Sorry, ik laat mij niet zo makkelijk op voorhand afschrijven.Jammer, ik dacht in u mijn tweede ex-echtgenoot te kunnen zien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik laat mij niet zo makkelijk op voorhand afschrijven.Jammer, ik dacht in u mijn tweede ex-echtgenoot te kunnen zien.
Zolang je bij 1 van de deelnemende banken aangesloten bent geen probleem.Ging toch allemaal zeer vlotjes vind ik.
En ik snap je opmerking precies niet ivm itsme. Dit kan toch volledig los van een PC gebruikt worden? Het is net een stuk gebruiksvriendelijker dan de traditionele kaartlezer en bankkaart/e-id.
Noch te ringeloren noch snel af te schrijven! De man die mij de tweede keer weduwe zal makenJammer, ik dacht in u mijn tweede ex-echtgenoot te kunnen zien.

Eerder de man die u voor de tweede keer alleenstaande mama zal makenNoch te ringeloren noch snel af te schrijven! De man die mij de tweede keer weduwe zal maken![]()

Eerder de man die u voor de tweede keer alleenstaande mama zal maken
Niets is zo fijn om als een koekoek uw eieren in andermans nest te leggen![]()

Langs de andere kant... is dat niet het punt van de douane, dat die grondig inspecteren of jij iets stiekem wil concealen?Concealer gezien met heel goede reviews, bestelling geplaatst bij Amazon. Sinds 27 juli zit het vast bij onze customs en ‘wacht het op instructie’. Kosten zijn er niet op, was niet zo duur. Ik denk dat ze het gewoon kwijt zijn.
Mijn cocaïne komt gewoon door Antwerpen zoals die van iedereen, ik ben een eenvoudige vrouw.Langs de andere kant... is dat niet het punt van de douane, dat die grondig inspecteren of jij iets stiekem wil concealen?
Maar uwen eerste is nog met u getrouwd/leeft nog? Als ge illegale dingen van plan zijt, kondigt ge die best niet aan op een publiek forumJammer, ik dacht in u mijn tweede ex-echtgenoot te kunnen zien.

Ik ben absoluut niks van plan. I do not do revenge. Accidents, however, may happen.Maar uwen eerste is nog met u getrouwd/leeft nog? Als ge illegale dingen van plan zijt, kondigt ge die best niet aan op een publiek forum![]()
Verkeerde medicatie is snel genomen, een trapje is snel gemist, ik zie het potentieel gevaar!Ik ben absoluut niks van plan. I do not do revenge. Accidents, however, may happen.
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb ook die indruk.Het smaakt toch niet meer zoals ik gewoon ben.. het is nu wel uit fles en ik drink meestal blikje maar ik dacht dat blikje ook anders smaakte de vorige keer

De laatste weken vind ik dat precies ook. De nieuwe zero vind ik nog wel te doen van smaak, maar de gewone cola smaakt precies niet meer zo hard door of vroeger.Het smaakt toch niet meer zoals ik gewoon ben.. het is nu wel uit fles en ik drink meestal blikje maar ik dacht dat blikje ook anders smaakte de vorige keer
Had ook die indruk...Het smaakt toch niet meer zoals ik gewoon ben.. het is nu wel uit fles en ik drink meestal blikje maar ik dacht dat blikje ook anders smaakte de vorige keer
Klopt, dat is het plan hier. Wel niet volledig stoppen, maar overschakelen op cola zero.Eigenlijk zou iedereen content moeten zijn dat de nieuwe cola naar bucht smaakt, maakt het gemakkelijker om af te kicken.

Mevrouw Mamba is overgeschakeld naar Cola Light. Smaakt stukken beter geeft ze aan. No idea want ik drink dat niet.