Lobmans
Well-known member
Fail want 2 belangrijke hashtags vergeten: #momlife#vitaminesea
Dat is voor de 14 volgende posts met 38 andere poses he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fail want 2 belangrijke hashtags vergeten: #momlife#vitaminesea
De singledads doen dingen die de buitenwereld beter niet ziet. Drank, drugs en hoerenIk zie net 2 posts van singlemoms passeren met vitaminsea
Valt me toch op dat de nieuwe singlemoms opeens zeer intensief posten op facebook met een quasi ideaal uitziend leventje.
De singledads zie je dat niet doen.

#eendagnietgelacheniseendagnietgeleefd #live #laugh #love"Bibi gaat met de kids naar 't zeetje #Wanderlust #genieten metglaasjebubbelserbij# #living #on #the #edge #doekeerzot #singelmamaslive"

Vooral die #doekeerzot.
Die zie ik dan passeren bij mensen waar de saaiheid vanaf druipt.
Mijn ergernis is dat ik weer een wrak ben.
Zo 2 dagen vollenbak pinten drinken kan mijn lijf moeilijk meer aan blijkbaar.
Het is misschien een ander woord voor curryworst?Welke kebabzaak verkoopt er bouletten?
Mijn ergernis zou eerder zijn dat ze dat ding een sandwichmaker noemen, een geen croque-monsieurmachine.Ik ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.
Die onnozele hamster even daar gelaten, kan ik me niet van de indruk doen dat acties als "1+5 gratis" verspilling (en impulsaankopen) enorm in de hand werken. De hele folder staat vol met gratis bonusjesssssssss die ze weggeven als je een bepaald product aankoopt, maar wie gaat er nu anders bijvoorbeeld 5 pakken kaas in 1x kopen?
Bekijk bijlage 4486

Wij noemen dat een tostie-toestel. Bekt wel lekker wegMijn ergernis zou eerder zijn dat ze dat ding een sandwichmaker noemen, een geen croque-monsieurmachine.
Bij mij is een sandwich een zacht broodje, liefst niet warm gegeten.![]()

Haha curryworst hebben ze idd ookHet is misschien een ander woord voor curryworst?
En mexicanos. Ideaal om bij een kebab te bestellen en zo het minimum bedrag te halen zodat ze het komen brengen 
Als je een Hollander zou zijn wel ja..Wij noemen dat een tostie-toestel. Bekt wel lekker weg![]()
Croques maken en invriezen, ideale manier om ervan te profiteren!Ik ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.
Die onnozele hamster even daar gelaten, kan ik me niet van de indruk doen dat acties als "1+5 gratis" verspilling (en impulsaankopen) enorm in de hand werken. De hele folder staat vol met gratis bonusjesssssssss die ze weggeven als je een bepaald product aankoopt, maar wie gaat er nu anders bijvoorbeeld 5 pakken kaas in 1x kopen?
Bekijk bijlage 4486

Wij kopen altijd 5 pakken kaas (en andere charcuterie) en vriezen dat inIk ben fan van het grote en diverse aanbod van de Albert Heijn, maar ik kan me echt opjagen in hun marketingcampagne.
Bekijk bijlage 4486
.nou, laten we het wel gezellig houden hèAls je een Hollander zou zijn wel ja..
waarom plakt gij daar nog "machine" achter?Mijn ergernis zou eerder zijn dat ze dat ding een sandwichmaker noemen, een geen croque-monsieurmachine.
Bij mij is een sandwich een zacht broodje, liefst niet warm gegeten.![]()
waarom plakt gij daar nog "machine" achter?
"pakt es de croque monsieur" en niets anders