Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vermoed dat ge er eerst meerdere laagskes wit over moogt doen, wil dat niet meer doorschijnen. Zeker dat fluo rood. Holy crap, hoe kom je er op om dat in uw slaapkamer te doen, plafond en al.
Inderdaad. Deftige primer, meerdere laagjes en dan zal het wel in orde zijn. Al wil je al die kosten als huurder natuurlijk niet maken.

het aantal huizen met fluo kleuren als behang. Een fluo roze slaapkamer, een fluo groene living. Niet moeilijk dat sommige slaap en migraine problemen hebben. :puke:
Is dat als reactie op @knight-rider bedoeld? :laugh:
Ah dat is de reden? Dan zal ik eens moeten zien voor een ander kleurtje :laugh:

Ik heb een tijdje terug hier in de buurt (ik weet niet juist meer waar) een gelijkaardig appartement te koop zien staan, ook zo felle kleuren, ook een dakappartement, ....
Lijken bijna dezelfde foto's te zijn.

Inderdaad. Deftige primer, meerdere laagjes en dan zal het wel in orde zijn. Al wil je al die kosten als huurder natuurlijk niet maken.
ze zijn in elk geval al gezakt van 560 naar 535 als huurprijs. Dus na een jaar wonen hebt ge de verf terug verdiend. :p
Ah dat is de reden? Dan zal ik eens moeten zien voor een ander kleurtje :laugh:

Ik heb een tijdje terug hier in de buurt (ik weet niet juist meer waar) een gelijkaardig appartement te koop zien staan, ook zo felle kleuren, ook een dakappartement, ....
Lijken bijna dezelfde foto's te zijn.

met zo'n kleuren zie je ook niets meer van de indeling he. Alleen dat fluo blijft op uw netvlies gebrand.

Ik wou die lepelaars gewoon overtreffen in het flexen :unsure:
Tssss, noobs.

stock-photo-food-fun-pasta-art-creative-knitting-knitted-concept-knit-20a586c9-b975-4f0a-9c37-5cd54d0705c6.jpg

het aantal huizen met fluo kleuren als behang. Een fluo roze slaapkamer, een fluo groene living. Niet moeilijk dat sommige slaap en migraine problemen hebben. :puke:
Ik moet wel zeggen, als ik immo bekijk dan begrijp ik soms ook niet hoe mensen kunnen leven met die kleuren. En elke kamer anders. Turquoise, Fuchsia, Appel,… Als je dat te koop zet, gooi daar dan toch een pot wit over!

ik vermoed dat ge er eerst meerdere laagskes wit over moogt doen, wil dat niet meer doorschijnen. Zeker dat fluo rood. Holy crap, hoe kom je er op om dat in uw slaapkamer te doen, plafond en al.
Vooral goede primer erop smijten is belangrijk.
Ons huis was ook zo toen we het kochten, nu ziet ge daar niks meer van. Ongelooflijk eigenlijk wat mensen graag zien:
  1. Kanariegele keuken
  2. Paarse living
  3. Knal knal knal rode inkomhal
  4. Kotsgroene tussenkamer (verbinding keuken en living)
  5. Trappenhal donker bruin gelijkvloers, licht bruin 1e verdiep, roze 2e verdiep (trap zelf gaat overigs van wit naar gelig wit naar donkerbruin)
  6. Badkamer paars
  7. Kamer 1: camouflage op muur en plafond (not kidding)
  8. Kamer 2: beige
  9. Kamer 3: 1 zilveren en 1 roze muur
  10. Kamer 4: witte muren (huzzah) met regenbogen erop (minder huzzah)
Ge moest er maar door kunnen zien zuh:eek:.

Alles viel goed te overschilderen mits goede primer, behalve die fucking regenbogen op witte muur :angry:.

In Pol en actua een topic volgen is echt niet goed voor je gezondheid. Wat ik ondertussen wel al geleerd heb is dat deze overstromingen historisch begonnen zijn bij Frank deboosere die 4 kinderen heeft en blijkbaar ooit een bedrijfswagen.

Maar info lezen over wat er aan het gebeuren is, ho maar. Ik kan beter HLN volgen momenteel (en ja dat zegt ook al wat)

Vooral goede primer erop smijten is belangrijk.
Ons huis was ook zo toen we het kochten, nu ziet ge daar niks meer van. Ongelooflijk eigenlijk wat mensen graag zien:
  1. Kanariegele keuken
  2. Paarse living
  3. Knal knal knal rode inkomhal
  4. Kotsgroene tussenkamer (verbinding keuken en living)
  5. Trappenhal donker bruin gelijkvloers, licht bruin 1e verdiep, roze 2e verdiep (trap zelf gaat overigs van wit naar gelig wit naar donkerbruin)
  6. Badkamer paars
  7. Kamer 1: camouflage op muur en plafond (not kidding)
  8. Kamer 2: beige
  9. Kamer 3: 1 zilveren en 1 roze muur
  10. Kamer 4: witte muren (huzzah) met regenbogen erop (minder huzzah)
Ge moest er maar door kunnen zien zuh:eek:.

Alles viel goed te overschilderen mits goede primer, behalve die fucking regenbogen op witte muur :angry:.
Tegenwoordig ook aangeraden op wooninspiratie-blogs:

plafond-renoveren-plafondschildering-682x1024.jpg

Als ge graag aangestaard wordt tijdens het leggen van een kaksken lijkt me dat wel wat. Ik ga wel passen.

Tegenwoordig ook aangeraden op wooninspiratie-blogs:

plafond-renoveren-plafondschildering-682x1024.jpg

Als ge graag aangestaard wordt tijdens het leggen van een kaksken lijkt me dat wel wat. Ik ga wel passen.
Liever dat dan omlaag kijken, ik zou daar direct van gaan duizelen, van mijne wc duikelen en mijne kop voorover tegen de sifon knallen (ahja want er is geen kast onder uwe wasbak, zoals ge zou verwachten).

In Pol en actua een topic volgen is echt niet goed voor je gezondheid. Wat ik ondertussen wel al geleerd heb is dat deze overstromingen historisch begonnen zijn bij Frank deboosere die 4 kinderen heeft en blijkbaar ooit een bedrijfswagen.

Maar info lezen over wat er aan het gebeuren is, ho maar. Ik kan beter HLN volgen momenteel (en ja dat zegt ook al wat)
Gelukkig is er nog laki die wel eens komt uitleggen hoe het echt zit! Met alles, niet alleen het weer he...

Ik ben zo blij dat ik forum alleen mobiel volg en zo niet echt kan typen en bij ruwweg 95% van mogelijke reacties gewoon halverwege opgeef en laat gaan

Het kan zelfs in de Airfryer als ge er een krokant korstje om doet. :coolbrows:

10275-0000000008700.jpg
Ok.. De emmer is overgelopen. Ik ga opzoeken welke gestoorde madafakkah er dat onding uitgevonden heeft die al zoveel traditionele maaltijden kompleet zonder respect naar de kloten geholpen heeft.

Hij gaat eraan en ik ga met plezier een jaar of 10 binnen gaan zitten daarvoor. De Italianen en de fiere Vlamingen gaan trots zijn op me.

Ok.. De emmer is overgelopen. Ik ga opzoeken welke gestoorde madafakkah er dat onding uitgevonden heeft die al zoveel traditionele maaltijden kompleet zonder respect naar de kloten geholpen heeft.

Hij gaat eraan en ik ga met plezier een jaar of 10 binnen gaan zitten daarvoor. De Italianen en de fiere Vlamingen gaan trots zijn op me.
Here you go.

Een foto van het hoofd is genoeg.

1240.jpeg.jpg

Reactie van uitvinder Fred van der Weij: Come at me bro!

Here you go.

Een foto van het hoofd is genoeg.
Zijn hoofd ga ik met plezier de frietketel met echt ossevet in gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan