Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kinderen houden je jong! 🥳

Vorig weekend met de dochter naar de kust geweest, zalige 3 dagen doorgebracht maar op dag 2 toch wel blij dat ik paracetamol had ingepakt....
Net thuis van de dokter: slijmbeurs ontsteking op beide heupen en 1 knie, man ik voel me geriatrisch 😂
"ge hebt u waarschijnlijk een beetje overdaan dan"... 🙈
Ik zou daar wel mee oppassen, bursitis kan lang aanslepen. Ik weet nu ook niet of dat echt kan veroorzaakt worden door eens 3 dagen gek te doen, veel ontstekingen worden veroorzaakt door altijd dezelfde bewegingen te doen.

Laatst bewerkt:
Ik zou daar wel mee oppassen, bursitis kan lang aanslepen. Ik weet nu ook niet of dat echt kan veroorzaakt worden door eens 3 dagen gek te doen, veel ontstekingen worde veroorzaakt door altijd dezelfde bewegingen te doen.
Vorig jaar een episode van 2 maand van gehad op de heupen, lichte overbelasting kan het dus triggeren 😣

Heb het waarschijnlijk zitten.
Collega op kantoor gezien dinsdag die tegenover mij zat - was heel de dag aan het niezen en klagen over hoofdpijn. Waarom komt ge dan überhaupt naar kantoor maar bon. Sinds gisterenavond voel ik mij verkouden en vandaag is het nog een paar graadjes erger. HR belt me om te zeggen dat die collega vandaag positief getest heeft. Ffs.
Ik hoop op een milde vorm.

Shit ik wist niet dat er daar al een flitser stond? Ik rij daar dagelijks en dacht dat die 90 enkel een waarschuwing was, dus ik bol daar aan 100km/u uit :unsure:
Het was een mobiele flitser.
Straks eens op m'n dashcam kijken of ik hem nog kan spotten want ik had niets gezien.

Ik rij daar 90% van de tijd rond 5a6u of 21a22u, en dan is da compleet nutteloos om zo traag te rijden.
Vorige week daar op de middag gepasseerd en prijs gehad.

Het was een mobiele flitser.
Straks eens op m'n dashcam kijken of ik hem nog kan spotten want ik had niets gezien.

Ik rij daar 90% van de tijd rond 5a6u of 21a22u, en dan is da compleet nutteloos om zo traag te rijden.
Vorige week daar op de middag gepasseerd en prijs gehad.
Is dat daar geen trajectcontrole (alhoewel ik denk dat die niet aangepast worden voor snelheidsbeperkingen op kleine gedeeltes van het traject?).

De prijs van een autostaanplaats in een stad. Voor een overdekte staanplaats durven die fuckers 40k+ vragen. Als ik zoveel moet bijbetalen voor een woning die al te duur is voor wat het is, dan ga ik er niet nog eens zoveel opleggen om mijn auto ergens te mogen zetten, laat het dan maar, dan kies ik wel voor iets anders waar een autostaanplaats er tenminste bijzit.

Als dat je grootste ergernis is, dan moet je toch wel beseffen dat je eigenlijk een gelukkig mens bent.

(Btw ik zou mij meer ergeren aan dat onkruid, die sigaretten, vettige glazen deuren en afgebladderde verf)

Als dat je grootste ergernis is, dan moet je toch wel beseffen dat je eigenlijk een gelukkig mens bent.

(Btw ik zou mij meer ergeren aan dat onkruid, die sigaretten, vettige glazen deuren en afgebladderde verf)
Ik zou me vooral ergeren aan die ongespierde armpjes en dat bierbuikje op de foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan