Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Mulan
Heb je het e.e.a. te verklaren?🤔
Heeft jouw hond niet TOEVALLIG hier of daar een oreo cheesecake achergelaten tijdens jullie romantische ochtendwandelingen?🤔

Ik ga altijd wandelen in natuurgebied hier vlakbij, en als ik 2 meter verder een schaap of een koe zie kakken in hetzelfde gras als waar ik met mijn hond ga wandelen, trek ik het mij eigenlijk ook niet meer aan hoor eerlijk gezegd. Maar de grens is soms dun.

Op straat of in andermans voortuin is natuurlijk compleet not done.

Op de stoep, een oprit, in het park, op parking,... = netjes oprapen en in de vuilbak op 200m van mijn huis deponeren. De overkant van de foto van vanmorgen is een grasstrook zonder voetpad. Die strook wordt goed onderhouden én daar passeren redelijk wat kinderen te voet, dan hou ik het met plezier proper en er vallen gelukkig weinig andere drollen te bespeuren! 🤞

Maar als hij tussen verwilderde struiken kruipt: go ahead boy, I'll ignore it!

Deze week te horen gekregen dat er een ziekte in de familie zit (Cadisil, hersenziekte, dementie, beroertes, ...), wat betekent dat je je pensioen waarschijnlijk niet haalt, mijn oma en 3 zussen zijn daar blijkaar in de 60 aan overleden.

Nu kan je dit laten testen dus is het de vraag of ik dit eigenlijk wil weten, want veel is er niet aan te doen, buiten bloedverdunners om kans op beroerte verlagen. Mijn eerste idee is dat ik dit eigenlijk niet wil weten en gwn leven met de mogelijkheid tot ontkenning. Maar ik krijg wel veel druk van vriendin en vrienden dat ze dit wel zouden laten testen. De enige reden dat ik dit wel zou doen is om te beslissen of er nog kinderen komen en of ik het dus kan doorgeven. Mijn moeder wilt het niet laten testen, maar als ik het doe weet ze het dus ook wel of ze het heeft of niet.

Maalt nu toch al enkele dagen in mijn hoofd rond...

Kom ik thuis van het werk, ligt er hier een gigantische hoop hondekots aan mijn schuifraam (ik haat kots! 😭).

Net alles opgeruimd, gedweild, alles in de wasmachine, handen ontsmet,... 10 minuten later weer BWEURK.
Komaan, makker, gewoon een piepke of blafke en ik had u buiten gelaten! 😭😭😭

En echt wel geen klein kotske maar "16-jarige op zijn eerste 25-frangfuif"-formaat 😥

Ben jij dat niet van die bedrijfspoort? Ga daar is weg zeg

Hij kan niet weg, de poort is dicht.
houdinitoddler-768x432.jpg

Kom ik thuis van het werk, ligt er hier een gigantische hoop hondekots aan mijn schuifraam (ik haat kots! 😭).

Net alles opgeruimd, gedweild, alles in de wasmachine, handen ontsmet,... 10 minuten later weer BWEURK.
Komaan, makker, gewoon een piepke of blafke en ik had u buiten gelaten! 😭😭😭

En echt wel geen klein kotske maar "16-jarige op zijn eerste 25-frangfuif"-formaat 😥
25 frang, feel old yet? :biglaugh:

Geen ergernis maar gewoon iets dat ik niet wist/niet bij stilgestaan had: je moet de brandweer betalen voor het weghalen van een wespennest. Wel ergernis: €75 - ik neem dat de brandweer niet kwalijk, wel die zwart-gele rotzakjes.

Geen ergernis maar gewoon iets dat ik niet wist/niet bij stilgestaan had: je moet de brandweer betalen voor het weghalen van een wespennest. Wel ergernis: €75 - ik neem dat de brandweer niet kwalijk, wel die zwart-gele rotzakjes.

Alles kost geld :(

Tijdje terug een kip moeten laten inslapen... 90 euro :(

Die mannen zijn echt van het gedacht: uwen dag is toch naar de kloten, zullen maar doorrekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan