Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jill Peeters die ons de les gaat gaan spellen over het klimaat, maar zelf naar de VSA gaat om “orkanen te jagen”. (Lees: vliegtuig heen, vliegtuig terug en ter plekke met een V8 gaat rondrijden).

Iets met oog, balk en splinter.
Tornado's zeker? Dat zou niet de eerste keer zijn dat ze dat doet dan.

Zelf enkel nog maar in de AH gevonden, bij de Colruyt alvast zeker niet.
Ik drink 'm zelf niet graag, maar voor wie er fan van is, ook de Cherry variant is bij de AH in Zero te verkrijgen.

Heb het ook nog maar enkel in AH gezien. Vooral in de Nederlandse ketens denk ik. Misschien dat er een Jumbo of zo iets ook in uw buurt is.
Bij ons ligt die gewoon in de Colruyt (Bilzen) Colruyt in Tongeren en Hasselt hebben ze geen Cola Vanille.

Beter is nog gewoon Cola met een bol vanille ijs.

Colruyt Bilzen, can confirm ( nog zelf int rek gesmeten vorige week )
Ben er zelf niet voor maar nooit geweest, vind het een rare combo :unsure:

Tegenwoordig redelijk verslaafd aan de Burger King machines, Sprite met Kers of Raspberry of Fanta Peach of Mezzo Mix kan ik wel smaken.
Enkel jammer dat de Burger King in Bilzen sucked, al 2x geweest op een week en telkens geen gram ijsblokken in dat machine.

Heel persoonlijk en ik begrijp het wel maar ik heb net een soort polsband besteld voor mijn onderarm tattoo. Ik weet dat het niet iedereen zijn smaak is maar het blijft ergens wel lichtelijk ironisch dat ik ga lesgeven in hét vak bij uitstek over mensen aanvaarden zoals ze zijn… met een coverup voor mijn tattoo.

Zoiets van tattoo dan?

HT_philadelphia_police_tattoo_detail_3_jt_160902_16x9_992.jpg

En vervolgens ga ik naar slowchat, want ik vrees de mods hier.
Lol. Ik ben moderator (op een ander forum), ik ben ooit Immortal geweest op een mud. Als je die positie(s) niet hebt dan denk je: Amai wat een machtige mensen!

Tot je er zelf ééntje bent en je denkt: Ik heb macht. Maar dat is ook maar fake in feite. Het is niet dat je zomaar voor je plezier dan ad random wat mensen kan bannen of zo, want dan krijg je de BIG CHIEF op je dak. :unsure:

Bovendien moet je soms als mod ook nog vanalle werkjes GRATIS opknappen sé. Dus als je ooit droomt om moderator te worden: I would suggest to quickly change your mind! :scream:

Lol. Ik ben moderator (op een ander forum), ik ben ooit Immortal geweest op een mud. Als je die positie(s) niet hebt dan denk je: Amai wat een machtige mensen!

Tot je er zelf ééntje bent en je denkt: Ik heb macht. Maar dat is ook maar fake in feite. Het is niet dat je zomaar voor je plezier dan ad random wat mensen kan bannen of zo, want dan krijg je de BIG CHIEF op je dak. :unsure:

Bovendien moet je soms als mod ook nog vanalle werkjes GRATIS opknappen sé. Dus als je ooit droomt om moderator te worden: I would suggest to quickly change your mind! :scream:
Ik was gewoon aan het dromen over @Tonerider

ik ben op weg naar haar, want als zij iets dat bedekt kan worden met een polsband als 'go big' inschat, is er nog hoop voor me.
Ik ging zeggen dat Squid haar verwachtingen en woorden aanpast aan het publiek hier... maar toen las ik haar laatste post hierboven, en nu zeg ik enkel: :eek:

Ik ging zeggen dat Squid haar verwachtingen en woorden aanpast aan het publiek hier... maar toen las ik haar laatste post hierboven, en nu zeg ik enkel: :eek:
Squid was in slaap gevallen, hence de droom. Vrij vreemd, er zijn dingen die je kennelijk met een airfryer en een Tonerider kan doen die… creatief zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan