Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier eigenlijk enkel last van tijdens de geplande onderhoudswerken die bijna altijd in het weekend/ 's nachts plaats vinden.Die app van Argenta die veel te vaak plat ligt![]()
Laatste 2 dagen ligt die nest het grootste deel van de dag plat. Momenteel ook.Hier eigenlijk enkel last van tijdens de geplande onderhoudswerken die bijna altijd in het weekend/ 's nachts plaats vinden.
Nu zie ik het ook, maar ik vind niet dat die "veel te vaak" plat ligt.Laatste 2 dagen ligt die nest het grootste deel van de dag plat. Momenteel ook.

Ik kijk misschien te vaak naar mijn uitgavenNu zie ik het ook, maar ik vind niet dat die "veel te vaak" plat ligt.
Sorry om je te ergeren in je ergernis![]()

Hier ook maar er was een update in de play store en nu werkt het wel.Ik kijk misschien te vaak naar mijn uitgaven![]()
Ja heb die update vanmorgen ook gedaan. Toen werkte het, nu niet meer.Hier ook maar er was een update in de play store en nu werkt het wel.
De wind hier.
BBQ stond onder het afdak tegen de muur met de remmen op.
Wind dat precies onder zijn bache heeft gepakt, een meter verschoven en hij lag op zen kant. 2 weken oud en al krassen en een blits, dat ding weegt dik 85kg + gasfles
Ja inderdaad, ook net nog eens gekeken maar geen scheurtje of niks, Boretti BBQ en hoesWelk stevige batches dan... Mijn barbecue is ook vrij log en zwaar dus daar heb ik geen schrik voor (al bewijst uw BBQ het tegendeel), maar omwille van de batch zet ik hem ook gewoon binnen als ze veel wind of onweer geven, want zoiets is vlug doorgescheurd.
Een airfryer zet je natuurlijk gemakkelijk(er) binnen weg hé.dat ding weegt dik 85kg + gasfles
Inderdaad, hoes nu afgenomen en die beweegt geen mm meerKans is groot dat ie zonder de hoes niet bewogen had. Ik heb dat eens gehad met de tuintafel, waar in de winter ook een hoes over zit (met de stoelen en al). Die was omhoog gegaan, door wat buxus en ondersteboven geland... Sindsdien dek ik die niet meer af.
Hoe slecht kunt ge zijn in het editen en nalezen van uw artikel.![]()
Silo vol krijt valt van vrachtwagen: chauffeur raakt bedolven en komt om
Er zou een silo gevuld met krijt op een vrachtwagenchauffeur zijn gevallen die op het bedrijfsterrein van Nexans langs het kanaal in Buizingen een vracht aan het lossen was.www.nieuwsblad.be
Silo vol krijt valt van vrachtwagen: chauffeur raakt bedolven en komt om
Halle / Buizingen -
Er zou een silo gevuld met krijt op een vrachtwagenchauffeur zijn gevallen die op het bedrijfsterrein van Nexans langs het kanaal in Buizingen een vracht aan het lossen was.
De vrachtwagen van het slachtoffer ligt op zijn flank. Allicht viel de silo op de vrachtwagen bij het vullen of lossen. Het is niet duidelijk of het slachtoffer onder de silo of de vrachtwagen ligt.
Hulpdiensten zijn ingeschakeld om het slachtoffer te zoeken. De brandweer komt met zwaar materiaal ter plaatse. De chauffeur is dood aangetroffen. Er is een onderzoek geopend naar wat er fout kan zijn gelopen.
De oorzaak van het omvallen van de silo is voorlopig onduidelijk. Vermoedelijk liep er technisch iets fout tijdens het laden of lossen.

Misschien is er iets met het artikel fout gelopen?Hoe slecht kunt ge zijn in het editen en nalezen van uw artikel.
Titel: chauffeur ligt onder de vracht en is dood.
Intro: de chauffeur heeft een silo op zich gekregen.
1ste alinea na intro: we weten niet waar de chauffeur is en hoe het met hem gaat
volgende alinea: we zoeken het slachtoffer en de chauffeur is dood terug gevonden.
En in elke alinea vermelden dat er wellicht iets is fout gelopen.
![]()

"Jef, ik heb telefoon gekregen van HR... We kunnen de Romain niet houden, 't is te duur, die Oostblokkers rijden voor een kwart van de prijs... Verdoemme hé, en als we die moeten ontslaan, die werkt al 35 jaar voor ons, we gaan ons blauw moeten betalen..."En in elke alinea vermelden dat er wellicht iets is fout gelopen.
Wat is de relevantie?"Jef, ik heb telefoon gekregen van HR... We kunnen de Romain niet houden, 't is te duur, die Oostblokkers rijden voor een kwart van de prijs... Verdoemme hé, en als we die moeten ontslaan, die werkt al 35 jaar voor ons, we gaan ons blauw moeten betalen..."
"Zeg... en als we die nu eens naar Firma X sturen voor "een lading" te gaan halen... allé... ge weet wel".
De relevantie is hier dat het brolartikel van HLN altijd maar moet zeggen "dat er iets is misgegaan", wat ik in het belachelijke trek door ervan te maken dat er bedrijven zijn die zulke dingen bewust doen.Wat is de relevantie?