Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Delhaize hebben ze ook een "luxemerk", vorige week daar bresilienne gekocht omdat de bakkers hier dat niet maken tijdens de week en mijn mama per se op een weekdag wou verjaren en die was heel lekker!Breseliennetaart die hier bij de bakker 24 euro kost. Afzetters hier in het Waasland. Ik wil terug naar Limburg![]()
Can confirm, hij is echt lekker.Bij Delhaize hebben ze ook een "luxemerk", vorige week daar bresilienne gekocht omdat de bakkers hier dat niet maken tijdens de week en mijn mama per se op een weekdag wou verjaren en die was heel lekker!
Tarte à Moi - online taarten bestellen - homemade taarten
Ontdek Tarte à moi, het Belgische merk met zelfgemaakte, biologische taarten en gebak. Schep een stukje plezier!www.tarteamoi.be
Zat gisteren in den Holland en daar stond de naft 2.12€ op sommige plekken.Ne fokking euro 70 voor ne fokking liter naft? Are you fokking kidding me?
Wat is dat dan voor een taart geweest ?Breseliennetaart die hier bij de bakker 24 euro kost. Een brood ook al 2,5 euro. Afzetters hier in het Waasland. Ik wil terug naar Limburg![]()

Heb precies het gevoel alsof mijn energieniveau dit jaar echt laag ligt. Weinig fut, vaak moe, niet gemotiveerd. Weet niet of het aan het gebrek aan zonlicht is of het feit dat ik covid had begin deze zomer. Deze namiddag tot vooravond geamuseerd met vrienden en ben gewoon bekaf terwijl ik vroeger nog zou uitgaan tot de late uurtjes.
), en die stem van Natalia die door merg en been gaat.

Jij hebt ze gekozenMijn vrouw die hier naar K2 zoekt K3 zit te kijken terwijl ik op de laptop bezig ben (dat alleen al), en die stem van Natalia die door merg en been gaat.
Hoe.kunt.ge.zo.een.hatelijke.stem.hebben.zeg
En los daarvan, K3, is dat niet voor kinders? Kijken die mee op dit uur?
Hoe.ge.als.volwassene.uwen.tijd.daaraan.kunt.spenderen.zeg![]()

Bwa, het is niet tijdens de eerste dagen dat ze een tube door uw strot duwen en dat je op uw buik moet liggen.Thx! Dochter loopt soms zieker van een simpele snotvalling dus die stelt het prima! Zelf voel ik me alsof er een vrachtwagen over me gereden is (vooral gewrichtspijn die ik niet onder controle krijg) maar de eerste dagen zijn doorgaans de ergste dus ik heb er vertrouwen in!
Gij hebt ze gekozen.Jij hebt ze gekozen
Die van mij zit daar ook naar te kijken![]()

Jij hebt ze gekozen
Die van mij zit daar ook naar te kijken![]()
Gij hebt ze gekozen.
En hier kijkt mijn madam ook naar dat programma.![]()

Mijn vrouw ontkent dit met klem. Zij heeft mij gekozen en me in haar web gelokt en gevangen.Gij hebt ze gekozen.
En hier kijkt mijn madam ook naar dat programma.![]()

The power of the boobies compells us.Mijn vrouw ontkent dit met klem. Zij heeft mij gekozen en me in haar web gelokt en gevangen.![]()
Stopt met euro 98 in uwe voiture te steken.Ne fokking euro 70 voor ne fokking liter naft? Are you fokking kidding me?
https://www.tomsguide.com/news/razer-kishi-xbox-game-pass voor xbox gamepass met uw telefoon.ziekskes en net te zwak om te gamen (elk half uur naar de pot rennen is ook niet bevorderend). die backlog gaat zo nooit leeglopen.
Hier ook enkele weken geleden. Babyborrel van 14u - 17u. Het werd uiteindelijk 03:30uOverlaats zo nog naar een babyborrel geweest. Die was van 15 tot 18u, maar zo laat ging het zeker niet worden, want kende er toch niemand behalve de ouders (dacht ik)
Ben met de ouders van de mama buiten gegaan om half 11 (die van de papa waren al vroeger door want opa was zat), de zaal nog helpen opruimen en overschot van het pastabuffet meegekregen![]()

Ik ben al een half jaar dubbel gevaccineerd én jonger dan 60, k ben er gerust inBwa, het is niet tijdens de eerste dagen dat ze een tube door uw strot duwen en dat je op uw buik moet liggen.

Die ligt ook nog op mij te wachten, aiaiai. Besteld door mijn vriendin via Collect&Go.Gisteren geen tijd gehad om te koken, dus snel een lasagne van het merk Boni opgewarmd en opgegeten. Dat kreng ligt nog altijd op mijn maag. Wat een boecht.