Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een uur onderweg van Steenokkerzeel naar Antwerpen, omdat er wat pipo's niet kunnen rijden en zo nodig een accident moesten hebben🙄🙄. Dezelfde trip is normaal maar ±30 min.
Vrijdag, overgang naar het weekend. Iedereen moet hun biezen pakken naar een stad om zich pleuris te drinken voor het oog van jan en alleman. De dag dat ik het meeste veracht.

Vrijdag, overgang naar het weekend. Iedereen moet hun biezen pakken naar een stad om zich pleuris te drinken voor het oog van jan en alleman. De dag dat ik het meeste veracht.
Meestal wel. Vaak is het gewoon omdat het merendeel van de mensen ofwel gewoonweg niet kunnen rijden, ofwel op hun smartphone bezig zijn of niet aan't opletten zijn.
Heb vrijdag altijd vroeger gedaan, zodat ik de file kan voor zijn, helaas dus niet 🤨.

Ik was niet alleen precies

Oei..

Ik heb zo ooit eens zonder handen en zonder voeten gereden.

Half uurtje later lag ik op spoed.. 18 draadjes in m'n knie :biglaugh:

Gisteren ocharme 3 gin-tonickskes gedronken en mijne ziel uitgekotst vannacht :crazy:
53155153-B9-D0-4-B6-D-BA9-E-4-A4-ED93-B9093.jpg

Jammer dat zo'n intacte vonsten gewoon afgebroken worden om dat er al iets anders voor geplanned was.
Ik vind dat ook jammer, maar als je ziet wat een simpele parkeerplaats kost, of en appartement... Dan weet je wel wat primeert.

Ik las van iemand die zich afvroeg hoe men dat bij het bodemonderzoek niet opgemerkt heeft. Goeie vraag eigenlijk.

Zelfde frustratie als vorig jaar: via schoolware (smartschool variant) een mail sturen aan een collega om een effectief probleem te melden en nul de botten antwoord. Gij zijt klastitularis, Tinka, handel er naar.

Zelfde frustratie als vorig jaar: via schoolware (smartschool variant) een mail sturen aan een collega om een effectief probleem te melden en nul de botten antwoord. Gij zijt klastitularis, Tinka, handel er naar.
Ben jij eigenlijk met al die ergernissen van je werk 10 maanden per jaar een vat vol frustratie, of wegen de goede momenten op de werkvloer toch door? :p

Ben jij eigenlijk met al die ergernissen van je werk 10 maanden per jaar een vat vol frustratie, of wegen de goede momenten op de werkvloer toch door? :p
't Is een leerkracht, dat zaagt graag. Uiteindelijk komt het besef dat de voordelen van de job groot zijn, dus ze blijven het doen, maar de klaagzang blijft.

Een vat vol frustratie is misschien heel zwaar uitgedrukt. Misschien. Feit is wel dat een leraarskamer samengesteld is uit werkelijk van alles en ik ben zo al geen people-person en ik inderdaad vaak de neiging heb om een traktatie op tafel met anthrax. Maakt mij dat een vat vol frustratie… what is a little murder amongst friends?

Mensen van water-link zijn blijkbaar langsgekomen bij ons huis waar we zijn aan het verbouwen voor een digitale meter te plaatsen. Natuurlijk waren we niet thuis op een dinsdagmiddag. Vragen me om terug te bellen op een 078 nummer.

Nou. Als ze hem willen plaatsen, kunnen ze me zelf opbellen en langskomen als het mij uitkomt. Gaan we geen extra belminuten aan verspillen. Ik ben benieuwd naar hun reactie op mijn contactbericht. Gaat nog leuk worden.

Mijn brein: "Jeuj, de dochter blijft bij de grootouders slapen. We kunnen nu ook eens lekker lang uitslapen :woohoo:"

Mijn bioritme om half zeven: :eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue:

Achja, er is een verse doos Chocos en op Disney+ kan ik Darkwing Duck of Goof Troop zien, duszo slecht is het nu ook weer niet...

Mijn brein: "Jeuj, de dochter blijft bij de grootouders slapen. We kunnen nu ook eens lekker lang uitslapen :woohoo:"

Mijn bioritme om half zeven: :eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue::eviltongue:

Achja, er is een verse doos Chocos en op Disney+ kan ik Darkwing Duck of Goof Troop zien, duszo slecht is het nu ook weer niet...
Bezie 't positief, meer tijd voor uzelf zonder kinderen 😁

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan