Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat noemen we geen onderbroek maar een string! 👌
ChenKe-Nieuwe-Goud-Blet-mannen-Sexy-Ondergoed-Boxers-Cartoon-Boxershorts-3D-Tijger-leeuw-luipaard-Print-Mannelijke.jpg

Onderbroek.

Eenmaal ze echt goed beginnen stappen is een draagzak wel handig, die haalt ge gewoon even boven op momenten dat ze wat te moe beginnen worden om te stappen, en dan zit ge tenminste niet de ganse tijd met een buggy te slepen waar ze de helft van de tijd niet in willen zitten ;)
Eentje van een half jaar en eentje van 3. +Die grote buggy is wel handig om gerief (eten Enzo) mee te nemen, gerief dat ik anders ook niet op mijn rug kan hebben als ik zo een draagzak heb.

Soit, binnen een paar jaar zijn we daar ook vanaf en dan is het ook meer genieten met de kleinsten, nu is vooral de speeltuin het tofste voor de oudste 😁

Al van 8u deze morgen zijn ze aan de overkant van de straat een haagje (zo 60cm hoog tussen straat en fietspad) aan het scheren. Als het 50m haag is, overdrijf ik mijn getal al. Sinds 8u. Nog niet gedaan. Nochtans zijn ze met drie en hebben ze een soort Terminator van zaag, dinges hoor je tot drie straten verder.

Al van 8u deze morgen zijn ze aan de overkant van de straat een haagje (zo 60cm hoog tussen straat en fietspad) aan het scheren. Als het 50m haag is, overdrijf ik mijn getal al. Sinds 8u. Nog niet gedaan. Nochtans zijn ze met drie en hebben ze een soort Terminator van zaag, dinges hoor je tot drie straten verder.
Ene in 't straat heeft hier ook zo voor zijn minihaag een haagschaar op naft. Hoor je ook twee straten verder. Ongelooflijk.

Dat getoeter hier in de straat, zeker aan de werf hier hangt mijn botten uit.
Om de haverklap staan er geparkeerde auto's in de weg van het gewone verkeer.
Mocht nu het parkeerverbod beter genoteerd staan was het geen enkel probleem geweest.
Sommige aannemers zou men beter te gronde richten.

Idem, grijs schijtweer ...
Kreeg het even fris vanmiddag bij het eten van een koude schotel... half augustus damn it en 15C, na 25 zondag :( !
Dat weekend was gelijk een vals(te kort) proeverke van een beetje leuk zomerweer.

Ene in 't straat heeft hier ook zo voor zijn minihaag een haagschaar op naft. Hoor je ook twee straten verder. Ongelooflijk.
Ah dan ben ik niet alleen die zich soms ergert als dat maar blijft doorgaan voor uuureeeen. Eind juni begin juli was het hier dagen aan een stuk, iedereen moest die lange sierhaag of boomhaag doen, en dan komen de jobstudenten van veel tuinbedrijven ... Die zijn niet altijd even snel.

Ik kan de vriendin van 1 van mijn vrienden niet uitstaan. Maar ja, uiteraard komt ze mee op mijn verjaardagsfeest. Ik zie er nu al tegenop.
Zij heeft er geen last van, want zij hoeft mij niet uit te nodigen op haar verjaardagsfeest.

Waarom is iedereen hier zo boos? Dit is toch ideaal weer om bv uw haag te snoeien?
Hier vooral regen gehad dus weinig last van dat soort geluiden!

Gelukkig was er de buurman natuurlijk die weer zijn "verplichte dagelijkse momentje" kabaal maken voor zijn rekening nam! 👌🤮
Nog 1 maand en daar ben ik voorgoed vanaf! ❤️❤️❤️

Hier vooral regen gehad dus weinig last van dat soort geluiden!

Gelukkig was er de buurman natuurlijk die weer zijn "verplichte dagelijkse momentje" kabaal maken voor zijn rekening nam! 👌🤮
Nog 1 maand en daar ben ik voorgoed vanaf! ❤️❤️❤️
Ik zou die toch al lang ingemetseld hebben…

Idem, grijs schijtweer ...
Kreeg het even fris vanmiddag bij het eten van een koude schotel... half augustus damn it en 15C, na 25 zondag :( !
Dat weekend was gelijk een vals(te kort) proeverke van een beetje leuk zomerweer.
Ik moest nu eens 2 dagen niet werken gisteren en vandaag ... Veel heb je er dan niet aan. Misschien moet ik toch eens een tripje naar Calpe boeken dit najaar als het niet verbetert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan