TNTim
Well-known member
Hier werkt dat toch ook elke keer.Daar is toch meermaals van bewezen dat het niet werkt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier werkt dat toch ook elke keer.Daar is toch meermaals van bewezen dat het niet werkt?
Normaal is dit al beschikbaar in de laatste update van Whatsapp.Over Whatsapp gesproken.. Waar is de update waar ge afbeeldingen maar 1 keer kunt zien gebleven? Niet dat ik het mis
Ah ik dacht dat het default was. In da geval ist niet erg
Let teh flashing begin!Ah ik dacht dat het default was. In da geval ist niet erg
Ik vermoed toch om de 2 weken ofzo als ge er gemiddeld een 10tal per dag gaat kapot kloppen.Moet dat elke avond voor het slapengaan? En 's morgens dan weer herverven en de andere meubels terugzetten?
al dat water dat ge verspilt met verse groenten. Fastfood is beter voor het milieuJe zou denken dat als je een rups in de oven steekt, dat die er zwart uit komt.
Blijkbaar komen ze er roze uit, precies een garnaal.
Pro-tip: was je boerenkool uit de tuin minstens 3x voor je ze in de oven en nadien in je mond steekt.
Mijn bomma heeft er zelfs eentje. Ok, het is er ene van een over-over-overgrootvader maar toen mijn vader nog leefde heeft hij hem eens getest en dat ding werkte prima. Don’t mess with da bomma, dus.paar weken terug had ik er ook 1 die in beslag genomen was op mijn werk. Er zijn dus wss wel vrij veel in omloop.
Bij ons wil dat gewoon “den deze” zeggen.geen idee waarom mensen dat überhaupt doen
Bij ons wil dat gewoon “den deze” zeggen.
“Den deze” zal het wel weer oplossen = “Bibi” zal het wel weer oplossen.
www.instagram.com

Past nochtans perfect in de leerplannen financiële geletterdheid. En in de leerplannen burgerschap staat er ook wel iets over hoe omgaan met zure medemensen.We zijn nog geen drie weken verder en ja hier staan der weer zo van die kleine nozems aan de deur voor koekenverkoop van't school. Hebben die scholen nu echt niets beters te doen? Altijd maar dat geleuter en gezeul met vanalles en nog wat... Dat een school eens zich bezighoudt met wat het dient en da's lesgeven.
We zijn nog geen drie weken verder en ja hier staan der weer zo van die kleine nozems aan de deur voor koekenverkoop van't school. Hebben die scholen nu echt niets beters te doen? Altijd maar dat geleuter en gezeul met vanalles en nog wat... Dat een school eens zich bezighoudt met wat het dient en da's lesgeven.
Nee uiteraard heb ik wel gesponsord. Zij kunnen daar niets aan doen.Bruh
Zelf nooit kind geweest? Heb je die arme schaapjes buiten een boze blik gooien ook nog de kogel gegeven ofzo god hé.
Een vriend zijn vrouw noemt hem ook altijd 'bebe' en bibi vindt dat maar raar om te horenMensen die zichzelf "Bibi" noemen.
Geen idee waar dat gebruik vandaan komt, geen idee waarom mensen dat überhaupt doen, maar ik krijg er alleszins de kriebels van telkens ik dat lees of hoor.![]()