Green Mamba
Well-known member
Dat is dan een Duitse bende? Dealen in illegale kindersurprises...Of een maffia die enkel dealt in kindersurprises.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan een Duitse bende? Dealen in illegale kindersurprises...Of een maffia die enkel dealt in kindersurprises.

Dat is eerder een pedofiele maffia.Of een maffia die enkel dealt in kindersurprises.

@Tomski
Voor mijn schoonvader ook een account aangemaakt onlangs.
Uiteindelijk heb ik het opgegeven om het met zijn laptop te proberen en gedaan op mijn laptop + kaartlezer...
Ik dacht vroeger dat het ook enkel in die richting was maar er zijn effectief mensen/jobs waar ze ‘geen kinderen’ aanzien als heel vreemd. Ik heb ooit nog een supervisor gehad waar de eerste twee uur ok mee waren, tot ik zei (op dat moment) dat ik geen kinderen had en je zag gewoon die mens dichtklappen, rolluiken naar beneden en ik telde niet meer mee. Heel vreemd.In welke mate heeft iemand dan meer kans om een job te krijgen door het hébben van kinderen?
Het omgekeerde "snap" ik wel, namelijk dat werkgevers het hebben van kinderen als een soort struikelblok zouden zien (niet dat ik dat daarom goedkeur he), maar dat iemand langs een job grijpt omdat hij of zij géén kinderen heeft?
tgoh, het zal even aanpassen zijn. +15 jaar met twee zijn en bijna alles samendoen veeg je niet in 1 2 3 weg, dus ik vermoed dat dit raar gaat aanvoelen. Ik ga ook echt alleen zijn he: geen kinderen, geen dieren.En zie je het wat zitten om “alleen” te wonen? (Ook al was nog samen leven met je ex wellicht ook niet ideaal)
2 snelheidsovertredingen op 1 week tijd. Was jaren geleden dat ik er nog ene had gehad. Blijft toch zuur.

Hier in de Kempen is het 25 graden en volle zonIk dacht dat het vandaag zonnig en 26graden ging worden? Het is hier koud en grijs (Leuven). Wat een klotezomer![]()

24° hier (9100) en bewolkt.Ik dacht dat het vandaag zonnig en 26graden ging worden? Het is hier koud en grijs (Leuven). Wat een klotezomer![]()
eerlijk, ik zie het probleem er nog niet van in. ben wel nog altijd wa wazigTag / Reminder voor @NDEFCB om morgen zijn posts nog eens te herlezen.
Er staan wat typefouten in, that's all, inderdaad geen giga foute dingen ofzo. Het is vooral een duidelijk verschil met uw normale postseerlijk, ik zie het probleem er nog niet van in. ben wel nog altijd wa wazig
al ben ik wel vroeg bed in moeten duiken met hoofdpijn en heb ik 10u geslapen op een weekdag (wat ik probeer te mijden)
.Parkeren via sms was geen optie?Migraine sinds gisteren en zonet een parkeerboete ontvangen terwijl de meter niet werkte en ik mijn kaart had gezet![]()