Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik heb de indruk dat ik een vergooid leven heb. Ik doe niks, ik ga nergens. Ik wil dat ook niet en de tegenzin in mijn hoofd is zo groot dat ik daar ook niet zo veel meer tegen vecht. Mocht ik kunnen stoppen zonder dat ze de schuld bij mij zouden leggen, ik stop.
Maar je verblijdt velen hier hoor! 💓

Deze ochtend niks dan pijnen.
Bij het aankleden speelde er weer een rugspier op, een scherpe stekende pijn, nu al een pak beter.
Rond 8u drink ik een glas water, een scherpe pijn in de hals streek, naar de dokter ermee gegaan.
Bloed laten afnemen, schildklier is de verdachte. Slikken en praten gaat nu toch al een pak beter.
Sommige dagen komt echt alles op een hoop.

Vrijdag bij Belfius kantoor geweest om mijn spaarrekening daar af te sluiten en het saldo te laten overzetten naar mijn Argenta spaarrekening.
Het is al woensdag en het staat er nog niet op...

Mn vriendin die hier namiddag buiten op een pleintje aan een ander meisje training aan 't geven was.

Voor de zoveelste keer weer es lastig gevallen door groepjes jongeren van een jaar of 12.
Proberen te intimideren, schunnige praat verkopen, zich agressief opstellen tegen een bejaarde man die tussen wilde komen.
Enfin problemen die iedereen wel herkent zeker. Terwijl we ons ondertussen maar druk maken over de praat van Demarez gebeurt dit al decennia in 't zicht van iedereen.

En ik heb 't er echt gvd zwaar
mee gehad. Ik weet niet hoe lang ik dat kut gedrag nog kan pikken zonder dat krapuul in de struiken te gooien hier.

mee gehad. Ik weet niet hoe lang ik dat kut gedrag nog kan pikken zonder dat krapuul in de struiken te gooien hier.
Ziet dat ge geen gas boete krijgt wegens sluikstorten. 😀

Maar het is idd zeer frustrerend geworden.
Stiefdochter wordt ook vaak lastig gevallen door jongeren. Om haar dan nog te verwijten als ze ze antwoordt of negeert

Laatst bewerkt door een moderator:
Mn vriendin die hier namiddag buiten op een pleintje aan een ander meisje training aan 't geven was.

Voor de zoveelste keer weer es lastig gevallen door groepjes jongeren van een jaar of 12.
Proberen te intimideren, schunnige praat verkopen, zich agressief opstellen tegen een bejaarde man die tussen wilde komen.
Enfin problemen die iedereen wel herkent zeker. Terwijl we ons ondertussen maar druk maken over de praat van Demarez gebeurt dit al decennia in 't zicht van iedereen.

Maar het is idd zeer frustrerend geworden.
Stiefdochter wordt ook vaak lastig gevallen door ‘jongeren’. Om haar dan nog te verwijten als ze ze antwoordt of negeert

Ik dacht dat dat nog echt een grootstedenprobleem was, maar blijkbaar niet meer?
Hier zie ik het gelukkig nog niet gebeuren. Nuja, vorig jaar 1x door de mannen van de groendienst, het meisje liep gewoon verder (ik was nog te veraf om tussen te komen) en heb nadien wél de dienstverantwoordelijke op de hoogte gebracht.
#IamKaren

Laatst bewerkt:
Ik wou nog eens een kijkje nemen in de thread over de coronamaatregelen.

tenor.gif

zwaar biertje (triple hellegat of whatever hier de streekbier is) met de kollegas na het werk en ik log hiee nu plat op de zetel, duizelend. tis erg maar ook gemakkelijk met eentje zo euforisch naar huis te kunnen wandelen.

De verworven gewoonte om wagens te parkeren op de rijbaan...
Ik vroeg me dit nu eigenlijk wel af. Stel dat een wagen op de rijbaan geparkeerd is.
Maar de weg is net op die plaats, ook gemarkeerd met een witte doorlopende streep.

Ben je dan wettelijk verplicht urenlang te wachten tot de chauffeur die geparkeerde wagen verplaatst? Of mag je dan wel gewoon de lijn passeren? :unsure:

Ik vroeg me dit nu eigenlijk wel af. Stel dat een wagen op de rijbaan geparkeerd is.
Maar de weg is net op die plaats, ook gemarkeerd met een witte doorlopende streep.

Ben je dan wettelijk verplicht urenlang te wachten tot de chauffeur die geparkeerde wagen verplaatst? Of mag je dan wel gewoon de lijn passeren? :unsure:
Dat was een dilemma van een onzekere ik tijdens mijn rijexamen :).

Ik dacht dat dat nog echt een grootstedenprobleem was, maar blijkbaar niet meer?
Hier zie ik het gelukkig nog niet gebeuren. Nuja, vorig jaar 1x door de mannen van de groendienst, het meisje liep gewoon verder (ik was nog te veraf om tussen te komen) en heb nadien wél de dienstverantwoordelijke op de hoogte gebracht.
#IamKaren
Sinds wanneer is Hasselt geen grootstad?

Het is altijd wachten op de dag dat dit eens fout afloopt en die 12 jarigen de verkeerde persoon tegenkomen.
En dan komen de ouders eens goed blijten bij meneer de rechter, dat het schandalen zijn dat die persoon X zo gehandeld heeft.

---

Opmerking: Dat doet me denken aan een oud filmke waar een Noord-Afrikaan (Denk ik? En dit is niet racistisch bedoeld hé) in een wagen zit achter het stuur en hij bedreigd wordt door een 5-tal (?) jongeren (t'is lang geleden maar ik herinner het nog alsof het gisteren was), die zijn geld of zijn leven eisen en met messen staan te zwaaien.

Die mens stapt uit en hij blijkt ne abnormaal boomlange mens te zijn, die tevens abnormaal hard gespierd is en hij zegt iets in die aard:
"OK! Give me your best shot guys!" Waarop die jongeren allemaal snel het op een lopen zetten. :laugh:

(Dat was waarschijnlijk toen wel een fake filmke denk ik? Want hoe zo'n grote lange kerel in een stadswagen past, no idea! Maar bon da filmke was wel grappig om te zien ..)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan