Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou denken dat als je een rups in de oven steekt, dat die er zwart uit komt.

Blijkbaar komen ze er roze uit, precies een garnaal.

Pro-tip: was je boerenkool uit de tuin minstens 3x voor je ze in de oven en nadien in je mond steekt.

Moet dat elke avond voor het slapengaan? En 's morgens dan weer herverven en de andere meubels terugzetten?
Ik vermoed toch om de 2 weken ofzo als ge er gemiddeld een 10tal per dag gaat kapot kloppen.
Zo'n bloederig spat kerkhof op de muren is na n tijdje toch ook geen zicht.

Je zou denken dat als je een rups in de oven steekt, dat die er zwart uit komt.

Blijkbaar komen ze er roze uit, precies een garnaal.

Pro-tip: was je boerenkool uit de tuin minstens 3x voor je ze in de oven en nadien in je mond steekt.
al dat water dat ge verspilt met verse groenten. Fastfood is beter voor het milieu

Mensen die zichzelf "Bibi" noemen.
Geen idee waar dat gebruik vandaan komt, geen idee waarom mensen dat überhaupt doen, maar ik krijg er alleszins de kriebels van telkens ik dat lees of hoor. :unsure:

Bij ons wil dat gewoon “den deze” zeggen.

“Den deze” zal het wel weer oplossen = “Bibi” zal het wel weer oplossen.

Ja, ik weet wel wat het betekent hoor, ik snap gewoon niet waar het vandaan komt en waarom mensen dat gebruiken. Het lijkt me ook niet iets lokaals (dus puur dialect) te zijn. Ik vind het alleszins afschuwelijk, zeker als het mannen zijn die dat zeggen.

We zijn nog geen drie weken verder en ja hier staan der weer zo van die kleine nozems aan de deur voor koekenverkoop van't school. Hebben die scholen nu echt niets beters te doen? Altijd maar dat geleuter en gezeul met vanalles en nog wat... Dat een school eens zich bezighoudt met wat het dient en da's lesgeven.

Efkes lekker melig iedereen die het mentaal lastig heeft, wat support geven! 💪

2 van die rekken voor kleren gekocht in de LIDL. Ge snapt direct waarom het maar 15euro kost per stuk. Zo flimsy
Maar goed, dat kon ik al raden natuurlijk.
Maar qua QC kan het ook tellen. In het 1 mankeert een verbindingsstuk en in het ander een buis. Dus met 2 pakken heb ik toch 1 kunnen samenstellen. Morgen voor een derde gaan, de nodige stukken eruit halen en dan terug brengen en geld terug vragen (met als melding dat het incompleet was natuurlijk en in de hoop dat ze het niet gewoon weer in de rekken leggen.)
Volgens mij hebben ze dat ook bij mijn dozen gedaan, want het was een assortiment aan soorten zakjes dat er in zat. Eentje nog dicht van fabriek uit, een gewoon open zakje en eentje met zo'n hersluitbaar bandje.
LIDL: never again.

We zijn nog geen drie weken verder en ja hier staan der weer zo van die kleine nozems aan de deur voor koekenverkoop van't school. Hebben die scholen nu echt niets beters te doen? Altijd maar dat geleuter en gezeul met vanalles en nog wat... Dat een school eens zich bezighoudt met wat het dient en da's lesgeven.
Past nochtans perfect in de leerplannen financiële geletterdheid. En in de leerplannen burgerschap staat er ook wel iets over hoe omgaan met zure medemensen.

Bruh
Zelf nooit kind geweest? Heb je die arme schaapjes buiten een boze blik gooien ook nog de kogel gegeven ofzo god hé.

Mensen die zichzelf "Bibi" noemen.
Geen idee waar dat gebruik vandaan komt, geen idee waarom mensen dat überhaupt doen, maar ik krijg er alleszins de kriebels van telkens ik dat lees of hoor. :unsure:
Een vriend zijn vrouw noemt hem ook altijd 'bebe' en bibi vindt dat maar raar om te horen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan