Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 snelheidsovertredingen op 1 week tijd. Was jaren geleden dat ik er nog ene had gehad. Blijft toch zuur.
Collega van mij z'n vrouw:

Geflitst op weg naar de bakker. Had het niet door. Was iets vergeten. Opnieuw geflitst.
Hij gaat een uur er na weg, zelfde straat, flits.

3 boetes op korte tijd met dezelfde wagen. :laugh:

2 huizen hiernaast zijn ze sinds 2 jaar een huis aan het bouwen, en ze zorgen ervoor dat ze de buren maximaal kunnen storen.
Weg blokkeren, alles vol parkeren,
de luidste werken tussen 6h00-8h00 's morgens doen, enz.

Geen idee wat het nu weer is, maar hun heftruk/camionneke staat al een half uur in z'n "achteruit" en blijft maar piepen.

2 huizen hiernaast zijn ze sinds 2 jaar een huis aan het bouwen, en ze zorgen ervoor dat ze de buren maximaal kunnen storen.
Weg blokkeren, alles vol parkeren,
de luidste werken tussen 6h00-8h00 's morgens doen, enz.

Geen idee wat het nu weer is, maar hun heftruk/camionneke staat al een half uur in z'n "achteruit" en blijft maar piepen.
Damn, ietsje vroeger en het zou officieel nachtlawaai zijn (22.00 uur - 6.00 uur).

Collega van mij z'n vrouw:

Geflitst op weg naar de bakker. Had het niet door. Was iets vergeten. Opnieuw geflitst.
Hij gaat een uur er na weg, zelfde straat, flits.

3 boetes op korte tijd met dezelfde wagen. :laugh:
Op een Nederlands flitsforum zo ooit eens gelezen van iemand die tientallen keren geflitst was op identiek dezelfde locatie.
Op de foto bleek dan dat hij geparkeerd stond aan de kant van de weg en dat de camera foutief was afgesteld.
Elke keer iemand te hard reed op die locatie werd hijzelf 'foutief' geflitst. :tongue:
En die mens kreeg dan effectief tientallen boetes in zijn brievenbus (Meestal komt er géén fysieke persoon aan te pas die gaat kijken of het wel klopt).

---

Zelfs heb ik toch ook ooit eens 4x voorbij 1 locatie gereden (omdat ik iets vergeten was) en daar stond een flitspaal.
2x niet geflitst maar 2x wel en toch 2x 50€ moeten betalen (toen was het nog 50 ipv 53).

Online een verzekering aangaan, maar nu moet ik toch nog langs de makelaar om de papieren te tekenen.
"Laat maar zijn, ik ga wel ergens waar ik online een verzekering kan aangaan."

Als ze der mee uitpakken dat het online kan en dat dan niet kunnen, zou bij mij toch ook niet pakken precies.

Voor morgen een overnachting geboekt in een Phantasialand hotel voor mn vriendin haar verjaardag als verrassing.
Bezie nu die site om de tickets nog te bestellen gaat dat niet meer (vrijdag en zaterdag zijn rood) en er staat dat ge enkel binnen kunt met een online ticket dat ge op voorhand hebt gereserveerd.
Net proberen bellen maar die hotline is dicht vanaf 17u30

Gvd ik hoop dat ik dat nog gefixt krijg he 😭

Laatst bewerkt:
Post die we nog van de vorige eigenaars krijgen. We hebben het huis al 2 jaar. En we blijven post krijgen van het DIV, loonuittreksels en nu een brief van hun bank met hun Visa-kaart.

Het mooiste vanal is dat ze nu Spanje wonen en het om Spaanse Bank gaat en ik geen gegevens heb van hun om hun te contacteren.

Ik dacht dat het vandaag zonnig en 26graden ging worden? Het is hier koud en grijs (Leuven). Wat een klotezomer :confused:

Ik begrijp het sentiment wel maar tegelijk is dit wat mij betreft de beste zomer in jaren (uiteraard de gebeurtenissen van juli niet meegerekend) qua weer. Honderd keer deze zomer boven die van verleden jaar.

Post die we nog van de vorige eigenaars krijgen. We hebben het huis al 2 jaar. En we blijven post krijgen van het DIV, loonuittreksels en nu een brief van hun bank met hun Visa-kaart.

Het mooiste vanal is dat ze nu Spanje wonen en het om Spaanse Bank gaat en ik geen gegevens heb van hun om hun te contacteren.
Gewoon gebruiken :unsure:

Ergens is er hier ene aan een brommer aan het werken (denk ik) wat al twee uur dat *heerlijk retro* njeeeeenjeeeeenjeeeee van dertig jaar terug geeft.

Voor morgen een overnachting geboekt in een Phantasialand voor mn vriendin haar verjaardag als verrassing.
Bezie nu die site om de tickets nog te bestellen gaat dat niet meer (vrijdag en zaterdag zijn rood) en er staat dat ge enkel binnen kunt met een online ticket dat ge op voorhand hebt gereserveerd.
Net proberen bellen maar die hotline is dicht vanaf 17u30

Gvd ik hoop dat ik dat nog gefixt krijg he 😭
Met zicht op het park vanuit de hotelkamer? Dat is ook al wat waard he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan