Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat eigenlijk nooit begrepen. Ook als kind begreep ik niet waarom je in godsnaam iemand zou uitlachen.

Mijn advies*: ga aan de schoolpoort staan, zoek die jongens, ga ernaar toe, til die op aan hun keel, nijp dicht, even aanhouden, uiteindelijk wordt die zo rood als een tomaat. Daarna zet je hem terug op de grond en zeg je: 'ge zijt zelf rood'. Als er ouders of leerkrachten tussenbeide willen komen geef je die maar een patat op hun neus.

*advies geven is niet mijn sterkste kant
Alternatieve pitch: nen emmer rode verf over hun kop kappen. Iets makkelijker uit te leggen in de rechtbank dan het dichtknijpen van de keel van een 11-jarige.

Alternatieve pitch: nen emmer rode verf over hun kop kappen. Iets makkelijker uit te leggen in de rechtbank dan het dichtknijpen van de keel van een 11-jarige.
Elke filmkijker weet dat ge dat met varkensbloed doet. Met wat chance ontketent ge zo wat latente psychic abilities 🥳.

Ik zou mij als ouder na die ene keer er voorlopig buiten houden. U na 1 week al gaan moeien op school is goed om ervoor te zorgen dat uw dochter haar volledige middelbare carrière gepest gaat worden door diezelfde jongens.

Ik was niet alleen precies

Das geen excuus hé.
Hier zijn er nog van die mensen die niet alleen zijn :unsure:

Elke keer ik Facebook open en het gaat over vaccins voel ik me dommer worden. Langs een kant weet je dat er idioten zijn, maar dat ze zichzelf zo sterk tentoonspreiden op sociale media duwt u toch met de neus op het feit dat een groot deel van de bevolking net niet te dom is om zelfstandig te ademen.

Elke keer ik Facebook open en het gaat over vaccins voel ik me dommer worden. Langs een kant weet je dat er idioten zijn, maar dat ze zichzelf zo sterk tentoonspreiden op sociale media duwt u toch met de neus op het feit dat een groot deel van de bevolking net niet te dom is om zelfstandig te ademen.

Poosje geleden las ergens (dacht insta) over heel dat antivaxx gedoe dat de zoon van antivaxxer gevaccineerd was en dat zijn hond elke keer begon te blaffen wanneer hij in de buurt van zijn baasje kwam.:lol:
Best wel om te janken want die vrouw meende het echt.:frown:

Nu mijn huis zo goed als af is ben ik op onderzoek gegaan of er geen "sociale" dingen zijn waar ik recht op heb.
Blijkt nu dat ik op niks recht heb omdat ik aan het werk ben en geen uitkering geniet :(.
Niet zo onverstaanbaar, wel jammer.

Nu mijn huis zo goed als af is ben ik op onderzoek gegaan of er geen "sociale" dingen zijn waar ik recht op heb.
Blijkt nu dat ik op niks recht heb omdat ik aan het werk ben en geen uitkering geniet :(.
Niet zo onverstaanbaar, wel jammer.
Bouw/verbouwing? Want je hebt bij een verbouwing wel recht op premies.

Gas en elektriciteit betaal je hetzelfde voor, pas vanaf een aantal % invaliditeit kom je in aanmerking voor vermindering, altans als ik me niet vergis.

Collega van wiskunde: ik zit hier met Rammstein in mijn oren dat mijn over-overgeburen kunnen meezingen en ge trompettert er nog boven. Mute button please.

Poosje geleden las ergens (dacht insta) over heel dat antivaxx gedoe dat de zoon van antivaxxer gevaccineerd was en dat zijn hond elke keer begon te blaffen wanneer hij in de buurt van zijn baasje kwam.:laugh:
Best wel om te janken want die vrouw meende het echt.:frown:

Vroeger érgerde ik me echt nog aan zulke debiele meningen. Intussen heb ik echter de klik kunnen maken om daar gewoon de amusementswaarde van in te zien en ga ik als ik 's avonds in de zetel zit wel eens bewust scrollen door antivaxi-pagina's of de MeWe van Carine Knapen om eens wat te lachen, en mezelf plots ook superintelligent te voelen.

Als ze ooit bij Familie of Thuis nog nieuwe scenaristen zoeken om van de pot gerukte ongeloofwaardige verhalen te schrijven, dan kunnen ze best op zulke pagina's gaan rekruteren want fantasie hebben ze daar in overvloed :laugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan