Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
:thinking:

Lijkt mij niet echt motiverend voor de mensen die daar werken.
Als buitenstaander zie ik de grap daarvan nog in. (Ik wil niemand beledigen maar ik schoot meteen in de lach toen ik die post las, ik kan daar niks aan doen lol)

Maar die uitspraak is inderdaad gewoon absurd en wereldvreemd. Gewoon not done.

Ergens is hij gewoon eerlijk natuurlijk. We hebben op korte tijd twee miljardairs de ruimte in gestuurd door ze jarenlang rijk te maken.
Hehe klopt ergens wel, wat hij zegt is gewoon de waarheid, alleen is dit niet zo leuk om te lezen voor mensen die elke dag er hard moeten voor werken ..

inderdaad, zou hetzelfde zijn als hij op zijn luxejacht zou zitten, aangemeerd aan een luxe resort en van daaruit een foto'tje zou sturen om iedereen te bedanken dat ze dit mogelijk hebben gemaakt.

Ik raak in de war van jullie nicks ☹️
De ene is crowdfunder.....de andere niet?

Ik moet een PCR test afleggen omdat ik op reis vertrek...Ik vraag m'n codes online aan en ga naar het ziekenhuis(tis zonder afspraak). Kom ik daar toe en zeggen ze doodleuk dat dat niet gaat en dat ze op weekendshift draaien.
Ik: hoezo weekend? tis toch woensdag?
X: Tis de 21ste...een feestdag
ik: aaaah...juist ja.:rolleyes:

Gelukkig mocht ik naar ASZ Aalst gaan, een omweg but who cares...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedrijven die hun factuur sturen als "aanrekening.pdf" en consoorten ja ik kijk oa naar u Telenet. Hoe fucking moeilijk kan het zijn om daar een unieke identifier aan mee te geven. Zo'n belachelijk lui programmeerwerk.

Echtgenoot heeft iets gekocht op Catawiki. Had wel research gedaan maar er was toch iets dat hem bleef ambeteren. Blijkt dat het object vals is. Heel knap vals maar ontegensprekelijk - op lijsten vermeld - vals.
Natuurlijk ná de betaling maar hij heeft alles correct betwist bij Catawiki zelf, die kijken het nu na.
Al drie keer bericht gehad van die verkoper ‘pourquoi pourquoi’ maar als het effectief een vervalsing is, ga ik die ook niet gaan uitleggen wáárom zodat hij volgende keer beter kan doen. Ik zeg dus al drie keer ‘het ligt bij de experts van de site én het merk zelf’.
Ik versta dat het voor die mens ambetant is, op zijn eerlijkst weet hij van niks en moet hij het verkopen aan de tweede bieder óf hij weet het maar al te goed en is een handeltje kwijt.
Maar ik ga trouwboek geen vervalsing laten kopen en het serienummer zoals het er op staat is geflasht als ‘namaak’.

Hij zal fier zijn op u! Nu wel afvegen en niet voor het raam (waar volk buiten staat) en in de douche raar gaan doen hé ...
En uw eten zag er nochtans goed uit :eek2:
Aangezien mijn collega gisteren imodium heeft gebietst bij mij, ga ik mijn eten ontslaan van alle verantwoordelijkheid. 👌

@straight_six: geen jurkje, geen legging, good old Tena lady ja!
eigenlijk gewoon een broek maar kan het niet laten je volgend beeld te bezorgen

Gisteren PCR test gedaan op reis omdat ik vandaag de tuinen + het huisje van Monet wou bezoeken. Ging de uitslag per SMS krijgen met een link daarin om de .pdf te downloaden. Geen resultaat ontvangen dus deze morgen naar het test centrum gegaan om te vragen of ze het konden opzoeken en afprinten ----> internetpanne dus ze konden niks doen, dat ik best naar het volgende centrum ging... 25 minuten later bij het volgende test centrum aangekomen en krak hetzelfde, blijkbaar panne over de gehele lijn. Al vloekend maar beslist om door te rijden maar 2 straten verder zag ik toevallig een klein hospitaal, dus rap ff gestopt en dacht "ge kunt maar proberen..." De dokter heeft direct gekeken, daar konden ze er blijkbaar wel aan, enkel konden ze de .pdf niet afprinten of downloaden. Heb er wel een foto van mogen trekken met mijn gsm, en als het systeem weer actief was gingen ze kijken om men mail adres toe te voegen zodat ik het nog per mail ging ontvangen ook. Tegen dat ik in Giverny aankwam al mooi de .pdf via mail gekregen. Het einde mag dus eigenlijk in het glimlach topic:clap:

Dikke middelvinger naar Macron en de luie mensen in het test centrum, dikke pluim en kusjes naar de dokter en de mensen die me geholpen hebben daar. :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan