ugar
Well-known member
Zou kunnen. Geen idee.Moh. Vorige werkgever had een Tesla S, die had dat ook en zei dat het standaard was. Wel beiden een P100D, mss dat het bij het topmodel komt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou kunnen. Geen idee.Moh. Vorige werkgever had een Tesla S, die had dat ook en zei dat het standaard was. Wel beiden een P100D, mss dat het bij het topmodel komt?
Het lijkt me wel dat je die cashback kan afdwingen als het op hun website staat. Jij hebt er geen boodschap aan dat zij niet op tijd kunnen leveren. Care to share the stores?Na lang twijfelen besloot ik om vandaag een nieuwe tv te kopen. Tot 12/9 is er €150 cashback op het model dat ik wou, waardoor de tv waarschijnlijk de komende maanden niet goedkoper gaat zijn dan nu. Omdat ik door de week zelf werk, kan ik niet naar een winkel gaan dus ging ik 'm online bestellen, ik had 3 grote winkels als optie.
Winkel 1 heeft niet de beste reputatie qua retours en herstellingen dus die viel af. Bij winkel 2 stond de tv €400 duurder, ik bel deze ochtend in verband met laagste prijsgarantie, ze zeggen dat ze de prijs op de site zullen aanpassen. De prijs is uren later nog steeds niet aangepast. Blijft winkel 3 over, laagste prijs online en 'in voorraad dus morgen geleverd'. Ik begin de bestelling af te handelen maar toen ik in het leveringsscherm kwam, bleek de vroegste levering donderdag 16/9 te zijn. Omdat ik vreesde dan niet in aanmerking te komen voor de cashback, belde ik winkel 3 even op. Kerel op de klantendienst wist me te vertellen dat levering vroeger niet mogelijk is omdat er pas op 16/9 hier in de buurt nog iets anders geleverd moet worden en dat ze pas een factuur maken vlak voor verzending, wat dus sowieso na 12/9 gaat zijn. Daar heb ik allebei begrip voor, maar uiteindelijk zorgt dat ervoor dat ik 3 dagen voor het eind van die actie al niet meer in staat ben de tv aan de lage prijs mét cashback te kopen.
Deze ochtend keek ik goedgezind uit naar een nieuwe tv, nu ben ik behoorlijk teleurgesteld omdat ik waarschijnlijk weer enkele maanden langer ga moeten wachten tot de prijs van de tv weer zo laag staat.
Neen.
Zou kunnen. Geen idee.

Neen, helemaal niet. Ik heb geen enkele interesse in model S en X, dus weet er eigenlijk niet zo veel van af.Je bent zo kort van stof vandaag. Heb ik iets fout gezegd?![]()

Ik heb mijn keuze nog niet kunnen maken. Ik wacht tot de volgende mail met aanbevolen schoeisel dat niet aan mijn voeten past.Maar welke heb je dan besteld?
Zitten er daar opbergvakken onder?![]()
Je mag zelf de kleur kiezen
Ik vermoed dat het over een LG Oled gaat.Na lang twijfelen besloot ik om vandaag een nieuwe tv te kopen. Tot 12/9 is er €150 cashback op het model dat ik wou, waardoor de tv waarschijnlijk de komende maanden niet goedkoper gaat zijn dan nu. Omdat ik door de week zelf werk, kan ik niet naar een winkel gaan dus ging ik 'm online bestellen, ik had 3 grote winkels als optie.
Winkel 1 heeft niet de beste reputatie qua retours en herstellingen dus die viel af. Bij winkel 2 stond de tv €400 duurder, ik bel deze ochtend in verband met laagste prijsgarantie, ze zeggen dat ze de prijs op de site zullen aanpassen. De prijs is uren later nog steeds niet aangepast. Blijft winkel 3 over, laagste prijs online en 'in voorraad dus morgen geleverd'. Ik begin de bestelling af te handelen maar toen ik in het leveringsscherm kwam, bleek de vroegste levering donderdag 16/9 te zijn. Omdat ik vreesde dan niet in aanmerking te komen voor de cashback, belde ik winkel 3 even op. Kerel op de klantendienst wist me te vertellen dat levering vroeger niet mogelijk is omdat er pas op 16/9 hier in de buurt nog iets anders geleverd moet worden en dat ze pas een factuur maken vlak voor verzending, wat dus sowieso na 12/9 gaat zijn. Daar heb ik allebei begrip voor, maar uiteindelijk zorgt dat ervoor dat ik 3 dagen voor het eind van die actie al niet meer in staat ben de tv aan de lage prijs mét cashback te kopen.
Deze ochtend keek ik goedgezind uit naar een nieuwe tv, nu ben ik behoorlijk teleurgesteld omdat ik waarschijnlijk weer enkele maanden langer ga moeten wachten tot de prijs van de tv weer zo laag staat.
Zoals ik het begrepen had, moet je het serienummer ingeven op de site en is die gekoppeld aan het moment van de verkoop, dus in mijn geval is dat het moment op de factuur. Zo bevestigde de dude van de klantendienst het alvast ook. Winkel 1 is Mediamarkt, winkel 2 Vanden Borre en 3 is Coolblue.Het lijkt me wel dat je die cashback kan afdwingen als het op hun website staat. Jij hebt er geen boodschap aan dat zij niet op tijd kunnen leveren. Care to share the stores?
Inderdaad, LG G1 65”. Vorig jaar ook al gekeken om een tv te kopen, had de prijzen toen ook al wat wat gevolgd. Denk dat de tv eind dit jaar inderdaad wel weer wat goedkoper zal staan, maar het zou me verbazen als dat honderden euro’s gaat zijn als ik de prijzen van toen wat opzoek en zie hoe de prijs nu is. En dan had ik eerlijk gezegd liever nu een beetje meer betaald om de tv al 2-3 maanden te kunnen gebruiken.Ik vermoed dat het over een LG Oled gaat.
Wacht gewoon nog een maandje of zo en dan ge je de prijzen zien zakken.
LG zelf geeft in het najaar ook goeie cashbacks.
Bij Black friday bv , al beginnen die prijzen ruim daarvoor al te zakken als je een beetje vergelijkt online.
De mijne is van 3000 of zoiets naar 1800 gegaan. Ben em wel zelf gaan afhalen in een filiaal van zo'n prijsstunter in Rotterdam.
Maar voor dat prijsverschil rijd ik wel 3 uurtjes.

Fruit enzo eh Sylvie, dus dan moet het wel gezond zijnNicht van mijn vrouw woont in Texas en zette op facebook een foto van haar "healthy breakfast".
Een smoothie van een liter.
Een soort muffin met fruitsmaak.
Ok
.Ngl, ik heb Fila Disruptors gekocht voor mijn eigen en die dingen zijn chunky (maar ik ook dus da’s ok) maar ook super licht. Nu blinken mijn ogen bij de gedachte aan een paar in elke kleur. Ik vind het pas freaky als je in een gesprek iets laat vallen en daar prompt ads over krijgt.1 keer ben ik plateauzolen gaan opzoeken omdat ik het grappig vond dat mijn dochter dan wel al in de attracties zou kunnen. Nu krijg ik als volwassen man dit soort zooi in mijn mailbox.
![]()