kaasfretter
Active member
Alles kost geld
Tijdje terug een kip moeten laten inslapen... 90 euro
Die mannen zijn echt van het gedacht: uwen dag is toch naar de kloten, zullen maar doorrekenen.
Toch een goedkopere oplossing
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles kost geld
Tijdje terug een kip moeten laten inslapen... 90 euro
Die mannen zijn echt van het gedacht: uwen dag is toch naar de kloten, zullen maar doorrekenen.
Ik reken nog altijd alles om naar frang, wij zeggen dat hier ook, mensen vinden mij dan precies ne mens van 85.

![]()
Mochten we nu Tomski zijn kip en mijn wespen hebben combineren…![]()
Die kippets en chixfingers komen ergens vandaag hoorKrijg ik niet over mijn hart.
"Ah da kost maar 50 euro" > DAS WEL 2000 FRANG HEZe hebben geen ongelijk pepe.
We zitten ondertussen al 21 jaar verder![]()
Snap ik volledig, ik zou het ook ni kunnen.Krijg ik niet over mijn hart.

Als je het met een bomma kan doen, waarom niet met een kip?Een kip laten inslapen.![]()
Een kip laten inslapen.![]()
Dat is dan toch regio-gebonden neem ik aan? Wespennesten hier weghalen is gratis. Komt er eigenlijk op neer dat je hier enkel moet betalen voor kleine zaken waar je zelf iets aan kon doen.Geen ergernis maar gewoon iets dat ik niet wist/niet bij stilgestaan had: je moet de brandweer betalen voor het weghalen van een wespennest. Wel ergernis: €75 - ik neem dat de brandweer niet kwalijk, wel die zwart-gele rotzakjes.
Een klassieker bij de oudere generatie, die meestal ook niet aan inflatie denkt. 't Leve es toch dier geworren héé."Ah da kost maar 50 euro" > DAS WEL 2000 FRANG HE
Ik reken ook wel nog vaak om. Maar om de waarde van iets te bepalen denk ik in gewerkte uren en beslis ik dan of het de moeite wel is.Een klassieker bij de oudere generatie, die meestal ook niet aan inflatie denkt. 't Leve es toch dier geworren héé.

Ik reken ook wel nog vaak om. Maar om de waarde van iets te bepalen denk ik in gewerkte uren en beslis ik dan of het de moeite wel is.![]()
Regio Kortrijk is €75. Ik meen mij te herinneren dat het in Izegem 30 jaar terug gewoon deel van de dienstverlening was maar ik kan mis zijn of dat kan nu natuurlijk ook al anders zijn. Ik denk dat inderdaad ‘maar dat kan iemand ook zelf’ wel een stuk reden van de kost zal zijn.Dat is dan toch regio-gebonden neem ik aan? Wespennesten hier weghalen is gratis. Komt er eigenlijk op neer dat je hier enkel moet betalen voor kleine zaken waar je zelf iets aan kon doen.
50 euro > "ah het is MAAR 1 bezoekske aant frituur"ik reken altijd in frituurbezoeken.

Het zal wel liggen aan het feit dat ik als 6-jarig manneke zelfgeslachte kippen heb zitten pluimen bij mijn grootvader.Nee echt, waarom moet dat beest afzien?
Dit is echt het smerigste dat ik in lange tijd gelezen heb.…toen ie er dan met z'n vingers inging om het ei te pakken kwamen de maden eruit (Myiasis)…
Toen was de brandweer nog een gemeentelijke dienst. Maar ondertussen, met de verzelfstandiging van de hulpverleningszones, hebben die een heel eigen structuur met een eigen rechtspersoonlijkheid.Regio Kortrijk is €75. Ik meen mij te herinneren dat het in Izegem 30 jaar terug gewoon deel van de dienstverlening was maar ik kan mis zijn of dat kan nu natuurlijk ook al anders zijn. Ik denk dat inderdaad ‘maar dat kan iemand ook zelf’ wel een stuk reden van de kost zal zijn.
Mezelf corrigeren. Blijkbaar is het hier sinds anderhalf jaar ook betalend geworden, maar betaal je per uur/personeel/materiaal, dus geen duidelijke prijzen.Regio Kortrijk is €75. Ik meen mij te herinneren dat het in Izegem 30 jaar terug gewoon deel van de dienstverlening was maar ik kan mis zijn of dat kan nu natuurlijk ook al anders zijn. Ik denk dat inderdaad ‘maar dat kan iemand ook zelf’ wel een stuk reden van de kost zal zijn.