Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
68kg voor 1m80 dus ik zou zeggen niet zo ongelooflijk vet.Aan al die pro-takeaway-bestellers: Hoe vet zijn jullie?![]()
Als buitenstaander zie ik de grap daarvan nog in. (Ik wil niemand beledigen maar ik schoot meteen in de lach toen ik die post las, ik kan daar niks aan doen lol)
Lijkt mij niet echt motiverend voor de mensen die daar werken.
Hehe klopt ergens wel, wat hij zegt is gewoon de waarheid, alleen is dit niet zo leuk om te lezen voor mensen die elke dag er hard moeten voor werken ..Ergens is hij gewoon eerlijk natuurlijk. We hebben op korte tijd twee miljardairs de ruimte in gestuurd door ze jarenlang rijk te maken.
De ene is crowdfunder.....de andere niet?Ik raak in de war van jullie nicks![]()

Aangezien mijn collega gisteren imodium heeft gebietst bij mij, ga ik mijn eten ontslaan van alle verantwoordelijkheid.Hij zal fier zijn op u! Nu wel afvegen en niet voor het raam (waar volk buiten staat) en in de douche raar gaan doen hé ...
En uw eten zag er nochtans goed uit![]()

Nope, wij creëren kunstwerken!Hoe? Vrouwen doen toch geen nr 2.

Dan mag je nog voor me kokenAangezien mijn collega gisteren imodium heeft gebietst bij mij, ga ik mijn eten ontslaan van alle verantwoordelijkheid.![]()
Sommige blijkbaar heel veel!Hoe? Vrouwen doen toch geen nr 2.
Gisteren ook imodium nodig gehad, eens dat begint te werken is dat gevoel toch goud waard.Aangezien mijn collega gisteren imodium heeft gebietst bij mij, ga ik mijn eten ontslaan van alle verantwoordelijkheid.![]()

Schermen zoals de sport of schermen zoals een TV? Maar in beide gevallen, waarom precies?Ik weet weer waarom ik normaal gezien altijd schermen tijdens het eten weer.