Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is altijd wachten op de dag dat dit eens fout afloopt en die 12 jarigen de verkeerde persoon tegenkomen.
En dan komen de ouders eens goed blijten bij meneer de rechter, dat het schandalen zijn dat die persoon X zo gehandeld heeft.

Idd, allee ik ben nu nog ne rustige mens maar zo een dingen gaat mn bloed van koken. En als ze ooit ne poot die durven aanraken of aan mij, dan weet ik ook niet of ik nog zo kalm kan blijven
Gvd 12 jaar en dan vrouwen uitschelden voor hoer, proberen intimideren,... 🤦‍♂️

En, hoe is het afgelopen of zit ge daar nu nog altijd te wachten terwijl de examinator inmiddels al in staat van ontbinding verkeert?
Ik wacht nu sinds 2007 al nog altijd op de Duffelsesteenweg in Kontich ja. Maar die f*cker wilt maar niet zeggen of ik geslaagd ben of niet... Hij stinkt wel uren in de wind ja.

Idd, allee ik ben nu nog ne rustige mens maar zo een dingen gaat mn bloed van koken. En als ze ooit ne poot die durven aanraken of aan mij, dan weet ik ook niet of ik nog zo kalm kan blijven
Gvd 12 jaar en dan vrouwen uitschelden voor hoer, proberen intimideren,... 🤦‍♂️
Waar is de goeie oude tijd dat je die mannekes eens vast piek, en met een goede klot zeep hun mond uitkuiste :(.

Ik vroeg me dit nu eigenlijk wel af. Stel dat een wagen op de rijbaan geparkeerd is.
Maar de weg is net op die plaats, ook gemarkeerd met een witte doorlopende streep.

Ben je dan wettelijk verplicht urenlang te wachten tot de chauffeur die geparkeerde wagen verplaatst? Of mag je dan wel gewoon de lijn passeren? :unsure:
Politie bellen om verkeerd geparkeerde auto weg te slepen zodat jij verder kan.

de eerste helft van mijn gerief net met de auto verhuisd naar mn nieuwe flat. 't is duidelijk dat ik al twee jaar geen fysieke arbeid meer gedaan heb. zelfs m'n pint heffen doet nu zeer. :scream:
En morgen moet ik nog een lading boeken/strips verhuizen + mijn bureau. Algoed dat ik voor de rest geen meubelen moet meeverhuizen.

Donderdag mijn tweede vaccinprik gekregen.
Vrijdagavond begon ik dan ineens te rillen en lichte koorts, maar dacht van “cava, zal wel een nevenwerking zijn”.
Zaterdagavond is het dan opeens zwaar erger geworden: koorts, gezwollen been (dubbel zo dik als het ander) bloedrood been en zeer veel pijn.
Ik kon wel pas gisteravond naar de dokter gaan.
Verdict was wondroos die terug opspeelt door de mindere immuniteit van de tweede vaccinprik.
Moet nu zware antibiotica nemen en eventueel ziekenhuis.
En dat natuurlijk net nu ik eindelijk wat verlof ging nemen ☹️

meh laatste fase voor nieuwe functie afgevallen en leek me echt mijn ding.

(t zal dan toch liggen aan t feit dat ik voor zover ik weet nog geen kinderen heb :unsure: )

(t zal dan toch liggen aan t feit dat ik voor zover ik weet nog geen kinderen heb :unsure: )

In welke mate heeft iemand dan meer kans om een job te krijgen door het hébben van kinderen?
Het omgekeerde "snap" ik wel, namelijk dat werkgevers het hebben van kinderen als een soort struikelblok zouden zien (niet dat ik dat daarom goedkeur he), maar dat iemand langs een job grijpt omdat hij of zij géén kinderen heeft?

Jammer :confused:
Wat voor functie was het?
Is uw opmerking over kinderen serieus? Want als ja, op welke manier maakt dat uit?

In welke mate heeft iemand dan meer kans om een job te krijgen door het hébben van kinderen?
Het omgekeerde "snap" ik wel, namelijk dat werkgevers het hebben van kinderen als een soort struikelblok zouden zien (niet dat ik dat daarom goedkeur he), maar dat iemand langs een job grijpt omdat hij of zij géén kinderen heeft?
t was een verwijzing naar bepaalde posts van iemand in het vrijwillig kinderloos topic :p .

edit: ook @Lint dus :p .

Functie had te maken met pers & media binnen de federale politie (die reeds mijn huidige werkgever is).

t was een verwijzing naar bepaalde posts van iemand in het vrijwillig kinderloos topic :p .

Functie had te maken met pers & media binnen de federale politie (die reeds mijn huidige werkgever is).
Moet ik je anders eens mijn dochter uitlenen voor wat foto's op je sociale media? Blond + blauwe ogen, op en top inheemse flora! 👌

Ge kunt wel altijd bij de kindermaffia als corrupte politie-informant aan het werk gaan.

EDIT: opdat dit geen inside joke wordt/blijft, hier de link naar de thread voor de geïnteresseerden:

Laatst bewerkt:
Moet ik je anders eens mijn dochter uitlenen voor wat foto's op je sociale media? Blond + blauwe ogen, op en top inheemse flora! 👌
Dat is een idee. Zo kan ik ze misschien wel om de tuin leiden en doen alsof ik bepaalde typisch gegeerde kwaliteiten bezit. Ik wil ze wel zeker kunnen teruggeven na de foto's he. Het is plat opportunisme dat me drijft.

(ik hoop precies dat dit hier niet in het uit de context topic komt wel :unsure: ).

de eerste helft van mijn gerief net met de auto verhuisd naar mn nieuwe flat. 't is duidelijk dat ik al twee jaar geen fysieke arbeid meer gedaan heb. zelfs m'n pint heffen doet nu zeer. :scream:
En morgen moet ik nog een lading boeken/strips verhuizen + mijn bureau. Algoed dat ik voor de rest geen meubelen moet meeverhuizen.
En zie je het wat zitten om “alleen” te wonen? (Ook al was nog samen leven met je ex wellicht ook niet ideaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan