Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat een kaaswiel wel lang houdbaar is (in een frisse, donkere kelder), maar van die aparte sneetjes iets minder. Nu goed, als die verpakking gesloten blijft (beschermende atmosfeer) zal dat ook wel een tijd goed blijven. Hier zou dat geen probleem zijn, want ik eet bakken kaaskaas, is dat niet zoiets uit de oudheid dat gewoon in openlucht zeer lang houdbaar was? Wat is er gebeurd in tussentijd?
*Geen kaaseter, dus ik zou het niet weten ^^

nope, hier heet dat in het slechtste geval de croquemachine.waarom plakt gij daar nog "machine" achter?
"pakt es de croque monsieur" en niets anders
Herkenbaar, op het moment blijft het wel geestig om te doen mits de juiste bende/setting.Vooral die #doekeerzot.
Die zie ik dan passeren bij mensen waar de saaiheid vanaf druipt.
Mijn ergernis is dat ik weer een wrak ben.
Zo 2 dagen vollenbak pinten drinken kan mijn lijf moeilijk meer aan blijkbaar.
Ja inderdaad.tja, uit zicht van die keffer is dat oppakken natuurlijk een beloning, dus zo moedigen ze dat gedrag nog aan...
Wat @Sylverscythe zegt, een grote blok kaas blijft wel lang goed, sneetjes wat minder.kaas, is dat niet zoiets uit de oudheid dat gewoon in openlucht zeer lang houdbaar was? Wat is er gebeurd in tussentijd?
*Geen kaaseter, dus ik zou het niet weten ^^
Geen promo voor u dus, het zijn sneetjes.Ik vermoed dat een kaaswiel wel lang houdbaar is (in een frisse, donkere kelder), maar van die aparte sneetjes iets minder. Nu goed, als die verpakking gesloten blijft (beschermende atmosfeer) zal dat ook wel een tijd goed blijven. Hier zou dat geen probleem zijn, want ik eet bakken kaas![]()
Kaas kan je gerust invriezen.
Dit. maar ook niet alle soorten.
zo een type leerdammer/gouda zoals op dat reclameke lukt best aardig zonder kwaliteits/smaakverlies

Door alle zever hier, goesting in ne croque én alles in huis.... Blijkt mijn croque machine het wel niet begeven te hebben?!?
Nu croques in de airfryer aan het maken...
Airfryer = mini ovenhebt ge nen toaster? ik maak ze vaak in de oven
2 sneetjes brood in de toaster, dan hesp & kaas tussen leggen en dan de oven in tot de kaas goed gesmolten is.

Een snede brood belegd met gestoofde champignons/look/ui en dan gratineren in de oven...hebt ge nen toaster? ik maak ze vaak in de oven
2 sneetjes brood in de toaster, dan hesp & kaas tussen leggen en dan de oven in tot de kaas goed gesmolten is.

Kaas is liefde gvd!
Van een gewone, jonge gouda to zo'n blauwe kaas. Van een Passendaele tot een Reblochon. Van gewone kaas uit koeienmelk tot schapen-, geiten-, buffelmelk.
Vorige zaterdag Blue Stilton gekocht en gewoon zo op een stuk bruin brood vond ik dat geweldig. Ik heb het al vaker gezegd, ik zou kunnen vegetariër worden als ik moet, maar veganist, fuck that.
Ja, ik heb een probleem![]()