Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
*vastbenoemden worden doorbetaald in de verlofperiodes. Tijdelijken krijgen "uitgestelde bezoldiging" = iedere maand houden we een stuk van uw loon af en dat krijg je dan als loon in juli en augustus als je het hele schooljaar in het onderwijs hebt gewerkt. Als je als tijdelijke geen volledig schooljaar in het onderwijs hebt gestaan, is uw vakantie dus maar deels betaald, afhankelijk van hoe lang je dat jaar in het onderwijs hebt gewerkt. Loon van juli= heb je van september tot januari voltijds gewerkt, dan krijg je dit volledig. Augustus= heb je van januari tot juni voltijds gewerkt, dan krijg je dit volledig.

Ik werkte ook mijn eerste jaren iedere vakantie bij, omdat ik in de vakanties anders ging moeten doppen.
Yep, dit. Ik heb vanaf september kans op TADD maar deze zomer was het wel een uitkomst en ik vond het ook leuk werk. Het is wel spijtig want gelijk de mensen van de resto en kamermeisjes ware leuk om mee te werken. Maar ik ben ook niet meer wie ik was twee jaar terug. Je werkt retail/customer service lang genoeg en het lijkt normaal om een voetveeg te zijn.
Het muzieksysteem zat daar op drie verschillende plaatsen. Ik wist ene niet meer zijn mijn tweede dag terug en ik was een ‘klungel’ Ik had vroeger moeten opstappen, maar dan steek je dat op de stress van de avond service… tja.

Klein tipke trouwens als ge snel snel een portie spaghetti wil hebben zonder een pot water op te zetten.
Een pan pakken, bodem water, spaghetti erin en dan op het vuur.
Binnen een paar minuten tijd klaar.
Ik denk dat de jeugd dit een 'hack' noemen. Jippie ik ben terug jong. :clap:

Yep, dit. Ik heb vanaf september kans op TADD maar deze zomer was het wel een uitkomst en ik vond het ook leuk werk. Het is wel spijtig want gelijk de mensen van de resto en kamermeisjes ware leuk om mee te werken. Maar ik ben ook niet meer wie ik was twee jaar terug. Je werkt retail/customer service lang genoeg en het lijkt normaal om een voetveeg te zijn.
Het muzieksysteem zat daar op drie verschillende plaatsen. Ik wist ene niet meer zijn mijn tweede dag terug en ik was een ‘klungel’ Ik had vroeger moeten opstappen, maar dan steek je dat op de stress van de avond service… tja.
Ik klink er virtueel eentje op ons TADD-schap den eerste september. Het mocht ook beginnen komen na 4 jaar bij mij. Alhoewel ik er ook ken die 10 jaar van interim naar interim mogen in verschillende scholengemeenschappen zonder TADD... Verder respect, ik was nooit gemaakt voor retail, dus ik werkte bij als kampverantwoordelijke.

Promoted post op LinkedIn
Wil jij verdere opwarming van de aarde ook voorkomen?

#Epson en #NationalGeographic wél en we vragen hier aandacht voor in de gezamenlijke 'Turn Down The Heat' campagne!

Meer weten? Bekijk onderstaande video of ga naar: http://ow.ly/2VY650Fpv4d
ik wou replyen met de vraag hoe ze staan tegenover hervullen van cartridges en het overdreven dichttimmeren van eco-systemen van printers met onnodige chips op cartridges e.d., maar mijn frank viel dat ik LinkedIn vooral moet gebruiken om te kunnen solliciteren en niet om bekend te staan als een pain in the ass/moraalridder . #pussy

Klote hoofdpijn die maar blijft duren, op zot van te worden.
Heb de afgelopen weken al enkel keren afspraken moeten verzetten of afzeggen, gewoon omdat ik niet met de auto durfde rijden doordat het zo erg was.

Ik heb het in het verleden maanden lang volgehouden met zware hoofdpijn voordat ze gevonden hadden wat het was en een oplossing ervoor gekomen is. Maar ik denk niet dat ik het deze keer zo lang ga trekken als het opnieuw zo lang zou blijven duren ....

het aantal huizen met fluo kleuren als behang. Een fluo roze slaapkamer, een fluo groene living. Niet moeilijk dat sommige slaap en migraine problemen hebben. :puke:

foto_zimmo_58d01dcaaf6659356be2d70fc7de0e67.jpg

foto_zimmo_137050d60b2856034666091649881698.jpg

Erger dan verwacht maar in principe, zijn kleuren niet het ergste natuurlijk. Nieuw laagje erop en dat ziet er al een stuk aantrekkelijker uit.
ik vermoed dat ge er eerst meerdere laagskes wit over moogt doen, wil dat niet meer doorschijnen. Zeker dat fluo rood. Holy crap, hoe kom je er op om dat in uw slaapkamer te doen, plafond en al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan