normaal geen regular poster hier op deze thread want heb weinig ergernissen... maar heb er nu toch wel 2 in ééns.
vandaag weest gaan zwemmen met de vriendin, hadden we allebei een hongertje.
ik bestel online bij de pizza hut 2 pizza's, "afhaal".
Kom ik daar toe, ik neem mijn pizza's in ontvangst.
wij zitten buiten op zo'n houten "picknick tafels" die op de oprit van die pizza hut take away staan.
(dit is voornamelijk een take away, je kan in principe ook binnen zitten. maar absoluut niet gezellig. in stad zelf ietske verder heb je een echte pizza hut restaurant).
maar ik verkies die take away/afhaal, omdat die op de baan ligt naar huis
komt zo'n nieuw gastje naar buiten (er was maar 1e aant werken, die zal nogal pissed geweest zijn zeker , want normaal zijn ze steeds met 2...)
toch had dat ventje tijd om te zeggen tegen ons "willen jullie jullie pizza mee nemen naar huis, je mag het hier niet op eten" op een arrogant toontje.
ik blijf kalm, ik zeg vriendelijk dat wij al zeker 20 keren zo hebben onze "afhaalpizza" hebben opgegeten op die bankjes.
Zijn antwoord "het zijn meeneem pizzas, want via dolle dinsdag/dolle zaterdag zijn ze goedkoper".
Ik leg hem uit dat ik geen bestek of niets vuil maak, en dat we onze dozen ook wel mee nemen.... geen zeggen aan... ondertussen was hij op zn kasticketje naarstig aant zoeken of hij iets kon vinden om z'n stelling bij te staven, maar helaas kon hij niets op papier aantonen, maar bleef hij wel heel tijd hetzelfde herhalen.
Op dat moment begon ik mijn kalmte te verliezen en luider te praten , ik zeg: meneer ik heb honger, wij gaan hier gewoon onze pizza op eten en zijn dan weg. Hij begint ook luider te reageren en zeggen "ik doe wat mij is opgelegd, als het je niet aanstaat, spreek met mijn manager" (die er niet eens was op dat moment).
Mijn vriendin begint ook beu te worden, en zegt kom we zijn hier weg.
Ongelofelijk welke haat dragende mensen er wel niet bestaan op de wereld. zelf word ik zelf blij als ik anderen kan helpen, had ik in zijn plaats geweest, ik zou verdorie nog een paar servietten komen brengen hebben...
Brengt me eigenlijk bij mijn 2e ergernis: dat ik die kloothommel zijn gedacht heb gegeven, en we vertrokken zijn en hier mn beklag doe. Tegen dat we thuis kwamen waren pizza's alweer koud natuurlijk, en opwarmen = niet meer krokant.
ondertussen een klacht gemaild naar pizza hut, eens benieuwd wat ze erop te zeggen hebben.