Dat is wat ik en zij doen, maar hier ben ik onvergeeflijk.Je beseft dan toch ook dat zij ook nog onrechtstreeks andere mensen (die daar niks mee te zien hebben) die achter haar komen gaan besmetten door onnozel te gaan doen daar?
Je had haar beter aangeraden haar verstand te gebruiken en haar mondmasker op te laten tot ze hem echt moet afzetten. Aangezien de tandarts hoogstwss zo een speciaal masker aan heeft die zichtzelf beschermd en alles ontsmet is er dus maar een heel klein besmettingsgevaar.
Maar als ze onnozel gaat doen en in het rond gaat niezen dan ben je heel goed bezig!
Als je ziek bent, MOET je altijd thuisblijven. Wat het ook is... Dat is basisvoorwaarde / basismaatregel nummer 1 (of hoort zo te zijn) en noemt men common sense. Maar als receptionistes al zeggen: "er zijn er wel meer die een verkoudheid hebben", dan zou ik onvergeeflijk zijn.
Ik ben een paar dagen geleden naar Dreamland gegaan, en ik heb mijn mondmasker aangehouden omdat ik wist dat ik me niet 100% voelde. Die mensen hadden niets verkeerd gedaan tegen mij, maar zo een receptioniste wil ik echt een lesje leren. Opnieuw: als je ziek bent, blijf je thuis. En dat is wat zo verkeerd is aan deze kapitalistische klotemaatschappij.
Ik zeg dat ze haar mondmasker moet afdoen bij de receptioniste, niet in de wachtzaal of de tandarts.
Ik vermoed geen COVID-19, maar ik kan dat ook niet uitsluiten. Ik ga echt geen geld uitgeven aan zo een test waar ik 9 vd 10 kansen het antwoord toch weet, en indien covid-19 ook weet wat ik moet doen. Thuis uitzieken.Sorry, maar wat is dat nu weer voor een kinderlijke reactie?
Als je symptomen hebt en je vermoedt COVID-19 laat je u testen. Punt.