Tonerider
Well-known member
Missie geslaagd.2 van die rekken voor kleren gekocht in de LIDL. Ge snapt direct waarom het maar 15euro kost per stuk. Zo flimsy
Maar goed, dat kon ik al raden natuurlijk.
Maar qua QC kan het ook tellen. In het 1 mankeert een verbindingsstuk en in het ander een buis. Dus met 2 pakken heb ik toch 1 kunnen samenstellen. Morgen voor een derde gaan, de nodige stukken eruit halen en dan terug brengen en geld terug vragen (met als melding dat het incompleet was natuurlijk en in de hoop dat ze het niet gewoon weer in de rekken leggen.)
Volgens mij hebben ze dat ook bij mijn dozen gedaan, want het was een assortiment aan soorten zakjes dat er in zat. Eentje nog dicht van fabriek uit, een gewoon open zakje en eentje met zo'n hersluitbaar bandje.
LIDL: never again.
No questions asked. Blijkbaar zijn die dat daar gewoon. Ik kom aan de kassa met mijn ticketje. 'is dat voor terug te brengen?' 'ja' 'ok'. Heb zelf maar gezegd dat het niet compleet was, maar ze vroegen zelfs niet of ik een ander wou. Gewoon direct mijn geld terug. En ik mij op weg naar ginder al zevenentwintig conversaties voeren van hoe ik het moet gaan aanpakken.

Daarna naar de Colruyt enkel en alleen voor Ovomaltine en kom terug met voor 60€ aan goederen. (glazen voor coctail, potje voor in de magnetron, kommetjes voor yoghurt, herbruikbare rietjes).