D
Deleted member 611
Guest
Weer die rot warmte al de hele dag, het ging onweren en gieten, mijn gat ja juist niks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drukkende warmte hier. Regen of regen niet gvdWeer die rot warmte al de hele dag, het ging onweren en gieten, mijn gat ja juist niks.

45 minuten m'n gsm laten bellen bij het stadshuis om een afspraak te maken voor de laatste stap van de domiciliëring (moet afkomen met m'n ID en pin- en pukcode) waarna lijn wordt toegesmeten. Want natuurlijk kan het enkel via afspraak. Het duurt nu welgeteld 3 maanden en 20 dagen om domiciliëring Belgisch adres A naar Belgisch adres B te veranderen. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de overheid aansprakelijk stellen want ik moet nog steeds post ophalen op m'n oud adres![]()
45 minuten m'n gsm laten bellen bij het stadshuis om een afspraak te maken voor de laatste stap van de domiciliëring (moet afkomen met m'n ID en pin- en pukcode) waarna lijn wordt toegesmeten. Want natuurlijk kan het enkel via afspraak. Het duurt nu welgeteld 3 maanden en 20 dagen om domiciliëring Belgisch adres A naar Belgisch adres B te veranderen. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de overheid aansprakelijk stellen want ik moet nog steeds post ophalen op m'n oud adres![]()
Ik denk dat Madou in Brussel woont, en dat kan al het een en ander verklaren. Het valt mij wel vaker op dat ze daar voor een aantal zaken gewoon niet willen moderniseren.Onbegrijpelijk dat je bij jullie na 1,5 jaar Corona nog altijd niet in een online agenda een afspraak kan maken.
Is het niet voornamelijk belangrijk dat de wijkagent langs gekomen is om de verhuis te bevestigen en is het aanpassen van uw ID niet gewoon een formaliteit? (En dan nog, hier 3 wijzigingen en soms geeft die chip nog steeds mijn ouderlijk adres aan)45 minuten m'n gsm laten bellen bij het stadshuis om een afspraak te maken voor de laatste stap van de domiciliëring (moet afkomen met m'n ID en pin- en pukcode) waarna lijn wordt toegesmeten. Want natuurlijk kan het enkel via afspraak. Het duurt nu welgeteld 3 maanden en 20 dagen om domiciliëring Belgisch adres A naar Belgisch adres B te veranderen. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de overheid aansprakelijk stellen want ik moet nog steeds post ophalen op m'n oud adres![]()
De brief van het stadshuis lijkt toch te impliceren dat ik een afspraak moet maken ten einde de finalisering. Weet ook dat de wijkagent pas langskwam twee maand na mijn aanvraag aan het stadshuis per e-mail. Had toen een recto-verso van mijn ID in mijn eerste mail gevoegd sinds ik wel vermoedde dat ze dit toch opvragen, bij het antwoord schrijven ze in het Frans (mijn mail was in het Nederlands): "graag recto-verso van uw ID".Is het niet voornamelijk belangrijk dat de wijkagent langs gekomen is om de verhuis te bevestigen en is het aanpassen van uw ID niet gewoon een formaliteit? (En dan nog, hier 3 wijzigingen en soms geeft die chip nog steeds mijn ouderlijk adres aan)

Volgende keer toch maar binnenbrengen in de officiële Apple-store in Brussel?Ugh. Onlangs een reminder gekregen van Apple dat mijn laptop nog steeds in aanmerking kwam voor een terugroepactie voor de vervanging van de batterij van mijn laptop. Gezien ik een macbook pro 2015 heb dacht ik: waarom niet, even nieuw leven inblazen. Helaas moet ge dat bij een erkende hersteldienst doen en ik heb weinig positieve ervaringen met Switch dus eerst anderen afgebeld zoals Coolblue maar die doen blijkbaar nog geen laptops... Dan toch maar de lokale switch gaan binnen doen. Daar zeggen ze: dat gaat ongeveer 10 werkdagen duren. Ik vind dat persoonlijk nogal lang voor een batterij te wisselen maar ach ja.
Ondertussen zijn er net geen 10 werkdagen gepasseerd en ik had een site gekregen om de status op te volgen maar daar is niets op te zien alleszins dus ik bel naar de servicedesk. Daar neemt niemand op "wegens de drukte". Ik kan wel mailen als ik wil. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, de laptop is nog op weg naar de technische dienst in Antwerpen... al 2 weken dus. Op de vraag wanneer ik hem terug ging zien : geen idee, vraag afgesloten.
Absolute strontwinkel.
Absoluut alhoewel mij dat veel meer tijd kost om daar te geraken.Volgende keer toch maar binnenbrengen in de officiële Apple-store in Brussel?
Is er een Lab9 in de omgeving? Die zijn snel en heel correct.Absoluut alhoewel mij dat veel meer tijd kost om daar te geraken.
Mijn zoon werkt in een broodjeszaak. Eén van de vaste klanten bestelt steevast een broodje gezond met dubbele portie mayonaise (en dat dus 2-3 keren per week), want hij wil afvallen...Wel, je kan toch niet zeggen dat de makers van south park geen inzicht hebben in de samenleving.
En de nog grotere ergernis is dat als ge dan zijn mandje bekeek het vol stak met healty food en hij tegen de kassierster bezig was dat hij het toch belangrijk vindt om gezond te eten. Wel paljas ga vanavond eens te voet naar de frituur en vraag daar een cola zero bij een groot pak friet met 18 bicky's en vermeld dan fijntjes dat ge let op uw suikerinname. Echt kan men eigenlijk eens stoppen met debielen op de wereld te zetten.
Ik zie één usecase die verdedigbaar is: pendelaars die een elektrische step meenemen om na een treinrit tot aan hun werk te rijden. Zo'n step is klein en handig, en helemaal niet zwaarFixed.
Elektrische steps = voor wanneer zelfs gewoon je benen ronddraaien op een elektrische fiets teveel effort is.![]()
Nicht van mijn vrouw woont in Texas en zette op facebook een foto van haar "healthy breakfast".Mijn zoon werkt in een broodjeszaak. Eén van de vaste klanten bestelt steevast een broodje gezond met dubbele portie mayonaise (en dat dus 2-3 keren per week), want hij wil afvallen...
Zit zo'n step eigenlijk niet in uw auto? Tesla X van mijn baas heeft zo'n step in de koffer zitten, van Tesla zelf. Geen idee of dat optie is of standaard. We gebruiken die om 's middags broodjes of frieten te halen 500m verder.Ik zie één usecase die verdedigbaar is: pendelaars die een elektrische step meenemen om na een treinrit tot aan hun werk te rijden. Zo'n step is klein en handig, en helemaal niet zwaar

Neen.Zit zo'n step eigenlijk niet in uw auto? Tesla X van mijn baas heeft zo'n step in de koffer zitten, van Tesla zelf. Geen idee of dat optie is of standaard. We gebruiken die om 's middags broodjes of frieten te halen 500m verder.![]()
Moh. Vorige werkgever had een Tesla S, die had dat ook en zei dat het standaard was. Wel beiden een P100D, mss dat het bij het topmodel komt?Neen.