Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
vorig jaar de binnenband proberen vervangen, maar dat is inderdaad een serieuze onderneming.
uiteindelijk heeft mijn broer het gedaan, en die heeft veel fiets tools van uitermate goede kwaliteit want hij is downhill fietser.
Zelfs hij had veel moeite, zo een 6 klemmen onder de band moeten steken om em eruit te krijgen etc. heeft uren gekost idd.

ik raad het niemand aan om alleen te proberen :unsure:

Ik heb er paar weken geleden 2 vervangen van onze steps.
Met 3 man zijn we daar 3 uur aan bezig geweest. Ik had da ding bijna bij de buren gegooid.

Nu zijn er gvd weer 3 bandjes plat. Heb zo van die tubeless nu laten steken bij de fietsenmaker.
Ik begin er ni meer aan.

Tegenwoordig zie ik hier meer en meer posts waar stukjes tekst geblurred zijn. En als je daar dan op klikt is er totaal geen enkele reden waarom dat geblurred zou moeten zijn. Verschrikkelijk irritant.

In een rustige buurt in Belsele is er deze ochtend een man aangevallen, door een gek met een mes.
Wanneer gaat justitie hun kop uit de wc halen, en beginnen met snelrecht?

In een rustige buurt in Belsele is er deze ochtend een man aangevallen, door een gek met een mes.
Wanneer gaat justitie hun kop uit de wc halen, en beginnen met snelrecht?
Zodra er daar meer financiële middelen voor zijn en minder zaken die behandeld moeten worden net als meer personeel dat daar wilt werken.

Tandverzekering ftw, eerste half jaar is wachtperiode maar vanaf dan stijgt het bedrag over 3 jaar naar €1250/jaar.

Gelukkig ben ik een zuinig mens, en omdat CM een deel terugbetaalt zijn de kosten van die kroon nog betaalbaar en zal het geen al te harde deuk in mijn rekening maken voor een lange tijd.

De f*cking k*tbeesten die muggen toch zijn. Zelfs als ze dood zijn, kloten ze u nog.

Daarstraks doe ik een proper wit hemd aan en hangt er een mug rond mijn hoofd te zoemen. Ik slaag ernaar om ze weg te hebben. Ik begin dan mijn hemd toe te knopen en zie dat er twee rode bloedvegen naast de knopen zijn. Ik 'huh wtf'. Bij het ernaar slagen had ik ze blijkbaar mee gehad want er hing nog een half stukje mug en wat bloed aan mijn vingers.

r3kaN7b.jpg

Rare mensen op het internet. Iemand op reddit vraagt of het trashy is om haar onlyfans ongevraagd aan een medestudent op te dringen. Ben ik een van de vele comments die zegt dat het maar degoutant is. Doet dat mens nog wel de moeite om mij een hele PM te sturen met "well ur just a hideous skank with probably no friends and ur prob poor af. i make hundreds of dollars from my onlyfans every month, and it's not even my main job, its just my side hustle. get lost bitch". Ik kijk uit interesse even of het geen troll profiel is want echt? Nee, is een echt mens, met selfies die ze in r/weightloss (edit: oh nee tis r/progresspics) heeft gepost van haar extreem obese buik. Ahhh, vandaar die obsessie met "hideous". Projecting haar eigen onzekerheden. :sarcastic: sigh, het internet is soms echt..... ugh.

Laatst bewerkt:
Heb je haar nog wat gestuurd dan?
Als antwoord op haar rare bericht een sarcastische "checked out your profile, I hope you put all that angry energy towards your weight loss journey and getting healthy, wish you all the best!" en geblokkeerd, want kan mij weinig schelen wat ze verder te zeggen had. Misschien niet zo een lieve reply, maar als ge als volwassene anderen die u niks gedaan hebben gaat DM'en met "you're probably ugly" en weetikveel omdat ge zo onzeker zijt over uzelf dan ja. Als ge geen wederwoord kunt verdragen, moet ge t ook nie zoeken.

Als antwoord op haar rare bericht een sarcastische "checked out your profile, I hope you put all that angry energy towards your weight loss journey and getting healthy, wish you all the best!" en geblokkeerd, want kan mij weinig schelen wat ze verder te zeggen had. Misschien niet zo een lieve reply, maar als ge als volwassene anderen die u niks gedaan hebben gaat DM'en met "you're probably ugly" en weetikveel omdat ge zo onzeker zijt over uzelf dan ja. Als ge geen wederwoord kunt verdragen, moet ge t ook nie zoeken.

Je hebt het nog netjes gehouden.🤭
Gelijk heb je!

Savage 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan