Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe opportuniteiten voor de flexers onder ons:

Knikkeren voor rijke mensen?

Technisch tekenaar is mijn job search op LinkedIn.
Krijg ik mail met 'we hebben 7 gelijkaardige jobs'
Ga je kijken naar de 'similar jobs':
- digital marketeer
- e-commerce marketeer
- teamleader ontstoringen op het koperkabelnetwerk
- planner marketing materials
- productmanager
- grafisch ontwerper
- user experience-designer

Echt LinkedIn, in een tijd waarin google een heel profiel weet samen te stellen aan de hand van uw data, lukt het jullie niet om juiste data tevoorschijn te toveren terwijl ge de specifieke zoekterm kent.

Dus als ik het goed begrijp moet je om een echte baas te zijn gewoon uw wagyu laten grazen op het terrein van de lokale golfclub? :unsure:

Eventjes 10 minuten niet opletten met een open raam en heel ons appartement stinkt naar de sigaretten dankzij onze onderbuurvrouw… Een appartement heeft zijn charmes, maar ik ga toch blij zijn als ik terug in een alleenstaande woning kan leven.

Welke en waar?
Geen idee welke hij gekocht heeft, maar je kan een externe kopen, open prutsen en gebruiken als interne schijf in je desktop. Gewoon zien dat het eentje is die vanbinnen op SATA werkt, zoals de Seagate Expansions. De Portable reeks is 2,5" en de Desktop reeks is 3,5". Is vaak goedkoper dan een interne schijf kopen, en de behuizing kan je hergebruiken. Heb zo een paar jaar geleden 2TB in m'n PS4 gestoken en de 500GB die er in zat terug in de behuizing gestoken.

Laatst bewerkt:
Allemaal zware beginnersfouten gemaakt in jullie jeugd, ge moest gewoon al het geld dat ge kreeg tijdens uw verjaardagen sparen, en dan waren jullie nu financieel onafhankelijk.

Groetjes, ik ga nog wat verder vliegen met mijne drone op Santorini. Der zit er daar ene mee een heel mooi meiske in de jacuzzi, en die hebben hun zwemkledij nog aan, onbegrijpelijk. :S

Wanneer gaan ze die moordmachines van beesten eindelijk eens verbieden voor het gewone volk? Zulke evil beesten zouden enkel in handen mogen komen van mensen/organisaties met bepaalde licenties. Ik huiver telkens als ik de zoveelste marginaal/krapuul met zo'n moordmachine langs straat zie lopen, en maak er een grote bocht omheen. Want laten we eerlijk zijn, normale mensen gaan zulke moordmachines niet kopen.

Goed vergelijken de prijzen van disks, nu disk shucking (externe schijven openprutsen) kan je ook doen, soms zitten daar schone deals in. Maar met disk shucking verlies je wel je garantie.

Die zogezegde goedkope externe schijven zitten soms gewhitelabelde performante schijven in.
Bijvoorbeeld de Seagate Expansion 10TB zijn soms Barracuda compute pro PRM drives, en de WD Mybooks zijn meestal red of whites (heb er al eens een black in gevonden). Gemiddeld kan je met shucking op een 33% à 50% korting rekenen, maar covid 't zijn zotte tijden. Schaarste overal.

Van de 6TBs WD reds moet je wegblijven. Die vallen als vliegen, al drie gehad die spectaculair gefaald zijn. Bij de WDs ook ff oppassen of het SMR schijven zijn. De hierboven gelinkte WD60EZAZ is een trage SMR. Daar zijn ze overlaatst serieus voor op de vingers getikt: https://www.tomshardware.com/news/wd-moves-to-settle-smr-hdd-false-advertising-class-action-lawsuit

Ik heb der perongeluk zo eentje en dat krel is tering traaaaaaag. Daar een RAID mee maken samen met snellere "normale schijven" is vragen voor data kwijt.

Laatst bewerkt:

Wanneer gaan ze die moordmachines van beesten eindelijk eens verbieden voor het gewone volk? Zulke evil beesten zouden enkel in handen mogen komen van mensen/organisaties met bepaalde licenties. Ik huiver telkens als ik de zoveelste marginaal/krapuul met zo'n moordmachine langs straat zie lopen, en maak er een grote bocht omheen. Want laten we eerlijk zijn, normale mensen gaan zulke moordmachines niet kopen.
tgoh, dan kopen die zich een andere hond waar ze niet naar omzien en niet met gaan trainen en dan is dat even erg. Ne dobberman, ne herdershond, zonder training is bijna elke hond een gevaar, zeker voor een kind.
En nog meer als dat kind alleen gelaten wordt met honden.

Ik begrijp ook niet waarom ge zo'n honden koopt. Das toch constant stress dat die iemand aanvalt.
Er is ook niemand die dat stoer ofzo vind, alleen maar marginaal. Dus voor het ego moet ge 't ook al niet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan