Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok daar moest ik zelf hardop mee lachen :laugh:
1180586.png

Sjiek is miech dat!

Deed ik vandaag een tochtje met mijn nieuwe bakfiets. Had ik hem even mooi opzij gezet omdat ik verderop boodschappen ging doen in de biowinkel en met enkele hipsters een glutenvrije drankje ging drinken. Kom ik terug aan mijn bakfiets en heeft er daar één of andere pipo de bak volgesch*ten! Ik dacht eerst aan een hond of zo maar dit was gewoon te veel en te smerig om van een hond te komen. Kan ik die mooie, nieuwe bakfiets al gaan kuisen.

Ik had hem nog maar net aangeschaft. Dit omdat ik eigenlijk niet zo goed met de auto kan rijden en parkeren. Daarbovenop begon één of andere gezelligaard mijn parkeerkunsten te filmen en op internet te zwieren. Hierdoor was ik zo beschaamd dat ik op een bakfiets ben overgestapt.

Moest ik niet beter weten, zou ik denken dat het om dezelfde gaat. :thinking:.

Dit soort artikels maakt mij dus echt PISSED OFF

Ik zie in dat artikel geen enkel bewijs dat de verkoop van voertuigen in België lager is dan in onze buurlanden. Alleen dat de verkoop in 2021 minder snel gestegen is tov van 2020. Maar misschien is de verkoop in B vorig jaar minder gezakt (onder meer door het hoge % leasewagens)? Dat staat trouwens ook in het artikel wat verderop ‘Mogelijk is België daardoor minder achteruitgegaan dan andere landen, zodat het nu een kleinere rebound kent.’

Ik begin me echt af te vragen of ik nog wel geld wil blijven betalen in een krant die langzaamaan afzakt tot een niveau dat ik echt niet kan accepteren.

Heb het waarschijnlijk zitten.
Collega op kantoor gezien dinsdag die tegenover mij zat - was heel de dag aan het niezen en klagen over hoofdpijn. Waarom komt ge dan überhaupt naar kantoor maar bon. Sinds gisterenavond voel ik mij verkouden en vandaag is het nog een paar graadjes erger. HR belt me om te zeggen dat die collega vandaag positief getest heeft. Ffs.
Voel me zo ziek als een hond.
Het mooiste aan deze zaak is dat het vandaag de laatste werkdag was voor deze collega. Schoon afscheidscadeau.

Is dat daar geen trajectcontrole (alhoewel ik denk dat die niet aangepast worden voor snelheidsbeperkingen op kleine gedeeltes van het traject?).
Er is idd trajectcontrole, maar die staat op 120km/h.
Maar ik rij op de E17 in Beervelde, en rij eraf in Destelbergen (naar R4) dus ik heb daar sowieso geen "last" van.

Nogmaals een bewijs dat de tijd vliegt. The Fellowship of The Ring, de eerste film uit de LOTR-trilogie, is ondertussen 20 JAAR OUD.

Gvd de tijd vliegt...

Der zit hier in de buurt al een tijdje ne vos die wat kippen gepakt heeft. Wonen net naast een bos, dus accepteer dat gewoon en maak uwe ren vosveilig.

Zonet echter 3 schoten gehoord om 23u15, dus ik vrees dat het gedaan gaat zijn met diene vos :headshake:

Kom dan niet in bosrijk gebied wonen, ik snap het echt niet.

Klasgenote uit het lager gisteren overleden. Ik had er geen contact meer mee, maar slaat toch in als een bom. 31 jaar. Fuck zeg.
Niet geheel gerelateerd, maar deed me er aan denken.

Vijf jaar geleden was een collega over een “Jonas Debakker” (fake naam vanwege privacy) bezig en ik had daarmee in het lager gezeten. Dus ik kei enthousiast “ah, hoe is het nog met de Jonas? 😄

Zegt ze “dat is mijn neef, maar euh die heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd” en dan wijst ze naar een doodsprentje op haar bureau.

Even een gemengd gevoel van schaamte (vanwege mijn enthousiasme) en aan de grond genageld van kleine schock.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan