Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn hier momenteel met grote verbouwingen bezig (zolderverdieping omvormen tot volwaardig verdiep met badkamer en slaapkamers) wat betekent dat het hier komende weken een komen en gaan is van werkmannen. Van het werk zelf heb ik buiten het lawaai op zich weinig last, maar die mannen moeten natuurlijk ook geregeld eens iets komen vragen, of door ons huis om naar het toilet te gaan enz.
Volledig hun recht natuurlijk dus daar niet van, maar ik merk daardoor wel hoe zeer ik gesteld ben op mijn privacy en er geïrriteerd van geraak als er constant iemand kan binnenkomen dus die drukte is (ondanks ze uiteraard logisch en onvermijdbaar is) toch wel een ergernis hier deze periode.

Ik ben dan ook iemand die in het algemeen totaal niet houdt van onaangekondigd bezoek, ik wil me niets moeten aantrekken van hoe ik er bij loop of hoe het er thuis bij ligt (ook al ben ik op zich deftig gekleed en is het niet overdreven rommelig).

Ik ga dus wel blij zijn als alles achter de rug is en de rust hier volledig is teruggekeerd. :unsure:

een itsme account aan het aanmaken voor ons ma.

firefox: gelieve de chromewebstore te openen... euh wat?
edge: gelieve de chromewebstore te openen
installeer chrome
itsme: oeps something went wrong, try again later

:rolleyes:

@Tomski
Voor mijn schoonvader ook een account aangemaakt onlangs.
Uiteindelijk heb ik het opgegeven om het met zijn laptop te proberen en gedaan op mijn laptop + kaartlezer...

In welke mate heeft iemand dan meer kans om een job te krijgen door het hébben van kinderen?
Het omgekeerde "snap" ik wel, namelijk dat werkgevers het hebben van kinderen als een soort struikelblok zouden zien (niet dat ik dat daarom goedkeur he), maar dat iemand langs een job grijpt omdat hij of zij géén kinderen heeft?
Ik dacht vroeger dat het ook enkel in die richting was maar er zijn effectief mensen/jobs waar ze ‘geen kinderen’ aanzien als heel vreemd. Ik heb ooit nog een supervisor gehad waar de eerste twee uur ok mee waren, tot ik zei (op dat moment) dat ik geen kinderen had en je zag gewoon die mens dichtklappen, rolluiken naar beneden en ik telde niet meer mee. Heel vreemd.

En zie je het wat zitten om “alleen” te wonen? (Ook al was nog samen leven met je ex wellicht ook niet ideaal)
tgoh, het zal even aanpassen zijn. +15 jaar met twee zijn en bijna alles samendoen veeg je niet in 1 2 3 weg, dus ik vermoed dat dit raar gaat aanvoelen. Ik ga ook echt alleen zijn he: geen kinderen, geen dieren.
En ik blijf wel rouwen dat het voorbij is. Maar langs de andere kant: het laatste jaar doen we eigenlijk niets meer samen, de laatste weken eten we zelfs niet meer samen. Dus op dat vlak gaat er weinig veranderen.

En vanaf volgende week begint de opleiding weer en ben ik overdag niet thuis, dus is het enkel de avonden dat ik alleen ben. Maar ik heb voor mijn huwelijk ook vier jaar alleen gewoond en dat was ook geen probleem. Dus zodra ik internet heb, zal het wel meevallen.

Het enige waar ik echt tegen op zie, is een nieuwe huisarts en tandarts zoeken, want heb geen zin om telkens 45 minuten te moeten rijden. (dus als iemand van hier eentje kan aanbevelen in Temse zou dat welkom zijn).

2 snelheidsovertredingen op 1 week tijd. Was jaren geleden dat ik er nog ene had gehad. Blijft toch zuur.

Doet me denken aan mijn eerste boete. Lichte fout ivm verkeerd inhalen gemaakt terwijl er iets achter mij blijkbaar zwaantje reed, dus aan de kant gezet en boete van 50 euro aan mijn been.
Toen ik thuiskwam en dat tegen mijn vriendin vertelde, reageerde die lichtjes geirriteerd want dat was weggegooid geld door mijn onoplettendheid, terwijl zij nog nooit een boete had gekregen.

Vervolgens gaat ze de brievenbus leegmaken, en komt ze met het schaamrood op de wangen terug binnen omdat uitgerekend op dat moment haar eerste flitsboete in de bus lag :biglaugh:

Toch uw pinker niet vergeten? Dat is vervelend als mensen afslaan of van vak veranderen zonder hun pinker te doen gaan. Vooral mensen die 500 meter op voorhand beginnen te vertragen voor ze afslaan en dan de allerlaatste seconde hun pinker doen gaan. AARGH!!

eerlijk, ik zie het probleem er nog niet van in. ben wel nog altijd wa wazig
al ben ik wel vroeg bed in moeten duiken met hoofdpijn en heb ik 10u geslapen op een weekdag (wat ik probeer te mijden)
Er staan wat typefouten in, that's all, inderdaad geen giga foute dingen ofzo. Het is vooral een duidelijk verschil met uw normale posts :smile:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan