Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe motorcross motor valt heel de tijd stil wegens electrische/electronische problemen.
Vrijdag zogenaamd gerepareerd, vandaag viel ie na 1 ronde weer stil.

ik heb het ding ondertussen al meer geduwd dan wat anders.

O, je kunt er bijna zeker van zijn als je het zo leest. Wij zijn ruim vijftien geleden aangereden aan het rood licht toen er ene met zijn Audi de wagen achter ons ramde. Gelukkig enkel stevige blikschade. Meneer in de Audi had het niet goed gezien, maar iedereen kon duidelijk zien dat hij teveel gezopen had.

Toen de politie ter plekke kwam vond ik het bizar dat ze geen alcoholtest afnamen van de betrokken, dus vraag ik of ze daar misschien eens geen werk van zouden maken.

"meneer, dat gaan wij wel bepalen"

Bleek achteraf dat die bezopenen in zijn Audi een belangrijke notaris was die actief was in de plaatselijke politiek en van een receptie kwam. Hij was blijkbaar verblind door de zon op een grijze zondag in april.
De politie doet wel vaker rare zaken.
Toen ik een aantal jaren terug een ongeval had gehad (tegenpartij was achter op mij gereden en had achteraf vluchtmisdrijf gepleegd).
Na de politie van op de plaats van het ongeval gebeld te hebben ben ik zelf naar de politie toe gereden (was in Genk) en daar hebben ze dan mijn verklaring afgenomen en die van mijn passagiers (mijn ouders).
Ze wouden mij ook laten blazen, maar vonden het toestel niet, dus hebben ze gewoon genoteerd dat ik negatief geblazen had. (Ik had ook totaal niks gedronken, maar dan nog, dat is toch niet echt in orde)

Of ze kennen zelf de verkeersregels totaal niet, want ze dachten dat de auto die mijne pa geramd had voorrang van rechts had terwijl er op die plaats totaal geen voorrang van rechts was.

En ik kan zo nog wel even doorgaan...

Comments op hln lezen die gepost zijn bij artikels over corona. Ik zou ze gewoon stuk voor stuk willen bezoeken, een pets in hun gezicht geven en zeggen dat ze normaal moeten doen. Shit seg, hoeveel lomp volk loop er hier wel niet rond?

Comments op hln lezen die gepost zijn bij artikels over corona. Ik zou ze gewoon stuk voor stuk willen bezoeken, een pets in hun gezicht geven en zeggen dat ze normaal moeten doen. Shit seg, hoeveel lomp volk loop er hier wel niet rond?
Ik denk dat ik al weet over welk artikel het gaat. Jongens toch :rofl: . In de gloria taferelen.

Een jaar terug las ik die comments nog uit verveling omdat het nog grappig was, nu magk da ni meer doen want het verkloot echt heel mne dag. Achterlijk kutvolk. -.-

Vandaag de laatste dag van mijn week verlof.
Ik ging vanalles regelen voor mijn verhuis van eind deze maand, maar natuurlijk geen zak gedaan :sop: .
Soms vervloek ik mezelf toch.

Vandaag de laatste dag van mijn week verlof.
Ik ging vanalles regelen voor mijn verhuis van eind deze maand, maar natuurlijk geen zak gedaan :sop: .
Soms vervloek ik mezelf toch.
Wees blij dat je al iets hebt waar je naartoe kan
Voorbereiding kan idd wel wat werk zijn als je veel materiaal en meubelen hebt. Scheelt dag zelf enorm dan.

Hier is mijn zoektocht zeer vruchteloos. Laatste woning dat ik zag eind augustus, 70 kandidaten. En twas dan nog niet via immo
Heb je dan als het onder de 800€/maand is.

Sommige immo's willen al op voorhand alle documenten beginnen vragen als je een huis wilt zien(deze die je normaal maar geeft als je je kandidaat stelt NA het bezoek)
Zon profiel op rentio moeten maken onlangs en niemand van de immo en huis zelfs niet gezien... op platform aangegeven van mijn gegevens te deleten voor die aanvraag, maar staar er nog met 'verwijdering aangevraagd'
Ze winnen natuurlijk tijd zo en filtern al op voorhand.
Ik zal mogen mailen naar rentio om te vragen, gelieve mijn prive data te wissen. Dat geven zij aan. Als je iemand daarvoor mailt, dan vallen ze wel onder gdpr. Want nu is het zo kantje boordje met klein letters in de user policy/privacy settings van rentio.
Die ene immo kan den boom in voor me, veel te weinig aanbod ook.

Nu al 14 dagen gewoon niks gezien op de immo sites(vrij brede regio). Tenzij huizen van 1000€ of meer
Appartement dan maar? Over my dead body, misschien als het een rustige blok is ...

Die immo situatie maakt me nu al voor de 2de keer enorm moedeloos.

Mijn ergernis van een paar dagen terug over het niet antwoorden van een klastitularis. Dat ging over een ventje in haar klas die toch wel heel agressief uit de hoek kwam, direct slaan en schoppen en duwen. Heel grove opmerkingen maken. Die zat vandaag met een vlindermes in de klas. Ben over haar hoofd ermee gewoon naar de directie gegaan. Ik heb geprobeerd om haar er bij te betrekken maar 2x geen antwoord dus dat ze zelf maar uitlegt waarom ze uit de lucht valt.

Mijne collega kan direct fotos laten maken van haar knie.

Heeft ene zich op onze privé parking op enkele 10-tallen centimeters geparkeerd met trekhaak.

Ze is aan 't babbelen, wandelt naar buiten en zet ene stap direct met haar knie op die trekhaak.

Ik heb zelf ook een trekhaak denk dat ik ondertussen al een deuk in men onderbeen heb van er altijd tegen te lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan