Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat gekregen voor mijne vaderdag. Fantastisch dingGe kunt ook altijd gaan voor zo'n Karcher-Vac
![]()

Enig idee van een iets specifiekere benaming?![]()

Tuurlijk. Omdat ik dat wou.Wat een liefdevol cadeau![]()
Overlaats zo nog naar een babyborrel geweest. Die was van 15 tot 18u, maar zo laat ging het zeker niet worden, want kende er toch niemand behalve de ouders (dacht ik)Vroeger? Ik ging gisteren ook "rap nog even dag zeggen bij de mannen op café, nee schat, echt, ik maak het niet laat"...
Plots wordt het dan volle bak sfeer en gezelligheid, vragen ze u om ff bij te springen en wat plaatjes te draaien en eer ge het goed en wel door hebt is 4u30 en loopt uw doordeweeks alarm af

Babyborrels zijn echt gevaarlijk op dat vlak.Overlaats zo nog naar een babyborrel geweest. Die was van 15 tot 18u, maar zo laat ging het zeker niet worden, want kende er toch niemand behalve de ouders (dacht ik)
Ben met de ouders van de mama buiten gegaan om half 11 (die van de papa waren al vroeger door want opa was zat), de zaal nog helpen opruimen en overschot van het pastabuffet meegekregen![]()
Onze Jens was de vleesgeworden kleur ‘beige’ (zo ambtenarij jaren 70 beige, geen net zó gemixt dat het mooi is in uw ironisch interieur). Pas op, een hele brave en vriendelijke man maar die gaf aardrijkskunde en dat was echt in elke vezel van zijn lijf doorgelopen.Hoe bewijs je anders dat je hip en cool en yolo bent?![]()
Ik verschoot gisteren toch ook even toen ik ging tanken.Ne fokking euro 70 voor ne fokking liter naft? Are you fokking kidding me?
Dat is inderdaad enorm kl*. Ik hoop dat jullie er beiden toch minst mogelijk last van hebben, als je iets nodig hebt: zeker roepen.Anderhalf jaar dat lelijke coronabeest van me weg kunnen houden, dochter bleek woensdag besmet en zit in quarantaine bij haar papa omdat ik ze maar een paar uurtjes gezien had toen ze wat minder liep, maar zelf dus ook net positief getest![]()
Thx! Dochter loopt soms zieker van een simpele snotvalling dus die stelt het prima! Zelf voel ik me alsof er een vrachtwagen over me gereden is (vooral gewrichtspijn die ik niet onder controle krijg) maar de eerste dagen zijn doorgaans de ergste dus ik heb er vertrouwen in!Dat is inderdaad enorm kl*. Ik hoop dat jullie er beiden toch minst mogelijk last van hebben, als je iets nodig hebt: zeker roepen.
Het was leuk je gekend te hebbenThx! Dochter loopt soms zieker van een simpele snotvalling dus die stelt het prima! Zelf voel ik me alsof er een vrachtwagen over me gereden is (vooral gewrichtspijn die ik niet onder controle krijg) maar de eerste dagen zijn doorgaans de ergste dus ik heb er vertrouwen in!

Oooh, hartverwarmend!Het was leuk je gekend te hebben![]()

Toch niet op uw dure accentmuur?Oooh, hartverwarmend!
Deze screenshot ga ik moeten ophangen!
Naast de Live Laugh LoveToch niet op uw dure accentmuur?