Ne sul van ne syndicus he![]()
Das dan nog 't ergste dat da waar is.

Die pipo had hier heel de stemming voor ons warmtepompen ook verprutst en de herstelling aan t dak vandaag (waardoor 't bij ons binnen regent) is ook ni gebeurd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ne sul van ne syndicus he![]()

Ik vind da vies bakkes toch het meest storend...Ik zou me vooral ergeren aan die ongespierde armpjes en dat bierbuikje op de foto.

En die afhangende schouders, wijst dat op een depressie?Ik zou me vooral ergeren aan die ongespierde armpjes en dat bierbuikje op de foto.
en hebt ge die banden zelf op kunnen leggen of had mister terminator er wat hulp voor nodig?Ik rijd tenminste ni met ne bakfiets!
ik heb een elektrisch stepke met nieuw banden
en hebt ge die banden zelf op kunnen leggen of had mister terminator er wat hulp voor nodig?

Ok daar moest ik zelf hardop mee lachen![]()
.Pitst gewoon een soupape over en duwt die ne meter verder.Kom ik thuis heeft er een of andere hippie met ne baksfiets da ding zo voor mn deur gezet
![]()
Es in zijne bak kakken. Zal em leren.

Voel me zo ziek als een hond.Heb het waarschijnlijk zitten.
Collega op kantoor gezien dinsdag die tegenover mij zat - was heel de dag aan het niezen en klagen over hoofdpijn. Waarom komt ge dan überhaupt naar kantoor maar bon. Sinds gisterenavond voel ik mij verkouden en vandaag is het nog een paar graadjes erger. HR belt me om te zeggen dat die collega vandaag positief getest heeft. Ffs.
Er is idd trajectcontrole, maar die staat op 120km/h.Is dat daar geen trajectcontrole (alhoewel ik denk dat die niet aangepast worden voor snelheidsbeperkingen op kleine gedeeltes van het traject?).
Waarom is kakken toch altijd uw eerste reactie bij alles? Ik zou dat toch eens aan ne psychiater vragen zuh.

Niet geheel gerelateerd, maar deed me er aan denken.Klasgenote uit het lager gisteren overleden. Ik had er geen contact meer mee, maar slaat toch in als een bom. 31 jaar. Fuck zeg.
”