Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De koelkast die vandaag moest komen is een mysterie geworden. Ik had nog al half-lachend gezegd dat de Mediamarkt qua garanties erg moeilijk kon zijn… :(
Stond er vanochtend plots ‘geblokkeerd’ dus bel eerste keer ‘ah..nee we hebben er nog dus geen idee, we zullen u mailen’
Geen mail.
Bel tweede keer: tis uitverkocht, madam.
Ja maar, ik heb op vrijdag als ‘op voorraad’ gekocht en betaald. Online staat hij ‘op voorraad’
Dus nu weer wachten op een mail. Die maar niet komt.

** bij MM gekocht omdat toestel in promo was van €830 naar €700
Bij Loeters ook altijd goede prijzen, enkel hun communicatie naar klanten kan beter (om het lief te zeggen).

Ik kijk altijd ook op vandenborre outlet, hun "schadetoestellen" vallen soms heel goed mee!
Mijn koelkast van 800 euro, 170 euro korting op gekregen omdat er 2 puttekes in de zijkant zitten. Puttekes die ik nooit ga zien want die kant staat niet "bloot". 🤷🏼‍♀️
Ik heb zo een inbouwkoelkast met een kras aan de zijkant en een diepvriezer (die in de garage staat) gekocht.
Soms echt goeie deals voor belachelijke beschadigingen...

Nee, wat groter al. Maar peuters steek je toch in een buggy voor zoiets? En ja, weet wel dat alles wat trager gaat met kleine kindjes. Maar x2 is nu wel een beetje overdreven.
Ervaringsexpert hier. Hebben abbo van Pairi Faiza, maar met 2 peuters in buggy's is het toch veel lastiger hoor! De paden zijn niet geweldig gemaakt voor buggy's (wel mooi, daar niet van).

Wij doen af en toe ook eens een dagje zonder kinderen, en dan valt het op hoeveel sneller je bent zonder een buggy voort te duwen (en ook minder vermoeid)

Nog altijd geen internet of tv hier :(

Proximus klantendienst heeft een automatisch bericht gezet dat we hinder kunnen ondervinden door een incident op het netwerk. Tof.

Nog altijd geen internet of tv hier :(

Proximus klantendienst heeft een automatisch bericht gezet dat we hinder kunnen ondervinden door een incident op het netwerk. Tof.
Bij ons eergisteren plots heel traag internet. Bleek dat wij een label ‘bad payer’ hebben (noemt echt zo) en we vertraagd waren omdat de factuur nog niet betaald was… die op 18 augustus afsluit. 🤬 heel Proximus.

Pak een andere providor, Proximus is toch te duur.

Pff telenet is even duur zenne. En de merde is dat mijn madam 90% van haar opnamecapaciteit heeft voor lange termijn + nog evenveel opnames in de cloud voor korte termijn. Voor dat allemaal afgekeken is zijn we 5 jaar verder. Moest ge nu die opnames kunnen meenemen he, of op een eigen toestel zetten...

Ik ben van Orange naar proximus gegaan, naar tevredenheid toe is het hier
- telenet
- proximus
- Orange

Scarlet niet geprobeerd omdat zelfs mijn ouders, die eigenlijk enkel actief de digitale tv gebruiken, die na 6 maand hebben buiten gebonjourd :unsure:

- telenet
- proximus
- Orange

Scarlet niet geprobeerd omdat zelfs mijn ouders, die eigenlijk enkel actief de digitale tv gebruiken, die na 6 maand hebben buiten gebonjourd :unsure:
Ik heb scarlet, tot op heden geen klachten over.

Maar ga op termijn wel overstappen op edpnet, wanneer fiberinternet beschikbaar is bij mij (zou volgend jaar ergens zijn)

De telefoonlijn is hier nog niet ontdekt, dus enkel keuze tussen Telenet en Orange. Hoewel Orange goedkoper is en ik dat ook had, ligt het voor eeuwig buiten. Vorig jaar was er minstens 1x per week een totale storing en de klantendienst was volledig afgesloten. Niet gewoon lang wachten, nee, gewoon afgesloten. Op hun facebook gaven ze ook enkel info voor hun Franstalige klanten. Nee, dat komt hier nooit van zijn leven nog binnen.

Moest er wel telefoonlijn liggen, zou ik edpnet zeker zijn kans geven, maar Proximus moet ik toch ook niet van weten.

- telenet
- proximus
- Orange

Ditto. Zal al 5j bij orange, af en toe keer gratis data ( voor gsm ) wou dan een ander tariefplan maar dat ging niet omdat ik een bestaande klant was. Dan nu maar proximus, iets meer waar voor mijn geld. Dan bij een actie binnen 2 jaar weer wisselen.
Had mijn baas nu gewoon mij een abo gegeven ipv een abo + apart gsm toestel had het toch eenvoudiger gemaakt.

Andere ergernis: eindelijk beslist de madam welke kast ze wilt van ikea zijn de deuren in dat kleur niet meer beschikbaar :bow: Kan ze nu nog wat meer klagen dat ze geen kleerkast heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan