Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plebs zonder bedrijfswagenWie pakt er dan ook het OV in België.![]()

En mensen zonder rijbewijs!Plebs zonder bedrijfswagen![]()

Sommigen zitten teveel in hun ivoren toren imaginaire discussies te houden. Maar dit soort dingen gebeuren dus inderdaad op de straat.
Huh? Wie zit in welke ivoren toren welke imaginaire discussie te houden in dit geval? Ik vrees dat ik niet mee ben.Sommigen zitten teveel in hun ivoren toren imaginaire discussies te houden. Maar dit soort dingen gebeuren dus inderdaad op de straat.
De politie doet wel vaker rare zaken.O, je kunt er bijna zeker van zijn als je het zo leest. Wij zijn ruim vijftien geleden aangereden aan het rood licht toen er ene met zijn Audi de wagen achter ons ramde. Gelukkig enkel stevige blikschade. Meneer in de Audi had het niet goed gezien, maar iedereen kon duidelijk zien dat hij teveel gezopen had.
Toen de politie ter plekke kwam vond ik het bizar dat ze geen alcoholtest afnamen van de betrokken, dus vraag ik of ze daar misschien eens geen werk van zouden maken.
"meneer, dat gaan wij wel bepalen"
Bleek achteraf dat die bezopenen in zijn Audi een belangrijke notaris was die actief was in de plaatselijke politiek en van een receptie kwam. Hij was blijkbaar verblind door de zon op een grijze zondag in april.
Ik denk dat ik al weet over welk artikel het gaat. Jongens tochComments op hln lezen die gepost zijn bij artikels over corona. Ik zou ze gewoon stuk voor stuk willen bezoeken, een pets in hun gezicht geven en zeggen dat ze normaal moeten doen. Shit seg, hoeveel lomp volk loop er hier wel niet rond?
. In de gloria taferelen.En dat houden jullie zomaar geheim?Ik denk dat ik al weet over welk artikel het gaat. Jongens toch. In de gloria taferelen.
Share the candy zodat we allemaal een ergernisje kunnen hebben.Ik denk dat ik al weet over welk artikel het gaat. Jongens toch. In de gloria taferelen.
Share the candy zodat we allemaal een ergernisje kunnen hebben.
“Ziekenhuisbezoek enkel nog mogelijk met coronapas”En dat houden jullie zomaar geheim?
Jammer, hij werkt al niet meer.
Er ging iets fout
Sorry, deze pagina kon niet gevonden worden. Mogelijk bestaat deze pagina niet meer, of is ze verhuisd. Tikte je zelf het webadres in? Mogelijk staat er een foutje in. Corrigeer het en probeer opnieuw.
Jammer, hij werkt al niet meer.
Ik zeg je eerlijk broer, hier op de straat is een heel andere leven, man.Huh? Wie zit in welke ivoren toren welke imaginaire discussie te houden in dit geval? Ik vrees dat ik niet mee ben.
Een jaar terug las ik die comments nog uit verveling omdat het nog grappig was, nu magk da ni meer doen want het verkloot echt heel mne dag. Achterlijk kutvolk. -.-Comments op hln lezen die gepost zijn bij artikels over corona. Ik zou ze gewoon stuk voor stuk willen bezoeken, een pets in hun gezicht geven en zeggen dat ze normaal moeten doen. Shit seg, hoeveel lomp volk loop er hier wel niet rond?
Wees blij dat je al iets hebt waar je naartoe kanVandaag de laatste dag van mijn week verlof.
Ik ging vanalles regelen voor mijn verhuis van eind deze maand, maar natuurlijk geen zak gedaan.
Soms vervloek ik mezelf toch.
Ik heb zelf ook een trekhaak denk dat ik ondertussen al een deuk in men onderbeen heb van er altijd tegen te lopen.Mijne collega kan direct fotos laten maken van haar knie.
Heeft ene zich op onze privé parking op enkele 10-tallen centimeters geparkeerd met trekhaak.
Ze is aan 't babbelen, wandelt naar buiten en zet ene stap direct met haar knie op die trekhaak.
![]()