Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dikwijls.

Vragen aan uzelf: na hoeveel off topic berichten krijgt ge hier een warning en probeert ge hier inzicht in mijn psyche te krijgen? Moet ik me zorgen maken? :crazy:
Goed, ik stop er mee.

Maar uw defensieve houding is al een antwoord op zich. :tongue:

Meh, “grow the fuck up” wordt nogal vaak gezien door sommigen als “en nu mag je niets meer leuk vinden”. Je mag enkel nog ‘s avonds in uw chesterfield zitten terwijl je een boek leest.

Meh, imo is er niets meer volwassen dan gewoon de dingen doen die je leuk vindt zonder u van iets aan te trekken. Waarom zou je niet volwassen zijn omdat je graag naar Disneyland gaat, nog steeds de avonturen van Ash Ketchum volgt, elke nieuwste superheldenfilm op releasedate gaan kijken, etc.

Ik doe liever gewoon de dingen die ik graag doe dan de zogezegd “volwassen bezigheden”.

Meh, “grow the fuck up” wordt nogal vaak gezien door sommigen als “en nu mag je niets meer leuk vinden”. Je mag enkel nog ‘s avonds in uw chesterfield zitten terwijl je een boek leest.

Meh, imo is er niets meer volwassen dan gewoon de dingen doen die je leuk vindt zonder u van iets aan te trekken. Waarom zou je niet volwassen zijn omdat je graag naar Disneyland gaat, nog steeds de avonturen van Ash Ketchum volgt, elke nieuwste superheldenfilm op releasedate gaan kijken, etc.

Ik doe liever gewoon de dingen die ik graag doe dan de zogezegd “volwassen bezigheden”.
En als ik popcorn als ontbijt wil, eet ik dat.

Er heeft dat nog es iemand gezegd dat ik niet volwassen genoeg doe...

hij mag toch lekker niet meer in mijn fort nu, nem

Er heeft dat nog es iemand gezegd dat ik niet volwassen genoeg doe...

hij mag toch lekker niet meer in mijn fort nu, nem

1625835791312.gif

Hahaha. Die gif is wel heel toepasselijk. Nee maar 't is ook maar wat je zelf als "grow the fuck up" interpreteert, jij vindt die dingen "erger". Je hebt volwassenen die zot zijn van pretparken en die dus dromen van disney world en dat dan weer helemaal nie kinderachtig vinden. Je hebt mensen die CoD spelen voor kinderen vinden, maar daar zitten ook keiveel volwassenen op. 't Is maar hoe je het zelf ziet. De IG/FB posts zijn zowat het normaal geworden. Samson & Gert en K3 kan ik nie direct plaatsen om dat een context te geven maar euh ja. :oink:

Dat zal vooral gaan over die "adults only"-shows die hebben plaatsgevonden in de afscheidstours van zowel K3 als Samson & Gert en waar het dus vooral om een portie nostalgie te doen was bij de aanwezigen (wellicht ook vergezeld van de nodige alcohol)? Dat is dus nog iets anders als volwassenen die posters van K3 op hun kamer zouden hebben ofzo :D

Dat zal vooral gaan over die "adults only"-shows die hebben plaatsgevonden in de afscheidstours van zowel K3 als Samson & Gert en waar het dus vooral om een portie nostalgie te doen was bij de aanwezigen (wellicht ook vergezeld van de nodige alcohol)? Dat is dus nog iets anders als volwassenen die posters van K3 op hun kamer zouden hebben ofzo :D
Oh, ik wist zelfs niet dat die shows bestonden! Doet me denken aan toen de geboekte artiest voor een student kick off in gent Samson & Gert was. (wederom ook vergezeld van de nodige alcohol) Dat was ook meer om te lachen waarschijnlijk, maar ben zeker dat die zich super geamuseerd hebben.

Awel ik vind er niks mis mee dat ge zondagmorgen met ne chocomelk naar de samson en gert show eens kijkt en het gevoel van nostalgie ervaart, maar om daar nu een prijzig ticket voor te betalen, dat zou ik dan fake vinden. Ook kan ik -met alle wil van de wereld- niet meer hetzelfde kijken naar 'Gertje de lieve eigenaar van een gekke hond en iets met een homofiele kapper' en 'Gertje de multimiljonair die ene van K3 gepoept heeft en een suffe talkshow op een boot had en iets met een homofiele kapper presentator (?)'

Maar zoals ik al zei, leven en laten leven, zolang we onszelf maar kunnen relativeren. Zelf ben ik dus een 33 jarige oude kerel die tussen 12 jarigen ( :unsure: ) cool ligt te wezen en 's avonds in men chesterfield serieus ligt te wezen met een boek en een streepje black metal oplegt. Wie ben ik dan om te oordelen hé:hug:

En nu terug naar de ergernissen van vandaag?! :crazy:

1 ticket hebt ge om hier op aarde rond te lopen. Als uw tijd om is, krijg je geen herkansing, En dan zou je een snars moeten geven om wat anderen van u denken zekers. lol. Als K3 uw ding is, dan ga ik u niet begrijpen, maar please, geniet ervan. Als ge als volwassene in een roze tutu wil lopen of u (thuis) verkleden als een baby, dan zijt ge imo ne freak, maar ge doet niemand kwaad, dus doe maar. Geniet ge van Disney en wilt ge elk jaar meerdere keren met Donald of Mickey op de foto, mooi voor u...
Mag een andere u raar bekijken omdat ge kinds wil zijn: sure, we kunnen niet alles snappen, zeker niet de gedachte van een andere. Moet ge u dat aantrekken: nope.
Zolang ge niemand anders schaadt of kwelt, vult ge uw levensrit toch in zoals ge wilt zekers. Er is al genoeg moeten in het leven, als ge dan nog een zier moet geven om wat anderen denken.

Awel ik vind er niks mis mee dat ge zondagmorgen met ne chocomelk naar de samson en gert show eens kijkt en het gevoel van nostalgie ervaart, maar om daar nu een prijzig ticket voor te betalen, dat zou ik dan fake vinden. Ook kan ik -met alle wil van de wereld- niet meer hetzelfde kijken naar 'Gertje de lieve eigenaar van een gekke hond en iets met een homofiele kapper' en 'Gertje de multimiljonair die ene van K3 gepoept heeft en een suffe talkshow op een boot had en iets met een homofiele kapper presentator (?)'

Maar zoals ik al zei, leven en laten leven, zolang we onszelf maar kunnen relativeren. Zelf ben ik dus een 33 jarige oude kerel die tussen 12 jarigen ( :unsure: ) cool ligt te wezen en 's avonds in men chesterfield serieus ligt te wezen met een boek en een streepje black metal oplegt. Wie ben ik dan om te oordelen hé:hug:

En nu terug naar de ergernissen van vandaag?! :crazy:
Die shows voor volwassenen zijn wel niet hetzelfde als die zondagmorgenshows van vroeger. Daar wordt wel eens een volwassen dubbelzinnig mopje in gezwierd wat het wel tof maakt.

Trouwens.. Welke volwassen man kan er iets tegen Klaasje hebben die in het groot aan uw muur hangt?

Oh, ik wist zelfs niet dat die shows bestonden! Doet me denken aan toen de geboekte artiest voor een student kick off in gent Samson & Gert was. (wederom ook vergezeld van de nodige alcohol) Dat was ook meer om te lachen waarschijnlijk, maar ben zeker dat die zich super geamuseerd hebben.
Detecteer ik daar opnieuw een ironische opmerking? :biglaugh:

ontopic: mijn koffie is koud.

Doet me denken aan superfans van op TV.

Boekenreeks in dezelfde uitgave die toch niet hetzelfde formaat hebben! Dat "breekt" het uitzicht van mijn boekenrek.... hatelijk.

Zonet een factuur van de Watergroep in de brievenbus.
Envelop was al open, dichtgeplakt met plakband. Op de voorkant geschreven "voor 16/07"

Zowel de postbode als iemand van de buren niet heel goed wakker.. brief was al verzonden op 16/06

Zonet een factuur van de Watergroep in de brievenbus.
Envelop was al open, dichtgeplakt met plakband. Op de voorkant geschreven "voor 16/07"

Zowel de postbode als iemand van de buren niet heel goed wakker.. brief was al verzonden op 16/06

ik zou toch es kijken dat het geen valse factuur is

Toen ik zo 17-18j. was, tijdens mijn leercontract, een aantal keer met een oudere collega op stap geweest.
Meerdere malen verleid geweest door oudere juffrouwen, ik zag er volgens hen ouder uit.
Nu is dat van, "zijt ge er al 40? Meent ge dat nu echt?" Ik kleed mij wel jong, dat moet ik wel toegeven.
Ooit op de markt op Donderdag hier scheef bekeken geweest en "snotneus" naar mij hoofd geslingerd gekregen, was er toen al 25.
Toen ik als klein manneke in de derde kleuter klas zat, kwam mijn Moeder mij ophalen, ze had toen al zilvergrijs haar.
Nen andere pagadder tegen mij, "Is dat uw Oma?". Ik van "Neen, mijn Mama, blinde mol.".

Wordt het misschien BBQ weer van `tweekend, want ik zou naar de slager moeten, maar daar staat al minstens een half uur 3 a 4 man buiten aan te schuiven. En ik heb geen goesting om aan te schuiven voor hetgeen dat ik maar moet hebben.

Toen mijn lief, nu vrouw, op haar +-25e een nieuwe gsm ging kopen op 1 september antwoordde de verkoper 'Bedankt en nog een prettig schooljaar!'
Ze kon daar niet om lachen. :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan