Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie net 2 posts van singlemoms passeren met vitaminsea :ROFLMAO:
Valt me toch op dat de nieuwe singlemoms opeens zeer intensief posten op facebook met een quasi ideaal uitziend leventje.
De singledads zie je dat niet doen.

Ik zie net 2 posts van singlemoms passeren met vitaminsea :ROFLMAO:
Valt me toch op dat de nieuwe singlemoms opeens zeer intensief posten op facebook met een quasi ideaal uitziend leventje.
De singledads zie je dat niet doen.
De singledads doen dingen die de buitenwereld beter niet ziet. Drank, drugs en hoeren :unsure:

Vooral die #doekeerzot.
Die zie ik dan passeren bij mensen waar de saaiheid vanaf druipt.

Mijn ergernis is dat ik weer een wrak ben.
Zo 2 dagen vollenbak pinten drinken kan mijn lijf moeilijk meer aan blijkbaar.

Ik ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.

Die onnozele hamster even daar gelaten, kan ik me niet van de indruk doen dat acties als "1+5 gratis" verspilling (en impulsaankopen) enorm in de hand werken. De hele folder staat vol met gratis bonusjesssssssss die ze weggeven als je een bepaald product aankoopt, maar wie gaat er nu anders bijvoorbeeld 5 pakken kaas in 1x kopen?

1632123641522.png

Ik ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.

Die onnozele hamster even daar gelaten, kan ik me niet van de indruk doen dat acties als "1+5 gratis" verspilling (en impulsaankopen) enorm in de hand werken. De hele folder staat vol met gratis bonusjesssssssss die ze weggeven als je een bepaald product aankoopt, maar wie gaat er nu anders bijvoorbeeld 5 pakken kaas in 1x kopen?

Bekijk bijlage 4486
Mijn ergernis zou eerder zijn dat ze dat ding een sandwichmaker noemen, een geen croque-monsieurmachine.
Bij mij is een sandwich een zacht broodje, liefst niet warm gegeten.:unsure:

Bekijk bijlage 4486
Croques maken en invriezen, ideale manier om ervan te profiteren! 😇

Bekijk bijlage 4486
Wij kopen altijd 5 pakken kaas (en andere charcuterie) en vriezen dat in :unsure:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan