Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen net wou ik mijn wagen zetten om te parkeren, netjes punkers op, komt er een lelijke debiel en knalt die met zijn lelijke auto zomaar mijn rechterspiegel eraf en rijdt doodleuk verder.:frown:
Was zo snel dat ik maar de eerste 2 letters van zijn nummerplaat heb gezien. Heb aangifte gedaan bij de politie en verzekering.
hoop dat je meer gezien hebt dan "1-"

sterkte

De genen van mijn papa mee 😬
- klasgenoot: damn, gij hebt een knappe broer! 😍
- Mulan: broer? Ik heb geen broer..
- klasgenoot: wie is dat dan die naast jou zat daarnet?
- Mulan: mijn pa....
*ongemakkelijke stilte*
Het kan erger hé.
X: Kijkt eens goed naar een vrouw en zegt dan: Proficiat met uw zwangerschap!
De vrouw in kwestie: Ik ben helemaal niet zwanger.

Dat je er iets ouder uitziet dan je bent, vind ik eigenlijk nog wel zijn charmes hebben. Dat is niet altijd slecht.
Trouwens sommigen zien er snel 30 jaar uit terwijl ze er nog maar 20 zijn, maar als ze dan 40 jaar zijn zien ze er nog steeds 30 uit ;)

Bovenstaande vind ik toch affrontelijker.

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem. Loopt ze rond op 't verloskwartier en krijgt ze veel de vraag: 'wil je later ook kinderen?'.
Ze kijken altijd raar op als ze hen zegt dat ze er al 2 heeft. Ze schatten ze makkelijk 10 jaar jonger.
Dat stoort haar ook in haar andere job als docent, naar gezag toe.

Mij hoor je daarentegen niet klagen.
Als ik vraag hoe oud men mij schat, dan schatten de meesten mij rond de 35 jaar. (Ik ben er 46)
Maar bon, voor een man maakt dit minder uit ;)

Vriend ik ben midden de 20 i don’t know what any of this means. Toen een groep 10-jarige leerlingen aan me vroeg of ik ook tiktok had zei ik ‘nee ik ben daar te oud voor’ lol ‘ah juist’ zeiden ze.
Kunnen we u omschrijven als een "old soul"?

Het kan erger hé.
X: Kijkt eens goed naar een vrouw en zegt dan: Proficiat met uw zwangerschap!
De vrouw in kwestie: Ik ben helemaal niet zwanger.
2x voorgehad, 1x door iemand die zelf behoorlijk obees is en 5 maand zwanger lijkt 🙈🙈🙈

Laatst bewerkt:
Meer een regular soul die niet krampachtig aan de tijd dat ze 17 was probeert vast te houden.
ik kreeg tranen in m'n ogen van het lachen, you made my day, echt! Ik heb 1001 vragen voor u.

-Wat zijn zaken die dertigers doen waarvan je denkt "man the fuck up" of "grow up".

ik kreeg tranen in m'n ogen van het lachen, you made my day, echt! Ik heb 1001 vragen voor u.

-Wat zijn zaken die dertigers doen waarvan je denkt "man the fuck up" of "grow up".
Eerste wat ik me voor de geest kan halen is iets wat ik 8 jaar geleden al ‘grow the fuck up’ vond: kerels die aan hun 30 in de overpoort in gent rondliepen om eerstejaarsstudentes te proberen te versieren. Meer creepy dan ‘grow up’ wel. Of als je voorbij t skatepark loopt en je ziet een volwassene tussen allemaal 12-jarigen skaten. Of volwassen mensen die rondlopen met t-shirts met een quote over hoe ze een ‘g’ zijn en het serieus nemen. Verder in het algemeen niks, i don’t judge want ik heb zelf ook hobby’s die anderen ‘te jong’ zouden vinden (bvb. games, pixar films). Zolang het u content maakt.
Dit is trouwens niet het vragenvuur topic! :wink:

Wil ik me daarjuist parkeren, komt er plots een wicht afgereden met haar pinkers op en die wil haar parmantig op mijn plek zetten terwijl ik al aan het parkeren was.

Effe vlotjes haar spiegel eraf geknald, die zal wel 2x nadenken de volgende keer.

Ze zal me toch nooit meer herkennen, want ik zag er niet uit.. 2 nachten niet geslapen en mijn haar trok ook op niks.

Wil ik me daarjuist parkeren, komt er plots een wicht afgereden met haar pinkers op en die wil haar parmantig op mijn plek zetten terwijl ik al aan het parkeren was.

Effe vlotjes haar spiegel eraf geknald, die zal wel 2x nadenken de volgende keer.

Ze zal me toch nooit meer herkennen, want ik zag er niet uit.. 2 nachten niet geslapen en mijn haar trok ook op niks.
Is ne fiets parkeren dan zo moeilijk voor u?

Het was nu toch al een hele poos geleden dat mij zoiets is overkomen.

Ik lig soms nog steeds wakker van een herinnering aan toen ik 18 jaar was. Ik ging een ticket kopen om de voetbalmatch van mijn vriend te zien (speciale match om hun clubkas te spijzen).

Persoon aan het loket "bent u jonger dan 13?"

Onder de 13 jaar was het gratis.

Loemperik dat ik ben: "NEE IK BEN EEN VOLWASSEN VROUW". De publieke vernedering kreeg ik er wel gratis bij.

Ben jij een vrouw? :eek:

Op mijn vorig werk ook wel voor gehad.. Ik belde naar de klantverantwoordelijke thuis in het weekend omdat er een probleem was in de productie. Pakt zijn vrouw op die ook bij ons werkt. (1m55 en een piepstemmetje) Die hebben ook een kindje van een jaar of 5. En ik zeg;: "Hallo, is je papa thuis?" "Het is hier wel met *insert name*"

oeps..

Maar die heeft dat nog voor gehad.. Ze was in een boekenwinkel en die vrouw aan de kassa zei tegen haar " je gaat nu kunnen lezen hoor in de vakantie" :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan