Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 van die rekken voor kleren gekocht in de LIDL. Ge snapt direct waarom het maar 15euro kost per stuk. Zo flimsy
Maar goed, dat kon ik al raden natuurlijk.
Maar qua QC kan het ook tellen. In het 1 mankeert een verbindingsstuk en in het ander een buis. Dus met 2 pakken heb ik toch 1 kunnen samenstellen. Morgen voor een derde gaan, de nodige stukken eruit halen en dan terug brengen en geld terug vragen (met als melding dat het incompleet was natuurlijk en in de hoop dat ze het niet gewoon weer in de rekken leggen.)
Volgens mij hebben ze dat ook bij mijn dozen gedaan, want het was een assortiment aan soorten zakjes dat er in zat. Eentje nog dicht van fabriek uit, een gewoon open zakje en eentje met zo'n hersluitbaar bandje.
LIDL: never again.
Missie geslaagd.
No questions asked. Blijkbaar zijn die dat daar gewoon. Ik kom aan de kassa met mijn ticketje. 'is dat voor terug te brengen?' 'ja' 'ok'. Heb zelf maar gezegd dat het niet compleet was, maar ze vroegen zelfs niet of ik een ander wou. Gewoon direct mijn geld terug. En ik mij op weg naar ginder al zevenentwintig conversaties voeren van hoe ik het moet gaan aanpakken. :rofl:

Daarna naar de Colruyt enkel en alleen voor Ovomaltine en kom terug met voor 60€ aan goederen. (glazen voor coctail, potje voor in de magnetron, kommetjes voor yoghurt, herbruikbare rietjes).

‘We wensen je veel plezier in het werken met het geactualiseerde leerplan en opstellen van je jaarvorderingsplan’

Oh har-de-harhar, Thomas KULeuven, fluff you very much.

Mensen die zichzelf "Bibi" noemen.
Geen idee waar dat gebruik vandaan komt, geen idee waarom mensen dat überhaupt doen, maar ik krijg er alleszins de kriebels van telkens ik dat lees of hoor. :unsure:
Ik haat dat woord ook voor de 1 of andere reden. Het klinkt zo bescheten.

Het gevoel als ge met uw lompe pollen een lepel gloeiende couscous in uw decolleté laat vallen 🤬
Russia-unique-TOS-1-Buratino-self-propelled-multiple-rocket-launcher-system.jpg

Woensdagochtend de verplichte loopwedstrijd van de school. Niet verplicht voor mij maar wel voor de leerlingen.
Mijn ergernis ligt wel niet zozeer bij de loopwedstrijd maar wel dat het na de sportdag, de theater-in-de-klas dag en de fiets-dag op drie weken school nog maar eens onderbreking van de lessen. Voor mij persoonlijk is dat moeilijk want ik heb last van ‘dwang’ in mijn gedachten en ik zit in een loop van steeds maar kijken naar het lesrooster, proberen het te leren en het er maar niet inkrijgen. En telkens die onderbreking er is, is dat precies of mijn brein reset naar nul en ik sla in paniek dat ik er niks meer van weet. Net als elke ‘nieuwe’ op school krijg ik nog onverwacht bezoek van de mentor en van de directie en mijn hoofd wil gewoon níét mee. Ik ben tilt aan het slaan en ik kan er niks aan doen.

Blijkbaar zit er nog geen functie in om iemand te verklikken :unsure:.

Wel een paar flash games die varianten zijn op echte klassiekers. De ene is een soort Space Invaders waarin je aankomende vluchtelingen en andere gelukszoekers terug naar hun eigen land kan knallen en je de keuze hebt tussen Tom of Dries als avatar. De andere is een spin off op Donkey Kong met als twist dat jij als speler de rol van Filip Dewinter speelt die tonnen gooit richting rondspringende allochtonen op weg naar het OCMW.

Wel een paar flash games die varianten zijn op echte klassiekers. De ene is een soort Space Invaders waarin je aankomende vluchtelingen en andere gelukszoekers terug naar hun eigen land kan knallen en je de keuze hebt tussen Tom of Dries als avatar. De andere is een spin off op Donkey Kong met als twist dat jij als speler de rol van Filip Dewinter speelt die tonnen gooit richting rondspringende allochtonen op weg naar het OCMW.
Zou er ook aan de kleinsten gedacht zijn met het vb hun "parodie" op de kabouterdans?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan