Squidward
Well-known member
Idd koop een airfryer!En probeer ondertussen niet te sterven aan ondervoeding! Want jezelf vol brol proppen leidt ook tot ondervoeding.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd koop een airfryer!En probeer ondertussen niet te sterven aan ondervoeding! Want jezelf vol brol proppen leidt ook tot ondervoeding.
Laat die airfryer nu net de bron van het probleem zijnIdd koop een airfryer!
Maar neen, airfryers zijn de toekomst, de oplossing! In Eritrea gaan ze er massaal droppen, hongersnood zo goed als voorbij.Laat die airfryer nu net de bron van het probleem zijn
ja, bij hongersnood zal het wel helpen, zo'n airfryer is ideaal om de appetijt te bederven.Maar neen, airfryers zijn de toekomst, de oplossing! In Eritrea gaan ze er massaal droppen, hongersnood zo goed als voorbij.
Kunt ge eigenlijk soep maken in een airfryer?
Het is wel superieur vind ik in het maken van fishsticks.Wat is dat hier toch heel de tijd over die airfryer.
Het is gewoon een ander toestel om verschillende zaken mee te doen die je met andere toestellen ook kunt doen.
Zwemmen vlak na de maaltijd zou gevaarlijk zijn en zou zelfs een risico inhouden om te verdrinken.… Wacht een half uur met zwemmen na het eten.
Tonerider is niet zoals de andere kinderen…Zwemmen vlak na de maaltijd zou gevaarlijk zijn en zou zelfs een risico inhouden om te verdrinken.
Dit klopt echter niet. Volgens verschillende onderzoeken is er geen enkele reden om na het eten te wachten voor je gaat zwemmen. Ook voor kinderen is er geen enkel risico.
Bron van quote
Bron - Decathlon
Hier is het ook van dat, overbuur staat stijf van de drugs wat te dansen (of spastisch te bewegen) in de opening van zijn garage met zijn boenk muziek op volle sterkte.De buren zijn zonet aan hun 3e feestje/fuif beginnen van deze zomer.
Na het "einde van het schooljaar inzetten" en "inzetten bouwverlof" benieuwd hoe we deze mogen noemen
Ze hebben zo'n JBL partybox en daar moet iedereen van meegenieten.
Kan misschien beter nu al een melding maken dat ze af en toe een patrouille rondsturen ipv dat ik om 2u moet horen "als ze tijd hebben komt er eens een patrouille kijken"
Zeer gezellig om met de ramen op te slapen, morgen een wekker te hebben staan en Kamping kitch muziek te horen bonken
GelukzakZeer gezellig om met de ramen op te slapen, morgen een wekker te hebben staan en Kamping kitch muziek te horen bonken
Tijd voor een aangename kindertijdsanekdote: Ik kan de keren dat ik als kind in zwembaden kotste in resorts niet eens op één hand tellen.Volgens verschillende onderzoeken is er geen enkele reden om na het eten te wachten voor je gaat zwemmen. Ook voor kinderen is er geen enkel risico.
(Ik was wel een kotskind sowieso, bus, boot, auto, vliegtuig, altijd prijs. Ik was niet wagenziek, gewoon allesziek). Kans dat het gebeurde was minder als ik niks at voor ik ging zwemmen (of voor ik op eender welk voer-of vaartuig kroop.) Dus ik zou bij bepaalde jonge kinderen het toch afraden.
Ging wel plots weg toen ik wat ouder werd, was vooral als kleuter/jong kind.Met wat geluk is dat snel "uitgewerkt"Hier is het ook van dat, overbuur staat stijf van de drugs wat te dansen (of spastisch te bewegen) in de opening van zijn garage met zijn boenk muziek op volle sterkte.
Komen er 2 af met eenWat is dat hier toch heel de tijd over die airfryer.
Het is gewoon een ander toestel om verschillende zaken mee te doen die je met andere toestellen ook kunt doen.
, maar waar blijven de argumenten? En dan bedoel ik wel echte argumenten en niet de zever waar het hier al pagina's lang vol mee staat.Ik vind het idee van een officieel slowchattopic of praattopic in zwam of zelfs in algemene zo slecht nog niet. Want vaak ga je in op iets wat iemand zegt en voor je 't weet ben je 3 pagina's bezig terwijl dat niet de bedoeling is in die topics. Dan zou je gewoon kunnen linken naar die slowchat en zeggen, we praten daar verder, of het nu over iets serieus of over iets om te lachen is. Zonder een apart topic aan te moeten maken in zwam, wat voor mij overkomt als een subforum waar het niet echt de bedoeling is om over "iets" te praten.Misschien is het een idee op een slowchat topic te maken zoals op tweakers ,aar het meubilair elkaar kan versieren, over eirfriers of kakken kunnen praten, want het begint er gewoon los over te gaan.
Ah nee, das zwam, maar blijkbaar kan het daar niet contained blijven...
Zo hard stoort het mij nog niet, maar ik heb wel zo'n gevoel alsof er enkelen dezelfde grap blijven herkauwen, die van in het begin al maar flauw was. Het lijkt ook of sommigen zitten met " 't oud zot".Ik ga beginnen stoppen met veel topics te lezen hier. Het is hier meer en meer gewoon een Slowchat tussen 5-10 dezelfde personen. Het erge is dat het niet tot 1 of 2 topics blijft, maar alles gaat gewoon door over ontelbaar veel topics. Een afknapper meer en meer op dit forum te bezoeken.
Misschien is het een idee op een slowchat topic te maken zoals op tweakers ,aar het meubilair elkaar kan versieren, over eirfriers of kakken kunnen praten, want het begint er gewoon los over te gaan.
Ah nee, das zwam, maar blijkbaar kan het daar niet contained blijven...