Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie dan nooit naar fuiven/disco's gegaan enzo :thinking:
Ik heb twee keer de fuif van mijn klas in het hoger gedaan, vond ik maar niks. Anders fuif of festival of iets nooit gedaan. In het middelbaar vroeg ik dat gewoon niet thuis, de zenuwen die mijn vader daarover ging hebben (manisch depri) waren het niet waard.

Ergernis: om 14u30 nog denken "chillekes, kan ik de administratie van tijdens mijn verlof op het gemakje eens wegwerksen se!"
And than all hell broke loose :unsure:
Gelukkig weer lof van de bazen én de klanten dat Mulan alles voor de klantjes doet 😇.
Al betekent dat weer een kwartiertje langer blijven, maar heb mezelf uitbetaald in Leonidaspralines uit de koelkast dus dat compenseert 😏😁

Zijn jullie dan nooit naar fuiven/disco's gegaan enzo :thinking:
Hebben ze daar eten om te bepotelen? :unsure:

De mensen waarmee ik tussen mijn 16 en pakweg 24 mee wegging zijn toch ook allemaal uit mijn leven verdwenen, slechts eentje houdt stand! Maar die woont ook op 3 kwartier rijden 😞

Ergernis: om 14u30 nog denken "chillekes, kan ik de administratie van tijdens mijn verlof op het gemakje eens wegwerksen se!"
Gelukkig weer lof van de bazen én de klanten dat Mulan alles voor de klantjes doet 😇.
Al betekent dat weer een kwartiertje langer blijven, maar heb mezelf uitbetaald in Leonidaspralines uit de koelkast dus dat compenseert 😏😁
De cruciale fout is denken ‘effe chill’ want dan denkt het universum ‘chill? IdontthinksoMulan’

Zolang het de goei pralines zijn met de lekkere vulling!

Bwa, het is toch alweer efkes geleden dat ik hier echt ben komen klagen.
Howla, ge zijt aan het groeien als persoon :woohoo:. Ik heb mijn post aangepast :smile:.

Een vriend (ook van hen) woont al jarenlang in het buitenland. Hij komt bij mij op bezoek voor enkele dagen.
Ik had dus enkele mensen laten weten: "Hey Hermanneke uit Praag verblijft dat weekend bij mij, mooi weer, kom af en samen terrasje doen?"

Eerst wat ontwijkend antwoorden. En nu expliciet als antwoord gekregen:
"wij hebben niks met die plek waar ge woont, dus nee, wij zien het niet zitten om 45min tot bij u te rijden om iets te drinken"

Misschien niet onverwacht. Mijn housewarming hebben ze ook geskipped indertijd.
Gewoon laten vallen dus en niet met omkijken :thumb:

De cruciale fout is denken ‘effe chill’ want dan denkt het universum ‘chill? IdontthinksoMulan’
Het universum zou moeten weten dat morgen de laatste dag van mijn collega is gedurende 3 weken en Mulan dus 3 weken volle gas de ochtendspits mee mag opvangen en dus ten vroegste over 4 weken nog eens naar dat mapje ga kunnen kijken 😂😂😂

Het universum zou moeten weten dat morgen de laatste dag van mijn collega is gedurende 3 weken en Mulan dus 3 weken volle gas de ochtendspits mee mag opvangen en dus ten vroegste over 4 weken nog eens naar dat mapje ga kunnen kijken 😂😂😂
Het universum kan ook niet alles weten (contrarie de naam is het universum ook maar alleen op zijn eigen)

Ik heb twee keer de fuif van mijn klas in het hoger gedaan, vond ik maar niks. Anders fuif of festival of iets nooit gedaan. In het middelbaar vroeg ik dat gewoon niet thuis, de zenuwen die mijn vader daarover ging hebben (manisch depri) waren het niet waard.
Op zijn minst geprobeerd dus, dan ga je uiteindelijk achteraf toch geen spijt krijgen dat je mss iets gemist hebt.

Hebben ze daar eten om te bepotelen? :unsure:

De mensen waarmee ik tussen mijn 16 en pakweg 24 mee wegging zijn toch ook allemaal uit mijn leven verdwenen, slechts eentje houdt stand! Maar die woont ook op 3 kwartier rijden 😞

Denk dat bij de meeste vriendschap wel een beperkte versheidsdatum heeft.

Iets regelen met anderentout court. Mensen achterna lopen. Zien dat men 't heeft gelezen. Niet antwoorden. Onthutst reageren als ge opbelt voor een stand van zaken.
Of ben ik een ontkennende misantroop?

Heel de tuin zit hier vol met muggen, ik moet me op dit ogenblik insmeren met DEET om comfortabel in de tuin te kunnen werken... Dit is het eerste jaar dat dat probleem zich stelt...
Hier van hetzelfde, een paar dagen terug zat zelfs heel het huis vol.
Echt rotbeesten.

Update ivm de ogen: ogen zijn tiptop. Druk is goed, bloedvaatjes klontervrij.
99.9% kans dan het een visuele migraine aanval was.
voor die 0.1% kans dat het toch iets vasculair is, moet ik 'ooit' een echo laten nemen van hart en hoofdslagader in nek, maar totaal niet dringend. Tussen nu en 2 jaar of zo :p

Edit: trouwens bedankt voor jullie bezorgdheid en aanmoeding om een dokter te gaan zien.

Laatst bewerkt:
Dacht al dat er iets met mijn internet was omdat er constant websites wel/niet werkten. Maar er is blijkbaar een storing bij de Akamai Edge DNS service

voor die 0.1% kans dat het toch iets vasculair is, moet ik 'ooit' een echo laten nemen van hart en hoofdslagader in nek, maar totaal niet dringend. Tussen nu en 2 jaar of zo :p
Goed om horen zeg. :D

Edit: trouwens bedankt voor jullie bezorgdheid en aanmoeding om een dokter te gaan zien.
Maar wacht toch ook geen twee jaar met die scan, altijd best om toch gewoon te weten hoe en wat. En kijk links en rechts bij het oversteken. Slaap niet met de ventilator aan. Wacht een half uur met zwemmen na het eten. Hou uw digitale apendixen bij uw eigen.

Maar wacht toch ook geen twee jaar met die scan, altijd best om toch gewoon te weten hoe en wat. En kijk links en rechts bij het oversteken. Slaap niet met de ventilator aan. Wacht een half uur met zwemmen na het eten. Hou uw digitale apendixen bij uw eigen.
En probeer ondertussen niet te sterven aan ondervoeding! Want jezelf vol brol proppen leidt ook tot ondervoeding 😥.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan