Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De wind hier.
BBQ stond onder het afdak tegen de muur met de remmen op.
Wind dat precies onder zijn bache heeft gepakt, een meter verschoven en hij lag op zen kant. 2 weken oud en al krassen en een blits, dat ding weegt dik 85kg + gasfles

De wind hier.
BBQ stond onder het afdak tegen de muur met de remmen op.
Wind dat precies onder zijn bache heeft gepakt, een meter verschoven en hij lag op zen kant. 2 weken oud en al krassen en een blits, dat ding weegt dik 85kg + gasfles

Welk stevige batches dan... Mijn barbecue is ook vrij log en zwaar dus daar heb ik geen schrik voor (al bewijst uw BBQ het tegendeel), maar omwille van de batch zet ik hem ook gewoon binnen als ze veel wind of onweer geven, want zoiets is vlug doorgescheurd.

Welk stevige batches dan... Mijn barbecue is ook vrij log en zwaar dus daar heb ik geen schrik voor (al bewijst uw BBQ het tegendeel), maar omwille van de batch zet ik hem ook gewoon binnen als ze veel wind of onweer geven, want zoiets is vlug doorgescheurd.
Ja inderdaad, ook net nog eens gekeken maar geen scheurtje of niks, Boretti BBQ en hoes
Ik was ook helemaal overtuigd dat die geen kwaad kon, (Staat onder een oversteek van +-1,20m tegen de zijmuur dus enkel die zijbrander voor sauspannen enzo staat niet beschermd). Ik heb elke keer meer schrik voor de lougne en de stoelen van de tafel maar blijkbaar moet ik alles al gaan vastzetten in het vervolg

Natuurlijk op zijn deksel kant gevallen waardoor de rooster los lagen en die brander plaatjes
Glasfles lag ook tegen het deurtje maar daar is volgens mij nergens niks aan

Kans is groot dat ie zonder de hoes niet bewogen had. Ik heb dat eens gehad met de tuintafel, waar in de winter ook een hoes over zit (met de stoelen en al). Die was omhoog gegaan, door wat buxus en ondersteboven geland... Sindsdien dek ik die niet meer af.

na een vorige windvlaag vorig jaar heb ik de mijne nu ook maar preventief binngengezet. Deksel van de weber 57cm was ook gewoon gaan vliegen

Kans is groot dat ie zonder de hoes niet bewogen had. Ik heb dat eens gehad met de tuintafel, waar in de winter ook een hoes over zit (met de stoelen en al). Die was omhoog gegaan, door wat buxus en ondersteboven geland... Sindsdien dek ik die niet meer af.
Inderdaad, hoes nu afgenomen en die beweegt geen mm meer
Alleen stond in het boekje dat hij niet te nat mocht worden en in de regen staan dus vandaar de hoes erover :)

Zal een ander plaatsje voor hem moeten zoeken dan

Silo vol krijt valt van vrachtwagen: chauffeur raakt bedolven en komt om​

Halle / Buizingen -
Er zou een silo gevuld met krijt op een vrachtwagenchauffeur zijn gevallen die op het bedrijfsterrein van Nexans langs het kanaal in Buizingen een vracht aan het lossen was.

De vrachtwagen van het slachtoffer ligt op zijn flank. Allicht viel de silo op de vrachtwagen bij het vullen of lossen. Het is niet duidelijk of het slachtoffer onder de silo of de vrachtwagen ligt.

Hulpdiensten zijn ingeschakeld om het slachtoffer te zoeken. De brandweer komt met zwaar materiaal ter plaatse. De chauffeur is dood aangetroffen. Er is een onderzoek geopend naar wat er fout kan zijn gelopen.

De oorzaak van het omvallen van de silo is voorlopig onduidelijk. Vermoedelijk liep er technisch iets fout tijdens het laden of lossen.
Hoe slecht kunt ge zijn in het editen en nalezen van uw artikel.

Titel: chauffeur ligt onder de vracht en is dood.
Intro: de chauffeur heeft een silo op zich gekregen.
1ste alinea na intro: we weten niet waar de chauffeur is en hoe het met hem gaat
volgende alinea: we zoeken het slachtoffer en de chauffeur is dood terug gevonden.

En in elke alinea vermelden dat er wellicht iets is fout gelopen.

:wallbash:

Hoe slecht kunt ge zijn in het editen en nalezen van uw artikel.

Titel: chauffeur ligt onder de vracht en is dood.
Intro: de chauffeur heeft een silo op zich gekregen.
1ste alinea na intro: we weten niet waar de chauffeur is en hoe het met hem gaat
volgende alinea: we zoeken het slachtoffer en de chauffeur is dood terug gevonden.

:wallbash:
Misschien is er iets met het artikel fout gelopen? :unsure:

"Jef, ik heb telefoon gekregen van HR... We kunnen de Romain niet houden, 't is te duur, die Oostblokkers rijden voor een kwart van de prijs... Verdoemme hé, en als we die moeten ontslaan, die werkt al 35 jaar voor ons, we gaan ons blauw moeten betalen..."

"Zeg... en als we die nu eens naar Firma X sturen voor "een lading" te gaan halen... allé... ge weet wel".

Niet echt een frustratie maar ... net een factuur in de bus van mijn zoon zijn schooltje. Nog €0,80 te betalen voor opvang. Verzonden met een priorzegel. Het opsturen van die factuur kost dus dubbel zoveel als wat ik hen nog moet betalen.

En dan hebben scholen het financieel moeilijk ...

"Jef, ik heb telefoon gekregen van HR... We kunnen de Romain niet houden, 't is te duur, die Oostblokkers rijden voor een kwart van de prijs... Verdoemme hé, en als we die moeten ontslaan, die werkt al 35 jaar voor ons, we gaan ons blauw moeten betalen..."

"Zeg... en als we die nu eens naar Firma X sturen voor "een lading" te gaan halen... allé... ge weet wel".
Wat is de relevantie?
Toch niet impliceren dat een Oost-Europeaan dit sneller zou tegenkomen zeker? Er vallen elke dag silo's en kippers omver van Belgen, Hollanders, Duitsers, ... hoor, pootjes vergeten, vloer niet plat, wind, ... Deze man (niemand weet van welk land trouwens) had gewoon extra pech.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan