Iets soortgelijks in de zoo met mijn dochter: We stonden bij de vissen, en ze vroeg om ze eten te geven. Ik wijs naar de 86 gigantische borden en zeg iets in de trend van "kijk schatteke daar staat geschreven dat je geen eten mag geven anders worden de visjes ziek. Ge moet al een grote marginaal zijn om dat moedwillig niet te lezen".Toen mijn oudste zoon een jaar of 3 was dan was hij mee naar de collruyt en was er ook zo een wicht die de hele tijd in mijn weg stond. Ik mompelde in mezelf "doe verdomme toch eens voort mens" mijn kleine had dat gehoord en herhaalde het superluid.
Het voordeel was dat ze wel niet meer in mijn weg draaide. Iedere keer als ik ze kruiste in de volgende gangen was ze direct aan de kant.
En minuut later komt natuurlijk een gezin aan die wel beginnen voederen, mijn dochter wijst naar die mensen en roept "kijk papa die marginalen kunnen niet lezen".
De vader begon wat te mompelen en toen riep ze "SEG WETEN JULLIE WEL DAT JULLIE DE VISJES ZIEK MAKEN?????".
Toen zijn ze maar afgedropen
.Waarschijnlijk volk dat ook curryworst tegen een frikandel zegt.Sinds wanneer worden metalfans 'johnny's' genoemd?
)
LimeWire to the rescue