Keuken verplicht volledig betaald op 25 Juni,
Tot mijn spijt kan ik geen uitzondering maken op de gemaakte betalingsafspraken.
De betalingsafspraak is voor elke klant dezelfde en dient te verlopen zoals reeds eerder vermeld op de verkoop -en wijzigingsbon 'voor levering'.
Daar staat duidelijk links onderaan dat de betaling voor levering dient te gebeuren. Dit is ook zo ondertekend met ‘voor levering’.
U mag gerust storten in de loop van de avond en ons een betaalbewijs bezorgen via kerende email, zodat de betaling kan worden geverifieerd tegen het laden van de vrachtwagen morgen rond de middag. Zoals m'n collega al meegaf kan de keuken niet worden vrijgegeven voor transport zonder ontvangst van de volledige betaling; zodoende zou ook de plaatsing in het gedrang komen. Om dit te vermijden vragen wij met aandrang uw deel van het contract na te komen.
Customer care volgt alles nauwgezet op en waakt erover dat uw keuken er komt zoals gevraagd.
U kan hen bereiken van maandag tot vrijdag 09:00 tem 17u op het nummer xxxxx of via mail: customercare@oplichters.be
Onze eigen transportdienst brengt met de grootste zorgen uw keuken tot bij u thuis en de plaatser komt om ze te monteren.
Wij dragen dan ook onze verantwoordelijkheid dat alle keukens die geleverd en geplaatst worden tot in detail worden afgewerkt.
De steen wordt opgemeten eens de keuken gemonteerd is, de firma xxx zorgt ervoor dat die in correcte staat geplaatst wordt.
De Keukenbouwer stelt zich garant voor de service na plaatsing, dit bij eventueel beschadigingen die worden vastgesteld bij plaatsing, of veroorzaakt door transport of andere……
Wij durven te stellen dat alles verloopt zoals afgesproken en is er iets, laat het ons onmiddellijk weten zodat we direct het nodige kunnen doen om u verder te helpen.
is dan geleverd op 2 Juli.
geplaatst zonder vaatwas, dampkap & steen op 5 Juli
ze hadden 2 ovens geleverd ipv een vaatwas en de dampkap paste niet.
(Keukenbedrijf, ziet niet eens het verschil tussen een oven en een vaatwas)
(Dampkap paste niet omdat plafond te laag was)
3 dagen later kwamen ze opmeten voor de steen, en vroegen ze aan mijn vrouw of er groefjes in de steen moesten (voor de afwas te laten druppen) ze vroeg of dit in de prijs zat en die persoon zei van wel.
Eind juli vertelde iemand van de keukenbouwer me dat begin augustus de toestellen ( ofja een extra bevestigingstuk voor de vaatwas. Geen idee waarom dit er moet komen omdat alles via het plan geplaatst is) ging binnenkomen.
maar ze konden nog geen afspraak maken voor de plaatsing.
Het bedrijf voor de steen was in bouwverlof (begrijpelijk) en is al 2 weken aan het “opstarten”.
Denk dat die steen mee ne kernreactor word bewerkt.
krijg ik daarnet telefoon dat het keukenbedrijf discussie heeft met het bedrijf van de steen, over de prijs.
En zeggen ze dat ik een offerte heb gevraagd voor die extra groeven prijs: 399€.
( ik heb da helemaal ni gevraagd)
De toestellen zouden vrijdag kunnen opgehaald worden door een technieker, in hun depot, voor plaatsing, maar men was niet zeker, het kon ook voor de vrijdag nadien zijn.
ondertussen zit ik in een huis waar ik niet kan koken (ik ga niet koken in een nieuw huis zonder dampkap ook al is dit niet onmogelijk) moet ik eten op een vuile houten vezelplaat die ver doorkrakt als je er mee uw ellebogen op leunt.
opzich zou ik begrip vol zijn voor alles, maar ik ben verplicht geweest alles te betalen, met de belofte dat alles in orde ging zijn. (Of lees ik die email nu verkeerd?)
Nu zit ik 1 maand 1/2 later nog steeds met een keuken waar meer dan 3000€ aan materiaal van ontbreekt.