Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?

Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.
Zeker 1 liter per dag. Soms meer. Alhoewel ik probeer te minderen. Ik neem al geen cola mee naar het werk. Tijdens m'n werkuren drink ik nu 1,5 liter water + 1 blikje red bull.

Kraantjeswater bij ons smaakt echt voos. Zit veel te veel kalk in.

Water over het algemeen is ook zo smaakloos.

PM me. Ben nu wel nieuwsgierig want er heeft nog nooit iemand iets creatief met me gedaan :thinking:

8a5e3e39a644ee658c273504b7138aa2.jpg

Bah. Eerst ervoor zorgen dat iedereen digitaal kijkt want "je kan de reclame doorspoelen" en nu dit.

Bah. Eerst ervoor zorgen dat iedereen digitaal kijkt want "je kan de reclame doorspoelen" en nu dit.

². we kijken al amper 'gewone' tv, buiten wat sport en 1-2 programma's die we op voorhand opnemen. als ze deze weg gaan opgaan jagen ze iedereen nog meer in de armen van Netflix & Co.

Als dat nodig is om de inkomsten op peil te houden en het blijft maar 1x per programma + max een minuut lang, ca va dan nog.
Ze moeten met ongelijke wapens opboksen tegen Netflix/Disney+/Amazon/...

Wel leuk dat terugkijktv dan gratis zou worden!
Vaak een kwartier/20 minuten te laat voor t nieuws en die terugkijktv is dan wel handig.

Is dat dan ooit letterlijk een argument geweest van zenders/providers in het begin van digitale tv?

En in deze is het eigenlijk hetzelfde als bij het geklaag dat er altijd komt op het feit dat het merendeel van krantenartikels achter een paywall zit:

tv-zenders zijn geen liefdadigheidsinstellingen waar men gratis werkt, dus het is normaal dat een commerciële zender er voor zorgt dat haar inkomsten hoog genoeg blijven. Liever reclame die niet doorgespoeld kan worden, dan dat we afstevenen op een tijdperk waar er géén gratis content meer is op tv.

Is dat dan ooit letterlijk een argument geweest van zenders/providers in het begin van digitale tv?

En in deze is het eigenlijk hetzelfde als bij het geklaag dat er altijd komt op het feit dat het merendeel van krantenartikels achter een paywall zit:

tv-zenders zijn geen liefdadigheidsinstellingen waar men gratis werkt, dus het is normaal dat een commerciële zender er voor zorgt dat haar inkomsten hoog genoeg blijven. Liever reclame die niet doorgespoeld kan worden, dan dat we afstevenen op een tijdperk waar er géén gratis content meer is op tv.
Gratis? Betaal jij geen abonnementskosten voor je tv misschien?

Gratis? Betaal jij geen abonnementskosten voor je tv misschien?

Ik betaal aan m'n provider distributiekosten, maar ik betaal niet specifiek aan een zender om toegang te krijgen tot die zender he.

Net zoals dit forum ook gratis is terwijl ik wel abonnementskosten voor m'n internet betaal.

Ik betaal aan m'n provider distributiekosten, maar ik betaal niet specifiek aan een zender om toegang te krijgen tot die zender he.

Net zoals dit forum ook gratis is terwijl ik wel abonnementskosten voor m'n internet betaal.
Onrechtstreeks wel he.. Het is met die kosten dat ze ook de zenders betalen om de zender te mogen uitzenden.

Dat niet kunnen doorspoelen etc bestaat in andere landen al een eeuwigheid, verbaasde me eerlijk gezegd dat het hier zo lang duurde voor ze dat invoerden.

Dat niet kunnen doorspoelen etc bestaat in andere landen al een eeuwigheid, verbaasde me eerlijk gezegd dat het hier zo lang duurde voor ze dat invoerden.

Het gaat zoals ik begrijp trouwens ook niet om het "niet kunnen doorspoelen" van de bestaande reclameblokken in de opname, maar wel om een extra minuut (niet doorspoelbare) reclame die voor de opname wordt afgespeeld, maar eenmaal de opname van start gaat kunt ge wel gewoon alles (inclusief reclameblokken) doorspoelen zoals nu het geval is.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen issue met wat reclame maar wel als het elke onderbreking hetzelfde is, iets waar je online vaak last van hebt. Ik kijk tv op een aantal buitenlands apps en ik neem de subscription cost en de reclame er bij, no problem. Maar je krijgt dan elke onderbreking krak dezelfde 2 of 3 unskippables en dán ben je het idd echt wel beu. Ik wéét het al van de vorige 6 keer, Gilette/Sofaworld/MegaOntvetter.

Ik heb geen issue met wat reclame maar wel als het elke onderbreking hetzelfde is, iets waar je online vaak last van hebt. Ik kijk tv op een aantal buitenlands apps en ik neem de subscription cost en de reclame er bij, no problem. Maar je krijgt dan elke onderbreking krak dezelfde 2 of 3 unskippables en dán ben je het idd echt wel beu. Ik wéét het al van de vorige 6 keer, Gilette/Sofaworld/MegaOntvetter.
Ik heb ook niks tegen reclame enzo, maar maak het wel draaglijk. Alle reclame op de goplay websites moet bekeken worden. Even ander venster openen of naar beneden onder de video scrollen en die reclame slaagt in pauze. Een mens zou voor minder een addblocker instellen. Helaas lukt dat natuurlijk niet op de werklaptop.

Ik heb ook niks tegen reclame enzo, maar maak het wel draaglijk. Alle reclame op de goplay websites moet bekeken worden. Even ander venster openen of naar beneden onder de video scrollen en die reclame slaagt in pauze. Een mens zou voor minder een addblocker instellen. Helaas lukt dat natuurlijk niet op de werklaptop.
Bij het openen van een nieuw tabblad on de browser blokkeert de reclame idd, maar als je een volledig nieuw venster opent dan gaat de reclame gewoon door on het andere venster.
Ale, bij is dat toch zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan