Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Breseliennetaart die hier bij de bakker 24 euro kost. Afzetters hier in het Waasland. Ik wil terug naar Limburg 😩
Bij Delhaize hebben ze ook een "luxemerk", vorige week daar bresilienne gekocht omdat de bakkers hier dat niet maken tijdens de week en mijn mama per se op een weekdag wou verjaren en die was heel lekker!

Bij Delhaize hebben ze ook een "luxemerk", vorige week daar bresilienne gekocht omdat de bakkers hier dat niet maken tijdens de week en mijn mama per se op een weekdag wou verjaren en die was heel lekker!

Can confirm, hij is echt lekker.

Heb precies het gevoel alsof mijn energieniveau dit jaar echt laag ligt. Weinig fut, vaak moe, niet gemotiveerd. Weet niet of het aan het gebrek aan zonlicht is of het feit dat ik covid had begin deze zomer. Deze namiddag tot vooravond geamuseerd met vrienden en ben gewoon bekaf terwijl ik vroeger nog zou uitgaan tot de late uurtjes.

Ne fokking euro 70 voor ne fokking liter naft? Are you fokking kidding me?
Zat gisteren in den Holland en daar stond de naft 2.12€ op sommige plekken.
Ook efkens verschoten van den prijs.
Vorige week bij 't volkappen , 101€. Das bijna 20€ meer op korte tijd.

Breseliennetaart die hier bij de bakker 24 euro kost. Een brood ook al 2,5 euro. Afzetters hier in het Waasland. Ik wil terug naar Limburg 😩
Wat is dat dan voor een taart geweest ?

Brood aan 2.5€ is redelijk normaal. Schrijf het volgende ergens op : tegen januari ga je bij de meeste bakkers 3€ (mss iets minder) voor een brood gaan betalen.
Ik zit zelf in de sector en het is gewoon ongelofelijk hoe de prijzen van de grondstoffen zijn gestegen.
Bloem +25% , melkerijboter +30% , chocolade +12% , enz...
Ik zie de toekomst somber in.
Voor alle duidelijkheid , ik heb niet zelf een bakkerij. ;)

Heb precies het gevoel alsof mijn energieniveau dit jaar echt laag ligt. Weinig fut, vaak moe, niet gemotiveerd. Weet niet of het aan het gebrek aan zonlicht is of het feit dat ik covid had begin deze zomer. Deze namiddag tot vooravond geamuseerd met vrienden en ben gewoon bekaf terwijl ik vroeger nog zou uitgaan tot de late uurtjes.

Misschien is laten nakijken of er geen ijzer te kort is?

Mijn vrouw die hier naar K2 zoekt K3 zit te kijken terwijl ik op de laptop bezig ben (dat alleen al :wallbash:), en die stem van Natalia die door merg en been gaat.

Hoe.kunt.ge.zo.een.hatelijke.stem.hebben.zeg :cry:

En los daarvan, K3, is dat niet voor kinders? Kijken die mee op dit uur?

Hoe.ge.als.volwassene.uwen.tijd.daaraan.kunt.spenderen.zeg :cry:

Mijn vrouw die hier naar K2 zoekt K3 zit te kijken terwijl ik op de laptop bezig ben (dat alleen al :wallbash:), en die stem van Natalia die door merg en been gaat.

Hoe.kunt.ge.zo.een.hatelijke.stem.hebben.zeg :cry:

En los daarvan, K3, is dat niet voor kinders? Kijken die mee op dit uur?

Hoe.ge.als.volwassene.uwen.tijd.daaraan.kunt.spenderen.zeg :cry:
Jij hebt ze gekozen 🤡

Die van mij zit daar ook naar te kijken :wallbash::wallbash::wallbash:

Thx! Dochter loopt soms zieker van een simpele snotvalling dus die stelt het prima! Zelf voel ik me alsof er een vrachtwagen over me gereden is (vooral gewrichtspijn die ik niet onder controle krijg) maar de eerste dagen zijn doorgaans de ergste dus ik heb er vertrouwen in!
Bwa, het is niet tijdens de eerste dagen dat ze een tube door uw strot duwen en dat je op uw buik moet liggen.

Ne fokking euro 70 voor ne fokking liter naft? Are you fokking kidding me?
Stopt met euro 98 in uwe voiture te steken.
Den 95 is goed genoeg.

En anders kom je maar naar Limburg, daar staat die nog aan 1,55.

ziekskes en net te zwak om te gamen (elk half uur naar de pot rennen is ook niet bevorderend). die backlog gaat zo nooit leeglopen.
https://www.tomsguide.com/news/razer-kishi-xbox-game-pass voor xbox gamepass met uw telefoon.
Of als je een xbox controller hebt : https://www.bol.com/be/nl/p/powera-moga-hybrid-gaming-clip/9300000019879195/ of https://www.windowscentral.com/best...d-gaming#otterbox-mobile-gaming-clip-for-xbox

Laatst bewerkt:
Overlaats zo nog naar een babyborrel geweest. Die was van 15 tot 18u, maar zo laat ging het zeker niet worden, want kende er toch niemand behalve de ouders (dacht ik)

Ben met de ouders van de mama buiten gegaan om half 11 (die van de papa waren al vroeger door want opa was zat), de zaal nog helpen opruimen en overschot van het pastabuffet meegekregen :unsure:
Hier ook enkele weken geleden. Babyborrel van 14u - 17u. Het werd uiteindelijk 03:30u :unsure:

Gisteren geen tijd gehad om te koken, dus snel een lasagne van het merk Boni opgewarmd en opgegeten. Dat kreng ligt nog altijd op mijn maag. Wat een boecht.

Gisteren geen tijd gehad om te koken, dus snel een lasagne van het merk Boni opgewarmd en opgegeten. Dat kreng ligt nog altijd op mijn maag. Wat een boecht.
Die ligt ook nog op mij te wachten, aiaiai. Besteld door mijn vriendin via Collect&Go.

Normaal is de enige lasagna die ik uit een pak eet eentje van de Aldi als ik er ooit nog eens kom. Die zijn in al hun eenvoud wel lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan