Lobmans
Well-known member
Dat was een dilemma van een onzekere ik tijdens mijn rijexamen.
En, hoe is het afgelopen of zit ge daar nu nog altijd te wachten terwijl de examinator inmiddels al in staat van ontbinding verkeert?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was een dilemma van een onzekere ik tijdens mijn rijexamen.
Het is altijd wachten op de dag dat dit eens fout afloopt en die 12 jarigen de verkeerde persoon tegenkomen.
En dan komen de ouders eens goed blijten bij meneer de rechter, dat het schandalen zijn dat die persoon X zo gehandeld heeft.

Ik wacht nu sinds 2007 al nog altijd op de Duffelsesteenweg in Kontich ja. Maar die f*cker wilt maar niet zeggen of ik geslaagd ben of niet... Hij stinkt wel uren in de wind ja.En, hoe is het afgelopen of zit ge daar nu nog altijd te wachten terwijl de examinator inmiddels al in staat van ontbinding verkeert?
Waar is de goeie oude tijd dat je die mannekes eens vast piek, en met een goede klot zeep hun mond uitkuisteIdd, allee ik ben nu nog ne rustige mens maar zo een dingen gaat mn bloed van koken. En als ze ooit ne poot die durven aanraken of aan mij, dan weet ik ook niet of ik nog zo kalm kan blijven
Gvd 12 jaar en dan vrouwen uitschelden voor hoer, proberen intimideren,...![]()
.Politie bellen om verkeerd geparkeerde auto weg te slepen zodat jij verder kan.Ik vroeg me dit nu eigenlijk wel af. Stel dat een wagen op de rijbaan geparkeerd is.
Maar de weg is net op die plaats, ook gemarkeerd met een witte doorlopende streep.
Ben je dan wettelijk verplicht urenlang te wachten tot de chauffeur die geparkeerde wagen verplaatst? Of mag je dan wel gewoon de lijn passeren?![]()
Hasselt is eerder een uit de kluiten gewassen gemeente dan een grootstad. Daarom dat het daar wél plezant vertoeven is i.t.t. Antwerpen of Brussel.Sinds wanneer is Hasselt geen grootstad?

meh laatste fase voor nieuwe functie afgevallen en leek me echt mijn ding.
(t zal dan toch liggen aan t feit dat ik voor zover ik weet nog geen kinderen heb)
Jammermeh laatste fase voor nieuwe functie afgevallen en leek me echt mijn ding.
(t zal dan toch liggen aan t feit dat ik voor zover ik weet nog geen kinderen heb)

t was een verwijzing naar bepaalde posts van iemand in het vrijwillig kinderloos topicIn welke mate heeft iemand dan meer kans om een job te krijgen door het hébben van kinderen?
Het omgekeerde "snap" ik wel, namelijk dat werkgevers het hebben van kinderen als een soort struikelblok zouden zien (niet dat ik dat daarom goedkeur he), maar dat iemand langs een job grijpt omdat hij of zij géén kinderen heeft?
.
.Moet ik je anders eens mijn dochter uitlenen voor wat foto's op je sociale media? Blond + blauwe ogen, op en top inheemse flora!t was een verwijzing naar bepaalde posts van iemand in het vrijwillig kinderloos topic.
edit: ook @Lint dus.
Functie had te maken met pers & media binnen de federale politie (die reeds mijn huidige werkgever is).

Ge kunt wel altijd bij de kindermaffia als corrupte politie-informant aan het werk gaan.t was een verwijzing naar bepaalde posts van iemand in het vrijwillig kinderloos topic.
edit: ook @Lint dus.
Functie had te maken met pers & media binnen de federale politie (die reeds mijn huidige werkgever is).
Dat is een idee. Zo kan ik ze misschien wel om de tuin leiden en doen alsof ik bepaalde typisch gegeerde kwaliteiten bezit. Ik wil ze wel zeker kunnen teruggeven na de foto's he. Het is plat opportunisme dat me drijft.Moet ik je anders eens mijn dochter uitlenen voor wat foto's op je sociale media? Blond + blauwe ogen, op en top inheemse flora!![]()
).Geen probleem, ondanks de slaapproblemen zie ik ze nog steeds graag!Ik wil ze wel zeker kunnen teruggeven na de foto's he. Het is plat opportunisme dat me drijft.

En zie je het wat zitten om “alleen” te wonen? (Ook al was nog samen leven met je ex wellicht ook niet ideaal)de eerste helft van mijn gerief net met de auto verhuisd naar mn nieuwe flat. 't is duidelijk dat ik al twee jaar geen fysieke arbeid meer gedaan heb. zelfs m'n pint heffen doet nu zeer.
En morgen moet ik nog een lading boeken/strips verhuizen + mijn bureau. Algoed dat ik voor de rest geen meubelen moet meeverhuizen.
Is dat dan een maffiabende gerund door kinderen?Ge kunt wel altijd bij de kindermaffia als corrupte politie-informant aan het werk gaan.
Of een maffia die enkel dealt in kindersurprises.Is dat dan een maffiabende gerund door kinderen?