nachtlawaai. Grmbl.
Geen mogelijkheid om gewoon de buren te verwittigen? Een maand geleden ook om 3 uur snachts begonnen met beton gieten, dus een betonpomp die in de straat staat kabaal te maken en continue 2 betonmixers die staan te lossen. Was geen enkel probleem voor de buren doordat ze het op voorhand wisten. Zelf een vrouw die zei dat ze haar strijk wat ging opsparen om dan die "ochtend" te doen moest ze wakker komen door het kabaal :rofl:

Geen mogelijkheid om gewoon de buren te verwittigen? Een maand geleden ook om 3 uur snachts begonnen met beton gieten, dus een betonpomp die in de straat staat kabaal te maken en continue 2 betonmixers die staan te lossen. Was geen enkel probleem voor de buren doordat ze het op voorhand wisten. Zelf een vrouw die zei dat ze haar strijk wat ging opsparen om dan die "ochtend" te doen moest ze wakker komen door het kabaal :rofl:
Kan ze nu ni meer gaan wakkerbellen he.
Ze hadden beloofd om om iets na 21u af te leveren wegens convoi exceptionelle regels... was ook maar gewoon toekomen, optillen, afzetten en wegwezen.

Kan ze nu ni meer gaan wakkerbellen he.
Ze hadden beloofd om om iets na 21u af te leveren wegens convoi exceptionelle regels... was ook maar gewoon toekomen, optillen, afzetten en wegwezen.
Ja, uitzonderlijk vervoer kan wel serieus vertraging oplopen hoor. 1 verkeerd geparkeerde wagen kan al voor problemen zorgen. Hopelijk zijn je buren begripvol.

Vorige week gehoord dat ze de huisbaas gebeld heeft van de huurder die naast haar woont om te klagen over het feit dat haar buurman om 5u 's ochtends douchet. Kerel werkt met de vroege.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan